| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
| [80 Cabrio] jakie silniki polecacie ? https://audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=65411 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | cetus [ 11.wrz.2007 21:48:30 ] |
| Tytuł: | [80 Cabrio] jakie silniki polecacie ? |
witam zastanawiam sie nad audi 80 cabrio - jakie silniki polecacie?? 2.3 czy 2.6 jaka jest roznica w pracy , awaryjnosci , i kosztach utrzymania ps auto ma byc zagazowane dzieki za odp |
|
| Autor: | KORU [ 11.wrz.2007 21:57:20 ] |
| Tytuł: | |
tylko nalezy dobrze poszukac. Trzy polecane silniki dla Audi Cabrio to:
2.3 R5 133 KM NG 2.6 V6 150 KM ABC 2.8 V6 174 KM AAH Jezeli chodzi o montowanie gazu to 2.3 nie jest najlepszym silnikiem do zagazowania poniewaz kolektor ssący ma kanaly o zmiennej dlugosci a wtrysk na dodatek jest sterowany mechanicznie, dlatego ten silnik gazu zbyt dobrze nie toleruje. Da sie zamontowac i jakos jezdzic, ale trzeba to dobrze wyregulowac zeby nie bylo uszkodzen osprzetu silnika. Trzeba wiec pojechac do bardzo dobrego gazownika ktory to zamontuje i dobrze ustawi. Najlepiej gaz znosza silniki V6 tylko ze tam montuje sie juz instalacje sekwencyjna. Silniki V6 maja lepsza kulture pracy bo sa lepiej wywazone. Bierz 2.6 V6 a najlepiej to 2.8 bo moc jest troche wieksza a spalanie na poziomie 2.6. Po za tym Cabrio z 2.8 V6 pod maska sa lepiej wyposazone.
2.8 V6 moc 174 KM Predkosc max. 218 km/h od 0-100 km/h 7,5 sek montowane w modelach z rocznika 93-00 |
|
| Autor: | cetus [ 12.wrz.2007 02:45:03 ] |
| Tytuł: | |
dzieki za rade |
|
| Autor: | hubos21 [ 12.wrz.2007 08:32:39 ] |
| Tytuł: | |
z doświadczenia innych wiem że najlepszy to 2.8 i nie chodzi tylko o pojemność, a poza tym przyjemności jazdy V-ką nic nie zastąpi, 2.3 są za bardzo paliwożerne jak na swoje osiągi, tak mi sie wydaje, znajomy miał 100c4 2.3 z lpg i elektornicznym sterowaniem paliła mu ok18l a poźniej wyrzucił krokowy od dawkowania gazem i założył zwykła śrube to spalanie spadło gdzieś do 14l ale strasznie ja zmulił |
|
| Autor: | Dred [ 12.wrz.2007 08:41:44 ] |
| Tytuł: | |
KORU napisał(a): 2.8 V6 moc 174 KM Predkosc max. 218 km/h od 0-100 km/h 7,5 sek montowane w modelach z rocznika 93-00 przepraszam te 7.5 sek do 100 to masz na myśli cabrio , to żeś się mocno pomylił , bo tyle nie ma zwykła 80. hubos21 napisał(a): 2.3 są za bardzo paliwożerne jak na swoje osiągi
też błąd u mnie 2.3 w mieście paliło 12 L PB czyli tak jak podaje producent, ganiałem się tym z C4 2.6 ośką i nieznacznie mnie objeżdżała (moje zagazowane ciągłym wtryskiem , 2.6 na PB) 2.3 to bardzo fajne silniki , mają ładniejszy dźwięk niż V-ka , jedyna ich wadą to te powalone k-jety a co do C4 kolegi to jak miał źle założony/wyregulowany gaz to mu tyle paliło osobiście brałbym do Cabrio albo 2.3 R5 , 2.8 V6 lub z późniejszych lat 1.8 Cabrio nigdy nie bedzie ścigantem i zawsze pozostanie autem do lansu więc mocne silniki tutaj i tak nic nie dadzą.(szczególnie na gazie) |
|
| Autor: | jmm [ 12.wrz.2007 10:26:26 ] |
| Tytuł: | |
Do Cabrio tylko i wyłącznie 2.3 i wyciety katalizator. 2.6 To auto do lansowania, a nie do sportu, 2.8 nie ma sensu bo cabrio jest mało sztywne, zeby nim poszaleć, a 2.3 w trasie zupełnie wystarczy. A przy opuszczonym dachu mozna delektować się brzmieniem R5tki...... 2.6 V6 to już nie ten gang
|
|
| Autor: | cetus [ 12.wrz.2007 13:31:08 ] |
| Tytuł: | |
co miales na mysli mowiac " powalone k-jety" co to jest i w czym jest problem????? ps kupujac cabrio 2.3 z gazem na co mam zwrocic uwage??? prosze o szybkie rady bo w weekend jade po autko pps dzwiek r5 jest ladniejszy niz v6 ???? |
|
| Autor: | jmm [ 12.wrz.2007 23:50:44 ] |
| Tytuł: | |
cetus napisał(a): pps dzwiek r5 jest ladniejszy niz v6 ????
O wiele ładniejszy
|
|
| Autor: | zietek [ 13.wrz.2007 16:13:39 ] |
| Tytuł: | |
jmm napisał(a): cetus napisał(a): pps dzwiek r5 jest ladniejszy niz v6 ???? O wiele ładniejszy ![]() i ja to potwierdze ze jest ladniejszy, wlanie w cabro mam taki silnik, nie jest to jednak auto o zacieciu sportowym z tym silnikime,jednak spokojnie wystarczy, na trasie polecisz spokojnie 200, takze jak wyzej pisali koledzy, silniki od 2.3 w gore |
|
| Autor: | Baskecior [ 13.wrz.2007 17:55:51 ] |
| Tytuł: | |
Tylko 2,8 AAH. Żadnego przestarzałego 2,3 z kondonowatym wtryskiem , ktorego nikt nie umie naprawić ... |
|
| Autor: | GrzesB [ 13.wrz.2007 18:10:46 ] |
| Tytuł: | |
R5 pięknie brzmi - ale tak jak baskecior opowiadam się wyłącznie za 2.8 - oby katy miało bo inaczej to POLONEZ SOUND RULEZZ
|
|
| Autor: | martab99 [ 13.wrz.2007 18:29:38 ] |
| Tytuł: | |
Baskecior napisał(a): Tylko 2,8 AAH. Żadnego przestarzałego 2,3 z kondonowatym wtryskiem , ktorego nikt nie umie naprawić ...
Sa tacy co umieja... Jak ja szukalem, to tylko 2.3. Jedynym problem tego silnika jest rzeczony wczesniej K-Jet poniewaz ludzi ktorzy sie na tym znaja mozna policzyc na palcach jednej reki. Ale jesli z tym jest wszystko OK, to 2.3 bedzie najlepsza opcja do Cabrio. P.S. Sound rzędowej 5-ki dostajesz gratis
|
|
| Autor: | Baskecior [ 13.wrz.2007 20:01:28 ] |
| Tytuł: | |
GrzesB napisał(a): R5 pięknie brzmi - ale tak jak baskecior opowiadam się wyłącznie za 2.8 - oby katy miało bo inaczej to POLONEZ SOUND RULEZZ
![]() Grzesiu ... AAH z wywalonym katem brzmi fantastycznie , w wolnej chwili udostepnię film Szczerze mówiąc mam dylemat , który motor brzmi ładniej R5 czy V6 ...
|
|
| Autor: | KORU [ 13.wrz.2007 21:06:47 ] |
| Tytuł: | |
V6 brzmi o wiele lepiej bo jest dobrze wyważony, no i w koncu to o jeden cylinder wiecej. Basket w takim razie prosze o film |
|
| Autor: | Dred [ 14.wrz.2007 09:04:23 ] |
| Tytuł: | |
KORU napisał(a): V6 brzmi o wiele lepiej bo jest dobrze wyważony, no i w koncu to o jeden cylinder wiecej. Basket w takim razie prosze o film
totalna bzdura R5 TYLKO nic innego to może się równac co najwyżej z V8 i V12 , bo V6 bije na głowe |
|
| Autor: | spanky [ 14.wrz.2007 09:26:44 ] |
| Tytuł: | |
Baskecior napisał(a): Szczerze mówiąc mam dylemat , który motor brzmi ładniej R5 czy V6 ...
![]() R4 TDI ....
a tak powaznie do cabrio to tylko V6 ..... ostatecznie R5 .... |
|
| Autor: | martab99 [ 14.wrz.2007 15:01:05 ] |
| Tytuł: | |
KORU napisał(a): V6 brzmi o wiele lepiej bo jest dobrze wyważony, no i w koncu to o jeden cylinder wiecej.
Koru, błagam Cie- jak nie wiesz co napisać to już lepiej nic nie pisz
|
|
| Autor: | Baskecior [ 14.wrz.2007 16:08:19 ] |
| Tytuł: | |
Ohoho , niechcący rozpętałem kolejną wojenkę. W takim układzie nie biorę żadnej ze stron i podpisuję się pod pierwszym akapitem wypowiedzi Spanky`ego
|
|
| Autor: | ciechwoj [ 14.wrz.2007 17:22:03 ] |
| Tytuł: | |
oczywiscie ze wolnossące R5 ładniej brzmi od v6, ale odprężone R5 z turbo to już jedwab
|
|
| Autor: | KORU [ 14.wrz.2007 20:05:18 ] |
| Tytuł: | |
No wlasnie bo porownujemy do V6 zwykle 5 cylindrowe 2.3 NG a nie silnik 2.2 turbo z S2 Basket jaka tam wojna dawaj ten filmik ? Moze 2.3 ktore slyszalem bylo zaniedbane i ze zniszczonym wydechem. Dla mnie 2.8 V6 ma taki fajny metaliczny odglos pracy jak sie depnie w podloge, moze ten dzwiek to tez kwestia wywalonych katow. Smialo mozna dyskutowac bo te silniki byly montowane w Audi Cabrio oraz w pozostalych modelach. |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|