.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
moje audi po drobnych modyfikacjach https://audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=89703 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | sero c4 [ 19.lut.2009 00:02:03 ] |
Tytuł: | moje audi po drobnych modyfikacjach |
Pierwsza próba przyspieszenia 0-200 niestety problem ze skrzynią i dwójka wchodzi z sekundowym opóźnieniem ![]() |
Autor: | Niki20 [ 19.lut.2009 17:24:58 ] |
Tytuł: | |
No depnięcie to audiana ma ![]() |
Autor: | TymoOon [ 19.lut.2009 17:45:41 ] |
Tytuł: | |
Ty przypadkiem tej eSy nie wyrwałes z Białej Podlaskiej? I ona nie ma w okolicach 300ps? a może raczej miała? |
Autor: | BiLu [ 19.lut.2009 17:55:04 ] |
Tytuł: | |
bardzo dobry opis prezentujacy auto okraszony fajnymi fotami ![]() |
Autor: | sero c4 [ 19.lut.2009 18:14:47 ] |
Tytuł: | |
Auto kupiłem ponad dwa lata temu w Rzeszowie ale większosć modyfikacji robiłem sam, co masz na myśli bilu , jakie foty? Na tym filmiku testuję hybrydę , turbina k26 ale roztoczona zimna muszla i większe koło kompresji. Oprócz tego kilka innych modyfikacji. |
Autor: | Simpson [ 19.lut.2009 18:16:21 ] |
Tytuł: | |
sero c4 napisał(a): Oprócz tego kilka innych modyfikacji.
To forum jest własnie po to byś je opisał, a nie tylko wrzucił filmik z wyników testów ![]() |
Autor: | martab99 [ 19.lut.2009 18:18:06 ] |
Tytuł: | |
sero c4 napisał(a): co masz na myśli bilu , jakie foty?
Może zauważyłeś że większość osób zakładających tu topic stara się w miarę szczegółowo opisac i pokazać swoje autko ![]() ![]() P.S. Simpson- gadzino, pierwszy byłeś ![]() |
Autor: | Monster [ 19.lut.2009 18:48:27 ] |
Tytuł: | |
Pierwszy był Bilu ![]() A już myślałem że jakieś fajne C4 będzie do obejrzenia z fot ![]() |
Autor: | sero c4 [ 20.lut.2009 20:52:42 ] |
Tytuł: | |
Ok to bardziej precyzyjnie!!! Po zakatowaniu poprzedniego silnika , http://www.youtube.com/watch?v=LA52YJkqe7I (umyślnie przed wymiana na drugi) złożyłem drugi, nowe pierścienie , wzmacniane panewki, wzmacniane szpilki do głowicy, zamawiane przez firmę CER która zajmuje się częściami silnikowymi , przede wszystkim do potrzeb sportów motorowych. Koło zamachowe jednomasowe sprzęgło na czterech spiekach, pusty wydech 3" , kolektor wydechowy wyspawany według własnego projektu, turbo k26 po modyfikacji czyli większe koło kompresji, ciśnienie paliwa 6,5 bara, program, duży icek szpecący przód wywalone 150kg z auta, map sensor 3,5 bara , to tyle z grubsza, no i po tych modach właśnie nakręciłem ten filmik a teraz czas na hamownie! ![]() ![]() |
Autor: | martab99 [ 20.lut.2009 21:17:37 ] |
Tytuł: | |
Technicznie zdecydowanie dopracowany i złożony z głową, ale ten przód... ![]() |
Autor: | Marianb [ 20.lut.2009 21:36:10 ] |
Tytuł: | |
martab99 napisał(a): Technicznie zdecydowanie dopracowany i złożony z głową, ale ten przód...
![]() Przód przodem, a i tak zazwyczaj każdy widzi ten samochód z tej strony ![]() http://picasaweb.google.pl/Marianb30/Or ... 9672122306 |
Autor: | scob [ 21.lut.2009 10:00:10 ] |
Tytuł: | |
ożesz twoja.. ale brzydki przód ![]() ![]() ale przyspiesza ładnie ![]() |
Autor: | sebolec [ 21.lut.2009 11:21:32 ] |
Tytuł: | |
Rejestracja jak w alfie. ![]() ![]() |
Autor: | marwins [ 21.lut.2009 13:25:54 ] |
Tytuł: | |
Przód wogole mi sie nie podoba... Można było wrzucic duży IC i zrobić to dużo dużo ładniej. Dla mnie zrobione troche po najmniejszej linii oporu... ![]() |
Autor: | sero c4 [ 21.lut.2009 20:29:13 ] |
Tytuł: | |
marwins napisał(a): Przód wogole mi sie nie podoba... Można było wrzucic duży IC i zrobić to dużo dużo ładniej. Dla mnie zrobione troche po najmniejszej linii oporu... Masz racje ale na wyglądzie mi nie zależy bo to nie tuning optyczny! Wstępny projekt był inny i zajmował cały wycięty zderzak a później była zmiana dlatego takie luki ![]() ![]() |
Autor: | marwins [ 22.lut.2009 12:35:53 ] |
Tytuł: | |
Tu nie chodzi o tuning optyczny tylko o troche estetyki... |
Autor: | sero c4 [ 22.lut.2009 17:44:17 ] |
Tytuł: | |
marwins napisał(a): Tu nie chodzi o tuning optyczny tylko o troche estetyki... Może i masz rację ale im bardziej perfidny wygląd tym więcej uwag i dyskusji że brzydki przód itp , wiele ludzi mówi mi jak oni by to zrobili ale dla mnie najpierw auto musi jeździć jak należy a później zadbam o wygląd (może...):peace:
|
Autor: | sero c4 [ 20.mar.2009 20:22:22 ] |
Tytuł: | |
Wznawiam wątek po wizycie na hamowni: http://img22.imageshack.us/my.php?image=seros4.jpg |
Autor: | scob [ 22.mar.2009 21:54:43 ] |
Tytuł: | |
jak napisałem w zamkniętym wątku z wykresem: absolutnie nie ma sie czego wstydzić. 300/400 to zacny wynik - zupełnie jak seryjne, wolonossące c4 V8 - kosztujące tyle, co tunung Twojego silnika zapewne? to pozwolę sobie tylko spytać : po co to? ![]() |
Autor: | DeS [ 22.mar.2009 22:27:30 ] |
Tytuł: | |
scob napisał(a): 300/400 to zacny wynik - zupełnie jak seryjne, wolonossące c4 V8 - kosztujące tyle, co tunung Twojego silnika zapewne?
Błagam.... żadne C4 V8 nie ma przy S4 Sero nic do powiedzenia... ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |