.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://audiklub.org/

moje audi po drobnych modyfikacjach
https://audiklub.org/viewtopic.php?f=33&t=89703
Strona 1 z 2

Autor:  sero c4 [ 19.lut.2009 00:02:03 ]
Tytuł:  moje audi po drobnych modyfikacjach

Pierwsza próba przyspieszenia 0-200 niestety problem ze skrzynią i dwójka wchodzi z sekundowym opóźnieniem :(: no i bardzo mokro więc na jedynce długi poślizg. http://www.youtube.com/watch?v=xcxM5dwTofE

Autor:  Niki20 [ 19.lut.2009 17:24:58 ]
Tytuł: 

No depnięcie to audiana ma :peace:

Autor:  TymoOon [ 19.lut.2009 17:45:41 ]
Tytuł: 

Ty przypadkiem tej eSy nie wyrwałes z Białej Podlaskiej? I ona nie ma w okolicach 300ps? a może raczej miała?

Autor:  BiLu [ 19.lut.2009 17:55:04 ]
Tytuł: 

bardzo dobry opis prezentujacy auto okraszony fajnymi fotami :peace:

Autor:  sero c4 [ 19.lut.2009 18:14:47 ]
Tytuł: 

Auto kupiłem ponad dwa lata temu w Rzeszowie ale większosć modyfikacji robiłem sam, co masz na myśli bilu , jakie foty? Na tym filmiku testuję hybrydę , turbina k26 ale roztoczona zimna muszla i większe koło kompresji. Oprócz tego kilka innych modyfikacji.

Autor:  Simpson [ 19.lut.2009 18:16:21 ]
Tytuł: 

sero c4 napisał(a):
Oprócz tego kilka innych modyfikacji.

To forum jest własnie po to byś je opisał, a nie tylko wrzucił filmik z wyników testów :peace:

Autor:  martab99 [ 19.lut.2009 18:18:06 ]
Tytuł: 

sero c4 napisał(a):
co masz na myśli bilu , jakie foty?

Może zauważyłeś że większość osób zakładających tu topic stara się w miarę szczegółowo opisac i pokazać swoje autko :diabel: W sumie takie było chyba założenie tego pokoju :)

P.S. Simpson- gadzino, pierwszy byłeś :D

Autor:  Monster [ 19.lut.2009 18:48:27 ]
Tytuł: 

Pierwszy był Bilu ;)

A już myślałem że jakieś fajne C4 będzie do obejrzenia z fot :P

Autor:  sero c4 [ 20.lut.2009 20:52:42 ]
Tytuł: 

Ok to bardziej precyzyjnie!!! Po zakatowaniu poprzedniego silnika , http://www.youtube.com/watch?v=LA52YJkqe7I (umyślnie przed wymiana na drugi) złożyłem drugi, nowe pierścienie , wzmacniane panewki, wzmacniane szpilki do głowicy, zamawiane przez firmę CER która zajmuje się częściami silnikowymi , przede wszystkim do potrzeb sportów motorowych. Koło zamachowe jednomasowe sprzęgło na czterech spiekach, pusty wydech 3" , kolektor wydechowy wyspawany według własnego projektu, turbo k26 po modyfikacji czyli większe koło kompresji, ciśnienie paliwa 6,5 bara, program, duży icek szpecący przód wywalone 150kg z auta, map sensor 3,5 bara , to tyle z grubsza, no i po tych modach właśnie nakręciłem ten filmik a teraz czas na hamownie! :): Bardziej zainteresowanych zapraszam na forum audi turbo tam podałem więcej szczegułów :) http://img510.imageshack.us/img510/5103/17122008kw9.jpg

Autor:  martab99 [ 20.lut.2009 21:17:37 ]
Tytuł: 

Technicznie zdecydowanie dopracowany i złożony z głową, ale ten przód... :diabel:

Autor:  Marianb [ 20.lut.2009 21:36:10 ]
Tytuł: 

martab99 napisał(a):
Technicznie zdecydowanie dopracowany i złożony z głową, ale ten przód... :diabel:

Przód przodem, a i tak zazwyczaj każdy widzi ten samochód z tej strony :diabel:
http://picasaweb.google.pl/Marianb30/Or ... 9672122306

Autor:  scob [ 21.lut.2009 10:00:10 ]
Tytuł: 

ożesz twoja.. ale brzydki przód :D :peace:
ale przyspiesza ładnie :-)

Autor:  sebolec [ 21.lut.2009 11:21:32 ]
Tytuł: 

Rejestracja jak w alfie. ;) Za to jeździ ładnie. :peace:

Autor:  marwins [ 21.lut.2009 13:25:54 ]
Tytuł: 

Przód wogole mi sie nie podoba... Można było wrzucic duży IC i zrobić to dużo dużo ładniej. Dla mnie zrobione troche po najmniejszej linii oporu... :|

Autor:  sero c4 [ 21.lut.2009 20:29:13 ]
Tytuł: 

marwins napisał(a):
Przód wogole mi sie nie podoba... Można było wrzucic duży IC i zrobić to dużo dużo ładniej. Dla mnie zrobione troche po najmniejszej linii oporu... :|
Masz racje ale na wyglądzie mi nie zależy bo to nie tuning optyczny! Wstępny projekt był inny i zajmował cały wycięty zderzak a później była zmiana dlatego takie luki :/ Nie będę teraz kupował zderzaka tylko ewentualnie ten jakoś obrobię ale na razie pracuję nad silnikiem i osiągami!

Autor:  marwins [ 22.lut.2009 12:35:53 ]
Tytuł: 

Tu nie chodzi o tuning optyczny tylko o troche estetyki...

Autor:  sero c4 [ 22.lut.2009 17:44:17 ]
Tytuł: 

marwins napisał(a):
Tu nie chodzi o tuning optyczny tylko o troche estetyki...
Może i masz rację ale im bardziej perfidny wygląd tym więcej uwag i dyskusji że brzydki przód itp , wiele ludzi mówi mi jak oni by to zrobili ale dla mnie najpierw auto musi jeździć jak należy a później zadbam o wygląd (może...):peace:

Autor:  sero c4 [ 20.mar.2009 20:22:22 ]
Tytuł: 

Wznawiam wątek po wizycie na hamowni:
http://img22.imageshack.us/my.php?image=seros4.jpg

Autor:  scob [ 22.mar.2009 21:54:43 ]
Tytuł: 

jak napisałem w zamkniętym wątku z wykresem: absolutnie nie ma sie czego wstydzić. 300/400 to zacny wynik - zupełnie jak seryjne, wolonossące c4 V8 - kosztujące tyle, co tunung Twojego silnika zapewne?

to pozwolę sobie tylko spytać : po co to? :D

Autor:  DeS [ 22.mar.2009 22:27:30 ]
Tytuł: 

scob napisał(a):
300/400 to zacny wynik - zupełnie jak seryjne, wolonossące c4 V8 - kosztujące tyle, co tunung Twojego silnika zapewne?



Błagam.... żadne C4 V8 nie ma przy S4 Sero nic do powiedzenia... ;)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/