kefir200 napisał(a):
Cześć
Parę pytań:
1. Czy podłączyłeś całą wiązkę elektryczną z MAC14 do tego silnika wszędzie tam gdzie ma być i czy dołożyłeś do tego silnika drugi czujnik spalania stukowego?
2. Czy wymieniałeś regulator termiczny - ten przykręcony do bloku silnika poniżej świec zapłonowych, czy zastosowałeś ten co był? Są identyczne, ale możliwe, ze ten szwajcarski jest zapchany.
3. Czy klapa przepływomierza ze Sz. chodzi płynnie bez zacięć i oporów?
1. Tak, podlaczylem wszystkie czujniki tak jak trzeba.
2. Regulator jest ten kupiony wraz z silnikiem. Sprawdzalem w nim sitko i nie jest zapchane.
3. klapa smiga elegancko bez zadnych przycięć.
4. Czujniki stuku wstawilem dwa w te miejsca w ktorych powinny byc w silniku mc2.

Wczoraj wieczorm cos mnie tknęło, zeby sprawdzić wydajność pompy paliwa.
Na poczatek sprawdzilem na przewodzie powrotu do baku paliwa. Ze znalozionych danych powinno być 760cc przez 30 sekund przy 12V na pompie. Podstawilem oznaczone naczynie, zalaczylem przekaznik od pompy i... ledwo sikalo i nasikalo moze 150-200ml
Potem sprawdzilem za filtrem paliwa ta sama procedure i w 30 sek nalalo ponad litr a nawet wiecej.
Szkoda ze nie mam manometru, zeby sprawdzic cisnienie paliwa
Przegladając schematy i przekroje wtrysku K-jet , wysnulem wnioski, ze albo pompa paliwa nie jest w stanie nabić wymaganego ciśnienia , albo zawór regulacji ciśnienia w głowicy rozdzielacza nie upuszcza nadmiaru.
Co wy na to?