.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 03:14:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Po swap-ie mam niedogrzany silnik DS na LPG, na PB - OK
PostNapisane: 19.lis.2005 09:53:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 13:30:20
Posty: 55
Lokalizacja: Kraków
Witam

W mojej A80 B2 LPG - wymieniłem silnik na identycznego DS 1,8 i mam kłopot z temperaturą przy przcy na LPG, ciągle trzyma 80 stopni, tylko w mieście mam 90. Na benzynie cały czas 90stopni - OK.
Na trasie 80 na LPG i nic więcej. Na poprzednim silniku jak jeszcze był OK trzymał 90 cały czas i na trasie i na mieście. Silnik wymieniłem, chłodnica i LPG pozostało to samo i ma niedogrzany silnik. Termostaty mam cztery i wymieniałem kolejno i są OK - na każdym zachowuje się identycznie. Co nie tak z tym silnikiem? Czy na trasie mam zasłaniać chłodnicę tekturą?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 10:52:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Zasłaniać nie polecam, bo w korku przegrzewać się będzie silniczek. To nie stary zjeżdżony Polonez. A czy z silnikiem zmieniłeś czujnik temperatury na stary? Często mają rozbierzności temperatury. Reduktor masz umieszczony w tyma samym miejscu na tych samych długośaciach węży? Może ten silik ma mniej pozapychane kanały wodne od sterego. Pewnei przy tamtym częściej włączał sie wentylator. Aż dziwne, że wtedy na gazie trzymał bez przerwy 90 stopni. Rozprężający się gaz dość mocno schładza ciecz chłodzącą.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 13:01:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 13:30:20
Posty: 55
Lokalizacja: Kraków
Czujnik OK

Co do węży reduktora to zmieniłem połączenia, przedtem był podłączony szeregowo z gaźnikiem (wąż z kolektora szedł do reduktora, a potem dopiero do gażnika(ssanie)) taki uklad powodował odbieranie ciepla gażnikowi, a to powodowało długie działanie ssania zanim się wyłączyło.
Teraz połączyłem reduktor równiolegle z nagrzewnicą, no i mam teraz zimniej we wnętrzu auta.
Zastanawiam się czy nie wrócić do porzedniego rozwiązania, tylko odpowiednio obrócić kopołkę ssania, by się wyłączało wcześniej/
Co wy na to?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: