.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 04:30:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 22:05:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ręce mi qrwa opadły ... :zly:
Bardzo k....a proszę modów aby zainterweniowali bo już mi wszystk oopdało po lekturze niniejszego watku.

Thx

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 22:38:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Niechce was martwić ale jak ktos obcy to przeczyta to powie że są tu same palanty . Niech któryś z modów pokasuje te pierdoły bo mi piana z p :diabel: :diabel: yska leci.

_________________
Audi 100 C4 2.8
Audi 80 1.6 rok
Audi 90 Quattro 2.3
Audi V8 3.6 { Full wypas ]
Audi 90 Quattro 2.3
VW Passat B5FL HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN 4MOTION.

"Dopóki nie użyłem Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 01:23:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
khmmmm...
Zdementujmy definitywnie pogłoski, jakoby silnik 1.6TD marki AUDI posiadał komputer oraz sondę lambda. Jest to nieprawda, a osoby, które szerzą takie informacje, ewidentnie się z kolegów nabijają. :peace: Lub nie czytają dokładnie wiadomości.

Ja specem nie jestem, napiszę co myślę - może to pomoże.
Jeśli na ciepłym silniku gra gitarra, to filtr chyba jest ok - taka sama ilość paliwa jest potrzebna do palenia na zimnym i ciepłym silniku (zakładam, że nie wciskasz na zimnym pedała do podłogi). Sprawdź, czy na zimnym nie lecą bąble powietrza przewodem od filtra do pompy.
Ile km temu robiłeś głowicę? Czy te objawy były też przed remontem?
Jeśli głowica/cylindry/tłoki są ok, to pozostaje wszystko pomiędzy wtryskami (jeśli na 100% są ok - najlepiej zamień w takim samym działającym silniku) a pompą wtryskową (jeśli ta jest ok).
Co do pompy - sam jej nie sprawdzisz, ale pobaw się "ssaniem" - może tu coś jest sfakane? Pozostają jeszcze takie detale, jak regulacja mieszanki paliwowej oraz minimalnej dawki paliwa (nie kopci przy depnięciu w gaz? Nie brakuje mocy? nie ma "dziury" przy przyspieszaniu?).

Pozatym, to cholera wie co mogło się zepsuć. Może faktycznie masz gdzieś sondę lambda wpiętą? :):

--------- edit ---------
Późno już, jak coś sobie przypomnę to dopiszę. Czy kompresję robiłeś też na zimnym silniku, czy tylko na ciepłym? Z ciekawości: jakie masz oznaczenie silnika? (u mnie leży SB)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 12:29:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2005 16:47:19
Posty: 37
Lokalizacja: Wrocław ~~~~~~ C3 2.3 '89
wnekus22 napisał(a):
Pompa jest po regeneracji


krzychu72 napisał(a):
No ale to nie jest pewnik że jest sprawna. Może siedzą zaworki w pompie ?


Konkretnie chodzi o zaworki odcinające w króćcach wychodzących z pompy. Małem kiedyś podobny zgrzyt z tą różnicą że kulał nawet jak się nagrzał. Mimo że pompa była w miarę świeża to się posypała. Pompiarz nie był za bardzo rozmowny bo to robił jego kolega. Po śladach było widać że dłubał tylko tam więc wymienił albo sprężyny które podobno lubią czasem popękać albo nieszczelne grzybki .

Dla mniej zorientowanych to 7 zdjęcie od góry.

http://tdi-tuning.pl/forum/viewtopic.ph ... 04a5abfa69


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 16:25:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
moze to byc wina zbyt gęstego oleju .jak mialem 2.0 diesla w cygarze przy niskich temperaturach bylo cos podobnego ale nigdy sie tym nie przejmowalem przychodzily cieple dni i wszystko wracało do normy.Problem w tym że nie jestem w stanie przypomnieć sobie przy jak niskich temperaturach sytuacja miała miejsce. Ale pewien za to jestem że było to spowodowane gęstym olejem 15W40.Problem którgo rozwiazać się niestety łatwo nie da .

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 10:02:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2004 19:09:57
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
IMHO Sadki ma racje,
Osobiście obstawiam zapowietrzenie układu czyli bąble powietrza w rurce na zimnym.
Moj problem był odwrotny, na ciepłym nie jezdzil bo po rozgrzaniu miałem nieszczelność i bąble.
Z moich doświadczeń z piątym juz Audi wynika, ze w OOOO zwykle pada jakaś pierdoła choć bardzo groźnie to wygląda.

_________________
80 B3 '91 SB 1.6TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2005 07:44:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
Ja podtrzymuje dalej swoje że to moze być również sprawa oleju .Objawiało sie to tym jakby rzucało silnikiem mimo to pracował dalej jedynie czasem nim rzucało. Najlepiej jakbym siedział u ciebie w aucie wtedy to na 100% bym wiedział . A jeśli chodzi o ciśnienie na cylindrach mógłbyś podać wartości .Była duża różnica pomiędzy cylindrami ???

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2005 16:04:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
pompa się wysrała i tyle.
zobacz jeszcze czy nie zagęsto lecą bąble od filtra paliwa do pompy

Czesław Grzelec napisał(a):
Witam.
Według mnie sonda lambda źle współpracuje z czujnikiem temperatury lub sama jest uszkodzona należałoby ją podłączyć do komputera i sprawdzić.
Pozdro.


proponuję pod Atari :/ cyce opadają

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: