Lake napisał(a):
Że dźwignia z lewej strony fotela kierowcy służy do regulacji góra-dół, to mogli napisać w instrukcji. W praktyce jak podnosi się przednia krawędź siedzenia, to opuszcza się górna krawędź oparcia i odwrotnie. Przypomina to właśnie kołysanie, a pisałem o tym, bo nikt wcześniej nawet nie wspomniał, czy ma taką dźwignię i czy jest ona sprawna.
Pozdrowienia.
to jest oczywiste ze, cytuje" jak podnosi się przednia krawędź siedzenia, to opuszcza się górna krawędź oparcia i odwrotnie."
z mala poprawka: jak podnosisz siedzisko do gory to i oparcie idzie w strone szyby przedniej czyli do pionu, a jak siedzisz w fotelu i podniesiesz ta wajche to siedzisko ci sie "zapadnie" i naturalnie oparcie z nim do tylu.to jest tylko regulacja wysokosci siedziska .
krawedz siedzenia raczej sie nie podosi, bo regulacja gora, dol.. jest na wysokosci laczenia siedziska z oparciem i to wlasnie tam zauwazamy najwieksza skok wysokosci siedziska.
w/w regulacja, nie ma wplywu na kolysanie sie fotela.. no chyba ze w twoim wypadku jest inaczej bo to co napisales jest troszke niejasne, w konsekwencji mozesz miec uszkodzony ten element, wnioskujac z tego jak opisales zasade jego dzialania.
co do instrukcji: po co ppisac w instrukcji skoro wystarczy sprobowac na jakiej zasadzie to dziala

, swoja droga jestem pewien ze zapis do czego sluzy ta wajcha kiedys napewno istnial w instrukcji.