.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 15:58:40

Strefa czasowa: UTC + 1

Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pomózcie mi bo nie wiem co to było.
PostNapisane: 27.lip.2005 16:45:57 
Użytkownik

Auto: Audi
Cześc prosiłbym bym o pomoc zważając na to że jestem młodym kierowcą i nie znam sie zabardzo na naprawie mojego auta. zaczeło sie tak.
1. złapałem laczka i logiczne załozyłem zapas tylko ze zapas jes 13 calowy a jeżdze normalnie na 15. (przebiłem koo sprodu koło kierowcy) ze do domu miłem jeszcze 250 kilometrów to myslałem że nic sie nie stanie jak zwulkanizuje to koło u siebie w poznaniu.

2. po 200 km zaczełu mi z przodu klocki trzec i to dośc mocno (sa nowe)
gdy dojechałem do domu juz praktycznie nie mogłem skrecać tak mi szarpało przy skrecaniu. Przed chwilą stwierdziłem że skocze do wulkanizatora i podjade do mechanika. ale gdy wyjeżdzałem z parkingu. zblokowało mi koła i nie mogłem nawt ruszyć jak dodałem gazu coś chrupneło straciłem mozliwośc poruszania sie samochodem. a przy tym kole kierowcy wysypału mi sie kulki tak jakby cos sie z pół osią stało. Ile mnie to wyniesie tak orientacyjnie pytam. posypało sie tylko łozysko i te kulki

Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 16:49:11 
Moderator

Auto: C4,B6 quattro, A2
:P ... zalozyles za mala felge i zaklinowales zacisk hamulcowy \.... bledy mlodosci a w zasadzie braku pomyslunku , pozastaje tylko zyczyc wiecej szczescia na przyszlosc i wymienic felge z zapasowki na taka jak powinna byc ... koszt ? ... nowe lozysko , plus nowe tarcze plus nowe klocki , plus nowa felga i opona na zapas

A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-

Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 17:07:44 
Klubowicz

Auto: b8q caeb '09
haj.
nie łożysko, a przegub raczej (takie kulki pow. centymetra srednicy sie posypały, nie..?)