ares2,5TDi napisał(a):
Dzwonilem ponownie do serwisu ad ceny termostatu i zagadalem z innym kolesiem w serwisie na ten sam temat.
Powiedzial mi ze nagrzewnica jest na duzym obiegu i dopiero jak sie motor nagrzeje i termostat otworzy to plyn plynie przez nagrzewnice.
Stanowczo odradzam ten serwis

. Chyba, że ten co się zwierzał o nagrzewnicy nie był mechanikiem a też odwiedzającym

. Mały obieg - silnik + nagrzewnica, duży obieg - chłodnica + silnik + nagrzewnica.
ares2,5TDi napisał(a):
Ten natomiast zdiagnozowal ze to moze byc wina czujnikow temp.
SIWY DYM
Jasne, słuchaj go dalej a dasz im dobrze zarobić

To tak jakby wymienić termometr na oknie, żeby pogoda się poprawiła

ares2,5TDi napisał(a):
ad cen termostatow
w serwisie 140pln z logo audi. Udzielono mi info ze b.duzo ludzi przyjezdza z tym problemem bo nieorginalne padaja szybko
w sklepie termostat niemiecki robiony dla audi volkswagen 90pln
a francuski 40pln.
pozdro
Nie polecam francuskich termostatów (Calorstat). Widziałem niemieckie, miedziane (?), mosiężne (?), solidnej i porządnej budowy a cena ok. 50 zł. Ogólnie trudno trafić na pewny egzemplarz, potwierdzone empirycznie...