.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 16:03:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nierowna praca silnika na biegu jalowym
PostNapisane: 29.sie.2005 14:49:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2005 14:37:51
Posty: 3
Witam wszystkich klubowiczow!
jestem nowym uzytkownikiem, moje auto to A3 TDI 110 HP

Moje pytanie zwiazane jest z praca silnika. Otoz bardzo czesto a nawet nagminnie zdarza sie ze przy jezdzie na biegu jalowym (np. przy dojezdzaniu do skrzyzowania) silnik zaczyna pracowac bardzo niestabilnie, tak jakby mial za chwile zgasnac. Dzieje sie tak do momentu calkowitego zatrzymania auta, tzn. do chwili w ktorej wskazowka predkosciomierza przestaje cos wskazywac.
Podejrzewam, ze to jakis czujnik. Czy ktos moze wie jak temu zaradzic?

_________________
A3 1.9 TDI 110 HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 19:41:02 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
podlacz auto pod komputer... od tego trzeba zawsze zaczac rozpoznanie kazdej usterki w tym silniku

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 20:42:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 14:18:38
Posty: 6
Lokalizacja: koszalin
Sprawdz serwo,byc moze jest uszkodzone i daje za duze podcisnienie silnikowi,wtedy silnik pracuje niestabilnie przy przychamowywaniu.

_________________
:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nierowna praca silnika na biegu jalowym
PostNapisane: 29.sie.2005 23:17:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
akobus napisał(a):
Witam wszystkich klubowiczow!
jestem nowym uzytkownikiem, moje auto to A3 TDI 110 HP

Moje pytanie zwiazane jest z praca silnika. Otoz bardzo czesto a nawet nagminnie zdarza sie ze przy jezdzie na biegu jalowym (np. przy dojezdzaniu do skrzyzowania) silnik zaczyna pracowac bardzo niestabilnie, tak jakby mial za chwile zgasnac. Dzieje sie tak do momentu calkowitego zatrzymania auta, tzn. do chwili w ktorej wskazowka predkosciomierza przestaje cos wskazywac.
Podejrzewam, ze to jakis czujnik. Czy ktos moze wie jak temu zaradzic?

Objaw ktory opisujesz pojawia sie rowniez w moim autku. W moim przypadku sa to początki końca nastawnika w pompie wtryskowej (dziś miałem wahania obrotów sięgające 890-1300 rpm na wolnych obrotach a dodatkowo nagly gwałtowny wzrost mocy i ilości dymu z wydechu).
Odsyłam Cię najpierw na diagnozę w wyspecjalizowanym warsztacie (VAG lub VAS i podpięcie pod złacze diagnostyczne - wydruk do kieszeni - i ewentualna naprawa pompy).
Drugim powodem mogą byc obluzowane lub skorodowane przewody czujnika temperatury płynu chłodzacego, wtedy jednak wahania obrotów sa niewielkie , niemniej ten trop też musisz sprawdzić. Czujnik ten umieszczony jest na tyle silnika ( u Ciebie z lewej strony bo silnik masz umieszczony poprzecznie).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: