Standard. Założę się, że jak otworzysz maskę będzie spustoszenie - i to wcale nie będzie przepływomierz (zaraz za puszką filtra powietrza). A mianowicie puszka od strony podszybia z napisem V6 powiedziała Ci papa i po strszale popękała - tutaj przestajemy się dziwić nierównym obrotom

Dalej może być uszkodzona rura łącząca tę puszkę z przepływomierzem... już nie mówiąc o tym, co mogło się nabałaganić w samym silniku... Polecam lekturę
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... h+kolektor 
i jak najszybszą wymianę instalacji gazowej na sekwencyjną lub wywalenie jej całkiem. O konsekwencjach jazdy z taką jak masz przeczytasz w linku powyżej. Powiem Ci jeszcze, że kupiłeś lipę - na chwilę obecną objadę Cię zdezelowaną Omegą 2.0i

jak wywalisz ten gaz co masz będzie dużo lepiej chodziło, nie mówiąc o dużo mniejszym niszczeniu silnika. Na sekwencji będzie okej i pewnie autko będzie chodziło tak jak powinno. O gazie możesz sobie pcozytać w dziale technicznym na stronie
www.audiklub.pl
scob napisał(a):
pod maską: na prawym (fizycznie prawym , w kierunku jazdy) błotniku. jest połączony guma z kolektorem dolotowym. Strzał gazu spowodował na 90% "uderzenie" w klape przepływomierza, co przeniosło uderzenie na iglice i zaworki w rozdzielaczu paliwa. zimny trup, ale trzeba sie z tym liczyc posiadając instalację z mikserem..
@scob
Klapa przepływomierza?? Rozdzielacz paliwa?? Scob - toż to nowsza ciutkę furka na elektronicznym wtrysku, w mojej '91 przepływka jest typu SIATEX

i żadnych klapek tam nie ma

Nie każde autko ma mechaniczny wtrysk
@radeknet
To co napisał Scob rozmija się nieco z prawdą bo troszkę inny motor brał pod uwagę... Nie przejmuj się tym co nasmarował

bo jest jeszcze gorzej

Uderzenie w 2.8 zawsze idzie najpierw w tą plastikową puszkę (co nie znaczy, że tak jest taniej, bo puszę kupić w używce jest ciężko, a nowa coś koło 550 PLNów

) Ogólnie posklejaj to, poskładaj dokładnie by nie ciągnęło lewego powietrza, zmień przewody i świece (trój elektrodowe), wyreguluj mieszankę... a później czekaj na następne BUM!
piotr napisał(a):
Założyć wtrysk gazu, to najlepsze rozwiązanie, ale najdroższe

Najdroższe to jest jeżdżenie na PB

Sekwencja wbrew pozorom wychodzi najtaniej - mam już w tym praktykę (czywiście nie chodzi o porównywanie z TDI tylko co najlepsze do 2.8).