.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 08:59:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 AAH] Wybuch gazu (chyba) ...o co chodzi?
PostNapisane: 09.wrz.2005 21:47:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
A wiec tak.Ruszylem autem, delikatnie docisnąłem do 2000 obr. zeby komp przelączył na gaz no i dalej jade na dwójce powoli i nagle szarpniecie i huk.Silnik zgasl ale odpalil na benzynce i na gazie tez jezdzi z tym ze do 3000 obrotow strasznie szarpie i glosniej chodzi.Nie otwieralem jeszcze maski bo jest za ciemno a akurat jestem poza swoim garazem i pytam co to moze byc i gdzie szukac przyczyny.Jezeli jest to jakas czesc to prosze okreslic gdzie sie ona znajduje poniewaz autko mam niecaly tydzien i jeszcze dokladnie ze wszystkim pod maską sie nie zapoznalem.Dziekuje za pomoc.Pozdrawiam

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 21:56:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2004 18:58:41
Posty: 110
Lokalizacja: Swidnica
Chodzi o to ze właśnie straciłeś przepływomierz niech żyje instalacja mieszalnikowa w takim aucie gratuluje zakupu :/

_________________
Audi Coupe GT 2,2 KV r.pr 1986 czarny metallic oczywiscie,ciemne szybki,-40mm,bezwypadkowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 22:00:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Ok.Gdzie w takim razie szukać przepływomierza i co zrobić aby zapobiec następnemu takiemu wypadkowi(o co chodzi z instalacją mieszalnikową)???

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 22:02:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2004 18:58:41
Posty: 110
Lokalizacja: Swidnica
szukajka Twoim przyjacielem :diabel: :peace:

_________________
Audi Coupe GT 2,2 KV r.pr 1986 czarny metallic oczywiscie,ciemne szybki,-40mm,bezwypadkowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 22:22:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
radeknet napisał(a):
Gdzie w takim razie szukać przepływomierza


W sklepie, na giełdzie, na allegro, ale jak się nie znasz to podjedź do jakiegoś warsztatu żeby sprawdzili czy na pewno poleciał, zebyś nie kupił niepotrzebnie :)


radeknet napisał(a):
i co zrobić aby zapobiec następnemu takiemu wypadkowi(o co chodzi z instalacją mieszalnikową)???


Założyć wtrysk gazu, to najlepsze rozwiązanie, ale najdroższe :)

A po więcej info przejrzeć forum bo to dyżurny temat jest.... Jest ForumFaq i Szukajka, użyj tego.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 22:36:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Ok.Wszystko rozumiem.Ale nie moge sie doszukac gdzie odszukać przepływomierz pod maską??? Będę wdzięczny za rady.Pozdrawiam

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 22:38:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Aha.Dodam jeszcze tyle ze wcześniej gdy puszczałem pedał gazu, obroty spadały do 200obr/min i wskakiwały na 900.Dziwnie jakoś........

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 22:50:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 10:12:56
Posty: 552
Lokalizacja: LBI
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=21614

lektura do przyjemnych nie należy ale niestety tak to jest na takiej instalacji

_________________
Alfa 156 2.4 20V
Audi B4 2.0 ABT LPG

Audi B4 2.6 ABC LPG ...
Audi B3 1.8 LPG...
Audi B3 1.6 LPG...
Alfa 156 2.4 JTD...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 23:28:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
pod maską: na prawym (fizycznie prawym , w kierunku jazdy) błotniku. jest połączony guma z kolektorem dolotowym. Strzał gazu spowodował na 90% "uderzenie" w klape przepływomierza, co przeniosło uderzenie na iglice i zaworki w rozdzielaczu paliwa. zimny trup, ale trzeba sie z tym liczyc posiadając instalację z mikserem..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 23:31:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Standard. Założę się, że jak otworzysz maskę będzie spustoszenie - i to wcale nie będzie przepływomierz (zaraz za puszką filtra powietrza). A mianowicie puszka od strony podszybia z napisem V6 powiedziała Ci papa i po strszale popękała - tutaj przestajemy się dziwić nierównym obrotom ;) Dalej może być uszkodzona rura łącząca tę puszkę z przepływomierzem... już nie mówiąc o tym, co mogło się nabałaganić w samym silniku... Polecam lekturę -> http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... h+kolektor <- i jak najszybszą wymianę instalacji gazowej na sekwencyjną lub wywalenie jej całkiem. O konsekwencjach jazdy z taką jak masz przeczytasz w linku powyżej. Powiem Ci jeszcze, że kupiłeś lipę - na chwilę obecną objadę Cię zdezelowaną Omegą 2.0i -> jak wywalisz ten gaz co masz będzie dużo lepiej chodziło, nie mówiąc o dużo mniejszym niszczeniu silnika. Na sekwencji będzie okej i pewnie autko będzie chodziło tak jak powinno. O gazie możesz sobie pcozytać w dziale technicznym na stronie www.audiklub.pl


scob napisał(a):
pod maską: na prawym (fizycznie prawym , w kierunku jazdy) błotniku. jest połączony guma z kolektorem dolotowym. Strzał gazu spowodował na 90% "uderzenie" w klape przepływomierza, co przeniosło uderzenie na iglice i zaworki w rozdzielaczu paliwa. zimny trup, ale trzeba sie z tym liczyc posiadając instalację z mikserem..


@scob
Klapa przepływomierza?? Rozdzielacz paliwa?? Scob - toż to nowsza ciutkę furka na elektronicznym wtrysku, w mojej '91 przepływka jest typu SIATEX :diabel: i żadnych klapek tam nie ma ;-) Nie każde autko ma mechaniczny wtrysk :peace: :):

@radeknet
To co napisał Scob rozmija się nieco z prawdą bo troszkę inny motor brał pod uwagę... Nie przejmuj się tym co nasmarował ;-) bo jest jeszcze gorzej :kosci: Uderzenie w 2.8 zawsze idzie najpierw w tą plastikową puszkę (co nie znaczy, że tak jest taniej, bo puszę kupić w używce jest ciężko, a nowa coś koło 550 PLNów :peace: ) Ogólnie posklejaj to, poskładaj dokładnie by nie ciągnęło lewego powietrza, zmień przewody i świece (trój elektrodowe), wyreguluj mieszankę... a później czekaj na następne BUM!

piotr napisał(a):
Założyć wtrysk gazu, to najlepsze rozwiązanie, ale najdroższe :)
Najdroższe to jest jeżdżenie na PB :P Sekwencja wbrew pozorom wychodzi najtaniej - mam już w tym praktykę (czywiście nie chodzi o porównywanie z TDI tylko co najlepsze do 2.8).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 07:41:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
albo poszedł jeden zawór i też masz bajzer bo 2 głowice do roboty ... choć prędzej puszka z napisem V6 o ile miałeś orginalną

niestety ......

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 09:28:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2004 20:55:05
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
co wy straszycie gościa najczarniejszymi scenariuszmi, z doświadzcenia wiem (a miałem kilka bumów) że wcale uszkodzenia nie są aż tak poważne. Napewno instalka wtrysku jest najodpowiedniejsza ale za ok. 3kilo zeta różnicy w instalkach to sobie można kupić teraz dwa silniki. Zresztą dosyć o wyższości wtrysku nad mieszałką bo temat jest zakończony a puszkę z napisem V6 mam dotychczas całą. Najczęściej rozszczelnia się dolot i wariują obroty, a przepływkę z tego co wiem to dość trudno jest zniszczyć bo nie ma pracujących części mechanicznych (kosztuje ok 350-500PLN)

_________________
CCCO 100 '91 C4 AAH 2.8 V6 Automat LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 09:48:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
Arti70 napisał(a):
co wy straszycie gościa najczarniejszymi scenariuszmi, z doświadzcenia wiem (a miałem kilka bumów) że wcale uszkodzenia nie są aż tak poważne. Napewno instalka wtrysku jest najodpowiedniejsza ale za ok. 3kilo zeta różnicy w instalkach to sobie można kupić teraz dwa silniki. Zresztą dosyć o wyższości wtrysku nad mieszałką bo temat jest zakończony a puszkę z napisem V6 mam dotychczas całą. Najczęściej rozszczelnia się dolot i wariują obroty, a przepływkę z tego co wiem to dość trudno jest zniszczyć bo nie ma pracujących części mechanicznych (kosztuje ok 350-500PLN)


Arti to doświadczenie a nie straszenia
u mnie pękł zawór u Grześka kolektor i przepływka

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 10:00:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 15:01:29
Posty: 129
Lokalizacja: Jarocin
ehhh to ja tez cos powiem ;)

chyba juz troche wiem o tych bum i bam ...

najczesciej rozwala jednak sam filtr szumow powietrza, ja mialem 2 z 'antywybuchami' ale to bzdura i tylko ludzenie sie ze to cos pomoze, po kazdym malym BUM plastik peka i tyle...

ja jeszcze nie wybralem jaka sekwencja bedzie ale chyba LANDIRENZO OMEGAS, rozmowy w toku ;)

poki co radze - zrob porzadek i jedz na pb98.... a pozniej sekwencja

_________________
Dolph
------------------------------
Nissan 100NX Targa 16V 92r // sold
Audi 100 C4 2.8 V6 92r Quattro Automat + gaz // sold
Audi 100 C4 2.3E Avant 93r
Hyundai XG350L 3.5 v6 04r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 14:09:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
kolego to podstaw tą OMEGĘ 2.0I JAK MNIE OBJEDZIESZ NA BLOSIE LUB MIKSERZE TO CI ODDAJE MOJE WYPIESZCZONE B-4 AAH . ALE JAK NIE TO OMEGA ZOSTAJE U MNIE

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 16:01:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
:diabel: rzycze powodzenia panu z omegi :peace: :): lol :diabel:

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 16:34:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
J@RO napisał(a):
:diabel: rzycze powodzenia panu z omegi :peace: :): lol :diabel:


Omega nie jest już moją własnością, choć czasem nią śmigam, ale jak miałem kręciła 10,5-11 do setki. Z mixerem moje aah miało 13 więc jak to w ogóle można porównać?? A Ty nie porównuj B4 do omegi, to - jakby Ci to powiedzieć... - inna waga ;-)

@enduro777 - kilka razy poruszałeś temat sterowania osobno V-ek przy sekwencji, ale nigdy nic konkretnego nie napisałeś... niby dużo wiesz, ale nie chcesz się podzielić... to samo z blosem - niby wszystko pięknie, a nie strzela?? Nie wierzę!! Nie ma takiej opcji by nie strzeliło - za dużo mieszanki jest w kolektorze... a kolektor za duży... Blos czy nie Blos - do V6 tylko sekwencja jak ktoś nie chce mieć problemów. Z mojej strony EOT - jak coś to wal na PW.


Ostatnio edytowano 10.wrz.2005 16:55:29 przez GrzesB, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 16:50:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Cytuj:
Nie każde autko ma mechaniczny wtrysk

ojj.. zapedzilem sie.. :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 17:25:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Dobrze.W takim razie gdzie sie znajduje filtr szumów powietrza???????? Świszczy coś obok przepustnicy ale nie moge dojść co.Wszystkie wężyki sprawdziłem i doloty też i lipa :(((((((

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 18:14:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
tak to prawda żę poruszałem temat 2 torów sterowania ale do dzisiaj nie znam prawidłowego rozwiązania w/g opini przedstawicieli firm zaj się dystrybucją nie ma z tym problemu teoria swoją drogą a praktyka swoją .natomiast 13 sek do 100 to istna katastrofa totalną kaszanę ktoś odwalił(sądzę żę założył mikser tzw.jajko od k-jetronika,lub okrągły o zbyt małej średnicy.do tego reduktor o małej mocy i przewody zasilające 6mm zamiast 8 i jest efekt). moja wg stopera 8-9 sekund ale ten pomiar nie jest miarodajny (duży błąd)natomiast na 4 biegu 100-140 robi w 10 sekund a tu już błąd nie możę byc duży.co do blosa nie pisałem żę nie strzela .nawet na benz potrafi walnąć przy kiepskiej instalacji wysokiego oraz zubożonej mieszance.piszę jeszcze raz nie jestem przeciwnikim sekwencji jestem przeciwnikiem partackiego montażu a tak się dzieje w ok 80 % zakładów.dobrze założony i zastrojony blos jest alternatywą pod względem osiągów jak i ceny

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: