.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.lip.2025 23:25:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: servo w 100 2.3 NF
PostNapisane: 20.wrz.2005 18:59:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 18:49:14
Posty: 28
Lokalizacja: Rzeszów Audi 100 2.3 NF
Witam wszystkich .Mam "maly"problem z moja setka ,od jakiegos czasu nie moge dojsc ladu z pompa wspomagania i mam zamiar zalozyc do hamulcow serwo podcisnieniowe .Takie sa w setach 1.8 ale nie wiem czy przy moim 2.3 bedzie to dobrze chodzic,drugi problem to wspomaganie kierownicy ktore chcialbym zmienic najlepiej na inna pompe i tu mam pytanie czy z innego audi lub jakiegos innego auta mozna ja zamontowac w setce.W gre mogly by wchodzic niewielkie przerobki przy montarzu tylko nie wiem czy cisnienie z innej pompy bedzie odpowiednie.Jezeli ktos mial podobne zagadki i wie cos w tym temacie to z gory dzieki za jakas podpowiedz.



Audi 100 2.3 NF 90r.

_________________
Audi 100 2.3 NF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 23:57:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 22:22:17
Posty: 14
Lokalizacja: Toruń-Obrowo
Witam chce wykonać podobny manewr ale mam pewne obawy widziałem na szrocie starą setke miała pompe łopatkową ale na ciśnienie 85 bar taka sama jest w santanie 2,2 ,i napewno będzie pasować . Serwo to inna sprawa bo ta setka to miała serwo jak beczke chyba 5cyl silniki mają słabe podciśnienie bo w santanie 2,2 i w 90 2,3 jest dodatkowa wakupompa w głowicy nie wiem jak w innych , w tych widzialem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: servo w 100 2.3 NF
PostNapisane: 21.wrz.2005 07:54:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
nuter24 napisał(a):
Witam wszystkich .Mam "maly"problem z moja setka ,od jakiegos czasu nie moge dojsc ladu z pompa wspomagania i mam zamiar zalozyc do hamulcow serwo podcisnieniowe .Takie sa w setach 1.8 ale nie wiem czy przy moim 2.3 bedzie to dobrze chodzic,drugi problem to wspomaganie kierownicy ktore chcialbym zmienic najlepiej na inna pompe i tu mam pytanie czy z innego audi lub jakiegos innego auta mozna ja zamontowac w setce.W gre mogly by wchodzic niewielkie przerobki przy montarzu tylko nie wiem czy cisnienie z innej pompy bedzie odpowiednie.Jezeli ktos mial podobne zagadki i wie cos w tym temacie to z gory dzieki za jakas podpowiedz.



Audi 100 2.3 NF 90r.


Najlepiej kup serwo razem z pompą hamulcową bo twoja może nie pasować.Musisz wykombinować dodatkowe podciśnienie na serwo i nie możesz kupić od automata.
Z tego co wiem pompa wspomagania do setki pasuje od....setki .Mam namiar na pewnego gościa z częściami do setki jak chcesz to pisz do mnie to podam ci nr.tel
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2005 06:16:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10366
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Lepiej postaraj się o oryginalna sprawną pompe, lub spróbuj zregenerować starą. "Pozi 5000" zrobił taka zmote, i faktycznie hamulec miał w porządku, ale wspomagania tak jak by nie było, pompe załozył z jakiegos pasata cudował przy tym ze dwa miesiace. Miałem okazje cofnąc tym autem z przyczepą i twierdze ze w dużym fiacie lżej chodzi kierownica :diabel:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2005 19:52:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 18:49:14
Posty: 28
Lokalizacja: Rzeszów Audi 100 2.3 NF
Dzieki chlopaki za porady .Kupilem serwo od setki ,napewno podejdzie do pompy bo sprawdzalem na szrocie.Maly v8 pocieszyl mnie tym ze chamulec dobrze bedzie chodzil ,bo obawialemsie o podcisnienie z kolektora jak kolega wczesniej pisal.Ale jak maly mowi ze bedzie to mu wierze na slowo.Sprawa z pompa byla bardziej skomplikowana bo mialem taka co pasowala pod sruby ale 75 bar i to w nienajlepszym stanie.Wiec zdecydowalem sie (po przeczytaniu postu w ktorym bylo na ten temat i maly klocil sie :) z pozim)na pompe z C4 ktora ma 120 bar .Wymagala malych przerobek w mocowaniu ale podejdzie.Boje sie tylko czy to cisnienie bedzie dobre i mi listwy nie rozpieprzy.Tamta oryginalna miala 150 bar ale dwie sekcje i nie wiem ile pary trzeba na same wspomaganie.W najblizszym czasie mysle to wszystko montowac wiec pozniej na pewno podziele sie wrazeniami z jazdy na tym .Tak mysle ze to pojedzie ;-)
Jak macie jakies rady jeszcze to piszcie na pewno sie przydadza.
pozdrawiam

_________________
Audi 100 2.3 NF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2005 21:46:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 18:49:14
Posty: 28
Lokalizacja: Rzeszów Audi 100 2.3 NF
witam.Zalozylem pompe od C4 i wspomaganie jest takie ze az za lekko kierownica chodzi ,musze zalozyc chyba wieksze kolo pasowe:).Serwo tez jest ok ,hamulec poprawil sie i to duzo .Kosztowalo mnie to troche pracy i nerwow ale chyba sie oplacilo. Jak ktos chce tez zrobic taki "myk" to chetnie podziele sie doswiadczeniami i szczegolami .
Pozdrawiam wszystkich klubowiczow.

_________________
Audi 100 2.3 NF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2005 22:22:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 18:49:14
Posty: 28
Lokalizacja: Rzeszów Audi 100 2.3 NF
witam.Zalozylem pompe od C4 i wspomaganie jest takie ze az za lekko kierownica chodzi ,musze zalozyc chyba wieksze kolo pasowe:).Serwo tez jest ok ,hamulec poprawil sie i to duzo .Kosztowalo mnie to troche pracy i nerwow ale chyba sie oplacilo. Jak ktos chce tez zrobic taki "myk" to chetnie podziele sie doswiadczeniami i szczegolami .
Pozdrawiam wszystkich klubowiczow.

_________________
Audi 100 2.3 NF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2005 13:21:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 18:49:14
Posty: 28
Lokalizacja: Rzeszów Audi 100 2.3 NF
Mam jeszcze jedno pytanko w sprawie pompy .Czy w C4 jest taka sama maglownica jak w cygaro.Pytam poniewaz pompa od C4 ktora zalozylem troszke za duzo sie nagrzewa.Przychodza mi na mysl 3 powody.Inna w budowie maglownica ktora ma mniejszy przeplyw,brak chlodzenia pompy (w c4 jest wiskoza),zapowietrzona pompa.Moze ktos wie co to moze byc.
pozdrawiam

_________________
Audi 100 2.3 NF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2005 18:05:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 18:49:14
Posty: 28
Lokalizacja: Rzeszów Audi 100 2.3 NF
wszystko chodzi dobrze oprocz tego ze pompa sie strasznie grzeje.Moze ktos wie o co chodzi i mi pomoze.
:(

_________________
Audi 100 2.3 NF


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: