Dzieki chlopaki za porady .Kupilem serwo od setki ,napewno podejdzie do pompy bo sprawdzalem na szrocie.Maly v8 pocieszyl mnie tym ze chamulec dobrze bedzie chodzil ,bo obawialemsie o podcisnienie z kolektora jak kolega wczesniej pisal.Ale jak maly mowi ze bedzie to mu wierze na slowo.Sprawa z pompa byla bardziej skomplikowana bo mialem taka co pasowala pod sruby ale 75 bar i to w nienajlepszym stanie.Wiec zdecydowalem sie (po przeczytaniu postu w ktorym bylo na ten temat i maly klocil sie

z pozim)na pompe z C4 ktora ma 120 bar .Wymagala malych przerobek w mocowaniu ale podejdzie.Boje sie tylko czy to cisnienie bedzie dobre i mi listwy nie rozpieprzy.Tamta oryginalna miala 150 bar ale dwie sekcje i nie wiem ile pary trzeba na same wspomaganie.W najblizszym czasie mysle to wszystko montowac wiec pozniej na pewno podziele sie wrazeniami z jazdy na tym .Tak mysle ze to pojedzie
Jak macie jakies rady jeszcze to piszcie na pewno sie przydadza.
pozdrawiam