lukas23 napisał(a):
Dokładnie tak jak kolega napisał przy awaryjnych rezystancja wzrasta i wszystko jest Ok
Przy awaryjnych rezystancja maleje bo żarówki są połączone równolegle (prąd rośnie)!!!
Jeśli oryginalnie miałeś w kierunkach żarówki 12V 21W a zastąpiłeś je diodami to teraz pobór prądu faktycznie spadł. Można by spróbować wstawić równolegle do każdej „żarówki diodowej” opornik który będzie pobierał prąd (za brakującą żarówkę) ale musiał by on mieć rezystancję około 1ohm i moc przynajmniej 15Wat. Nie wiem czy taki znajdziesz a i tak będzie się bardzo grzał. Można spróbować.
Proponuję inne rozwiązanie tematu.
Podłącz równolegle do „żarówki diodowej” drugą żarówkę np. 12V 15W. Nie wiem o które kierunki Ci chodziło, jeśli o tylne to możesz ją zamontować na kablach nie w lampie lecz od strony bagażnika żeby nie przeszkadzała i nie robiła zwarć. Będzie pobierać odpowiednią dawkę prądu i kierunek powinien mrugać właściwie. Może się tak zdarzyć że w tym układzie twoja „żarówka diodowa” będzie słabiej świecić, wtedy zastąp żarówkę 12V 15W inną o mniejszej mocy.