.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 22:50:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: S6 V8 jak z gazownia?
PostNapisane: 09.paź.2005 22:59:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2005 22:31:55
Posty: 5
Czy ma ktos doswiadczenie z jazdy s6 w gazowni? najlepiej z wtryskiem. Nie wiem czy wszystkie wykresy pokazujace, ze nowe instalacje gazowe nie zmniejszaja mocy sa prawdziwe, a jesli tak to czy ktos zna dobry punkt, w ktorym mozna by wykonac taka instalacje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2005 23:37:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
radekmc napisał(a):
w życiu bym S nie zagazował :/

bylo konkretne pytanie,
a wiec gosc oczekuje konkretnej odpowiedzi :peace:

p.s. ja bym rowniez nie chcial gazowac, a jednak bede musial pewnie.
swoja droga ty masz gaz, pewnie wiesz co to znaczy jezdzic tanio
i komfortowo. A wiec gdybys mial S'ke to chcial bys miec ja tylko w
gazie bo inaczej ciezko byloby z utrzymaniem takiej "zabawki" :peace:

i nie to zebym sie czepial, podaje fakty :)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2005 23:48:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 10:12:56
Posty: 552
Lokalizacja: LBI
no ma się rozumieć ale jak chce się tanio jeździć to się wybiera diesesla albo inny model do gazowania ale S6 4.2 ciekawe ile do gazu owali :D
Ale każdy ma wybór i powodzenia z gazowaniem S-ki

na jednak gazują s-ki

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=66014633

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=67113642


średnie spalanie wychodzi im około 18 L pewnie przy muskaniu gazu a dać mu tak ile się da to by z 40 owalił.

_________________
Alfa 156 2.4 20V
Audi B4 2.0 ABT LPG

Audi B4 2.6 ABC LPG ...
Audi B3 1.8 LPG...
Audi B3 1.6 LPG...
Alfa 156 2.4 JTD...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2005 05:23:22 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
teraz ja glosno powtorze ... temat sie tyczy jak zagazowac dobrze 4.2 a nie czy jest sens.... jezeli sie do tego nie ustosukujecie bede zmuszony kasowac i rozdawac kartki ...
kolego , kazda instalacja sekwencyjnego wtrysku gazu bedzie sie nadawala. z moich obserwacji postaraj sie znalezc instalacje w ktorej wtryski sa oddzielnie a nie w listwie po 3 lub 4 . da to taki efekt ze wtryski bedzie mozna zamontowac bezposredniow kolektor co zmniejszy ilosc gazu za wtryskiwaczem i wyrowna odleglosci wtryskiwaczy do zaworu . rurke miedzy butla i reduktorem warto zalozyc ta grubsza , taka jak do tankowania bo przy tym silniku ta ciensza moze stac sie restrykcja

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2005 14:17:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2005 22:31:55
Posty: 5
radekmc napisał(a):
w życiu bym S nie zagazował :/


tez tak mowilem jak kupowalem :D ale pozniej zobaczylem ile pali przy uzytkowaniu dajacym radosc z jazdy, miasto ok. 25 a trasa (autostrada przy v 200km/h ok 18). wiec nie zostaje mi nic innego jak gazownia bo od auta juz sie uzaleznilem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2005 15:50:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2005 22:08:21
Posty: 32
Lokalizacja: Wilanów
pitergod napisał(a):
radekmc napisał(a):
w życiu bym S nie zagazował :/


tez tak mowilem jak kupowalem :D ale pozniej zobaczylem ile pali przy uzytkowaniu dajacym radosc z jazdy, miasto ok. 25 a trasa (autostrada przy v 200km/h ok 18). wiec nie zostaje mi nic innego jak gazownia bo od auta juz sie uzaleznilem.


Ja tak mówiłem i tego się trzymam! To czysta żenada stosować "holocaust" w takim samochodzie i chyba nie sądziłeś kupując, ze będzie palił 15 ltr/100?!

Coś za coś ;-)

_________________
Say it loud - i'm a QUATTRO freak and i'm proud!
Audi C4 S6 V8 Avant Quattro 95
- 147.000 km
- automat
- laczki: przód, tył 225/40/18 alu MAE 8,5x18
- tylko Pb 98 lub racing.
- 100 % oryginał - żadnego gazu, żadnego tuningu, żadnych zbędnych spojlerów.
____________________Było:________________
Audi 90 2.3 Quattro 20V (1995-1998)
Audi 100 2.8 Quattro (1998-1998)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2005 21:15:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:12:10
Posty: 114
Lokalizacja: siedlce
gaz to swietna odpowiedz na aburdalne ceny i swietna polityke naszego panstwa.jesli ktos robi 5tys kilosow na rok to moze i na podtlenku jezdzic ale jak ktos traktuje samochod jako srodek lokomocji w pracy lub w biznesie to czemu nie.niewazne czy to a4 1.6 czy 4.2.na koniec roku rachunek prosty.sekwencja 4 generacji <okolo 5tys>i latasz znacznie taniej niz na paliwie.bezobsugowo i bezstresowo.ja mialem w poprzedniej a8 sekwencje <<romano>> a teraz tez mam w a8 sekwencie i jest ok

_________________
jestem fanem AUDI ...JEZDZE M5 E39


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2005 21:43:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2005 07:32:23
Posty: 139
Lokalizacja: << ŁDZ >> Audi A8 4,2 Quattro
ja mam w 4,2 sekwencje i odpukac jestw szystko ok i nie musze sie zastanawiac czy gdzies pojechac czy nie :peace:

ja zalozylem instalke Landi Renzo i kosztowala 7800zł a za 5500 byla w Łodzi tylko Lovato ale wszyscy ja odradzali do tego silnika.

Hans ja mam dwie listwy po cztery wtryski i to jest zle rozwiazanie? nie zauwazylem zeby auto zle jezdzilo. jaki to ma skutek na prace silnika?

_________________
POMOC DROGOWA 24/24 - Łódź - Polska - 0665 301 250
PZM SOS ASSISTANCE
IP ASSISTANCE

przewozy do ślubu Audi A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2005 22:43:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2005 22:31:55
Posty: 5
V8 napisał(a):
pitergod napisał(a):
radekmc napisał(a):
w życiu bym S nie zagazował :/



Ja tak mówiłem i tego się trzymam! To czysta żenada stosować "holocaust" w takim samochodzie i chyba nie sądziłeś kupując, ze będzie palił 15 ltr/100?!

Coś za coś ;-)


Jasne ze nie myslalem, a i ceny paliwa byly na poziomie 3zl a nie 4,4. To auto uzywam na codzien i troche tych km sie uzbiera rocznie, wiec jedyne co teraz mnie interesuje to zachowac przynajmniej 70% frajdy z jazdy i miec te pare zlotych w kieszeni.

Tak to jest jak sie uzalezni od 4,2 :D same kllopoty :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 05:25:29 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
_RAFI_ napisał(a):
Hans ja mam dwie listwy po cztery wtryski i to jest zle rozwiazanie? nie zauwazylem zeby auto zle jezdzilo. jaki to ma skutek na prace silnika?

dlugosc drogi za wtryskiwaczem ma duze znaxczenie bo wtrysk otwiera sie na scisle okreslony czas i wypelnia przewody okreslona dawka gazu. im dluzsza droga z wtryskiwacza do kolektora ssacego gdzie wystepuje zasysanie do komory spalania tym wieksze opoznienia i niewlasciwe dawki gazu w poczatkowej fazie pracy na gazie ... nie zawsze musi to byc odczuwalne. jezeli wtryskiwacze sa zalozone identycznie na kazdym cylindrze to w zasadzie nie wyczujesz roznicy ale jezeli w takim ukladzie spowodujesz rozne dlugosci wezy to tak jakbys opoznial moment wtrysku i silnik moze chodzic nierowno oraz wiecej palic


co do zasadnosci gazu ... chyba tylko glupiec nie chce minimalizowac kosztow uzyskania dochodu ... ale to jest kazdego indywidualna sprawa. jeden oszczedza bo jest biedny a inny jest bogaty bo oszczedza

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 07:21:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
To ja rowniez mam listwe?

Obrazek

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 08:27:31 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
tak

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 13:06:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2005 22:31:55
Posty: 5
hans napisał(a):
kolego , kazda instalacja sekwencyjnego wtrysku gazu bedzie sie nadawala. z moich obserwacji postaraj sie znalezc instalacje w ktorej wtryski sa oddzielnie a nie w listwie po 3 lub 4 . da to taki efekt ze wtryski bedzie mozna zamontowac bezposredniow kolektor co zmniejszy ilosc gazu za wtryskiwaczem i wyrowna odleglosci wtryskiwaczy do zaworu . rurke miedzy butla i reduktorem warto zalozyc ta grubsza , taka jak do tankowania bo przy tym silniku ta ciensza moze stac sie restrykcja


w sprawach gazowych jestem totalnym lajkonikiem ;) wiec jak bys mi mogl podpowiedziec ewentualnie jakie firmy maja w swojej ofercie takie rozwiazanie techniczne to byl bym bardzo wdzieczny. a moze tez znasz jakis dobry punkt w ktorym taka instalacje bym mogl zalozyc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 13:33:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
trudno Ci odpowiedzieć na to pytanie, skoro w profilu nie masz napisane skąd jesteś.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 16:15:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
kjolega z forum bmw (bmw-klub) założył w okolicach warszqwy instalację prins (powiedzmy wyższa półka) za 6 tys. zł do V8 4,4
poszukaj

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 18:27:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2005 07:32:23
Posty: 139
Lokalizacja: << ŁDZ >> Audi A8 4,2 Quattro
W Łodzi Stefanowski montowal Prinsa ale juz odchodzi od tych instalacji bo nie ma tam wogole lub rawie wogole mozliwosci regulacji. Wiec albo instalacja chodzi dobrze albo ja trzeba zdjac :): teraz zakladaja LandiRenzo

_________________
POMOC DROGOWA 24/24 - Łódź - Polska - 0665 301 250
PZM SOS ASSISTANCE
IP ASSISTANCE

przewozy do ślubu Audi A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 V8 jak z gazownia?
PostNapisane: 13.paź.2005 15:08:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2005 14:49:16
Posty: 225
Lokalizacja: Grodzisk Maz. / Brzozowa
pitergod napisał(a):
Czy ktos zna dobry punkt, w ktorym mozna by wykonac taka instalacje?

Ja montowałem w Warszawie, najpierw BMW 740 E38, potem Opel Zafira 1,6 i teraz A8 - 4.2. Jak na razie z żadnym nie ma problemów. Oto namiary:
Warszawa, ul. Codzienna 50 (Zacisze) 022-679 25 05.
Powodzenia.

_________________
Były: A8 '96 4.2 Quattro
Allroad '02 2.7T
Jest: A8L '04 4.2 benza - jedyny słuszny silnik :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: