.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
CHIP do silnika 2,3 NG za 22 Euro ???? https://audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=14644 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | luki80 [ 11.mar.2005 18:12:45 ] |
Tytuł: | CHIP do silnika 2,3 NG za 22 Euro ???? |
Jak w temacie, nie zanm dobrze niemieckiego, ale wszystko by na to wskazywało, podaje odnośnik http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 07660&rd=1 Pozdrawiam ![]() |
Autor: | Kowicz [ 11.mar.2005 18:24:00 ] |
Tytuł: | |
No kurde, fajna sprawa. Z checia bym skorzystal z takiej dopalki. Poczekam jednak na opinie kogos kto sie na tym zna. |
Autor: | Timo [ 11.mar.2005 19:58:51 ] |
Tytuł: | |
Ja sie nie znam ale co wy chcecie za 20 Euro?? Troche powagi... ![]() |
Autor: | BiLu [ 11.mar.2005 22:15:45 ] |
Tytuł: | |
az 22 uero? wystarczy dobrze poszukac w necie ![]() poza tym NG i chiptuning ![]() |
Autor: | juziooo [ 11.mar.2005 22:30:15 ] |
Tytuł: | |
witam http://www.typc4.de/23erTuning/23Tuning.html niestety po niemiecku http://www.typc4.de/Umbauten/Chiptuning/Chiptuning.html tutaj na temat chipka pozdro |
Autor: | baxter01 [ 11.mar.2005 23:31:57 ] |
Tytuł: | |
z tego co widze mozna sprubowac kupił bym tyle ze jak i gdzie ten chip zamontowac ? |
Autor: | GrzesB [ 11.mar.2005 23:38:41 ] |
Tytuł: | |
Ten chip zamontowany w komputerze da Ci taką samą zwyżkę mocy - czytaj żadnej... Chipuje się samochody głównie z turbiną, w wolnossących to raczej nic albo bardzo niewiele osiagniesz... ale napewno nie za 20E... |
Autor: | hans [ 12.mar.2005 00:36:46 ] |
Tytuł: | |
skoro 50 KM w Sce kosztuje jakies powiedzmy 1500 pln to koszt 1 KM to jakies 30 pln to tutaj za 22 E powinien byc spodziewany wzrost ( przy kursie 4pln/1E) 2,9 KM ![]() ![]() |
Autor: | Macior [ 12.mar.2005 08:42:13 ] |
Tytuł: | |
Dużo osób zapomina o tym że, chip powoduje zmiane charekterystyki silnika no i w 90% wypadków obniża spalanie. |
Autor: | hans [ 12.mar.2005 08:51:48 ] |
Tytuł: | |
w 2.3 NG jedyna zmana jaka moze wywolac ten "chip" to zmiana zaplonu i cisnienie wtrysku .... a po co skoro nie zmienia sie wogole ilosc powietrza ?? ... czyzby za uboga lubn za bogata mieszanka miala az tak zmienic parametry pracy silnika i jego osiagi ? napewno zawsze bedzie cos kosztem czegos wiec idac droga przypuszczen lepiej wziac pod uwage cale spectrum skutkow zmiany sterowania silnika a nie tylko z palca wyssane zmiany i to na dodatek takie ktore jeszcze jest w stanie zrozumiec przecietny uzytkownik typu spalanie , moc i moment obrotowy ... w skrocie mowiac , techniki sprzedazy robia wszystkim wode z mozgu ![]() |
Autor: | marek [ 12.mar.2005 13:15:48 ] |
Tytuł: | |
A mnie zastanawia jedna rzecz a mianowicie takie rozwiązanie ![]() |
Autor: | hans [ 12.mar.2005 14:30:28 ] |
Tytuł: | |
troche przypadkowe rozwiazanie bo nie ustawisz tego poproawnie ... chyba ze zasymulujesz cisnienie w dolocie ![]() |
Autor: | juziooo [ 13.mar.2005 22:48:47 ] |
Tytuł: | |
hans wiecej optymizmu ![]() zauwazylem taka tendencje na forach jak cos nie ma trubo to sie tym nie baw bo nie ma po co oczywiscie uwazam osobiscie ze jest to wielka bzdura i kazda najmniejsza przemyslana zmiana ktora bedzie dawla znikome efekty dla pracy silnika bedzie powodowala ![]() az w koncu i tak, jezeli bedziemy chciel dalej zwiekszac moc natrafilmy na turbo marek co do twojej odpowiedzi to na tej stronie którą podalem wyzej są opisane efekty takiego rozwiązania zalezy jak duży chcesz zrobic ten lejek a czy warto zastanow sie sam !!! pozdrawiam |
Autor: | marek [ 14.mar.2005 00:23:26 ] |
Tytuł: | |
No własnie są dane ![]() ![]() czy warto myśle ze tak oczywiście jeżeli nie zakłuci to samego składu a dokładnie móiąc "system" będzie sie poprawnie regulował. problem jest taki że wpłynąć na to nie bardzo można bo nie wyreguluje smam miesznki która powinna być sie zmieniać wraz ze wzrostem prędkości bo wtedy ciśnienie będzie rosło zletą może tu być: poprawa temperatury powietrza, jakieś plusy w dynamice motorku ( no ciekawe... ![]() |
Autor: | juziooo [ 14.mar.2005 07:49:56 ] |
Tytuł: | |
sluchaj zawsze mozesz sprobowac na postoju co bedzie sie dzialo jak podloczysz rure od odkurzacza ![]() ![]() wydaje mi sie ze taki dolot moze poprostu niwelowac opor stawiany przez filtr powietrza po za tym koszt takiej przerobki jest na tyle niski ze mozna sobie to zrobic i zobaczyc efekt pozdrawiam |
Autor: | wowo [ 14.mar.2005 10:47:39 ] |
Tytuł: | |
Doładowanie dynamiczne jest powszechnie stosowane w ścigaczach. Myśle że warto sie pobawić, choć bez hamowania auta pewnie róznicy nie da sie zauważyć. Mam już nawet takie elementy przygotowane i odłożone, tylko montować ![]() |
Autor: | juziooo [ 14.mar.2005 11:07:20 ] |
Tytuł: | |
wowo z tego co czytalem na forum to twoje dynamiczne doładowanie bedzie sie nazywalo t*r*o ![]() w suzuki hayabuza (tak sie to chyba pisze) dynamiczny dolot daje kilkanascie konikow przy predkosci okolo 200 km /h pozdro |
Autor: | Leo [ 14.mar.2005 11:07:36 ] |
Tytuł: | |
Wowo, Ty masz już takie doładowanie dynamiczne w postaci zmiennej geometrii ukł. dolotowego ![]() |
Autor: | wowo [ 14.mar.2005 12:12:59 ] |
Tytuł: | |
heh, pokombinuje sie troche i będzie ich kilka ![]() |
Autor: | Martini [ 15.mar.2005 13:40:10 ] |
Tytuł: | Chip do 2.3 NG |
Elo. W tym artykule pośwęconemu temu chipowi http://www.typc4.de/Umbauten/Chiptuning/Chiptuning.html piszą że najlepsze efekty daje przy silniku modyfikowanym, tzn. ze sportowym f.powietrza, zrobionym ukł.wydechowym, zmienionym wałkiem rozrządu itp. W sumie mój silniczek spełnia wszystkie te kryteria ![]() ![]() ebay : http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=40182&item=7960907660&rd=1 |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |