.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://audiklub.org/

kwadratowe podwójne lampy do B2 ??
https://audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=16558
Strona 1 z 2

Autor:  emcior [ 24.kwi.2005 23:53:16 ]
Tytuł:  kwadratowe podwójne lampy do B2 ??

Dzisiaj odbyło sie małe rezanko przodu w Corvax'owej B2, otoz załozylismy lampy pochodzące z coupe (ala american stajl) i teraz są wątpliwosci, jako ze nie było czasu załozylismy do swiateł zewnetrzych oryginalne kostki, a swiatła wewnętrzne zostawilismy nie podłączone.
Obecnie na zewnętrznych sa krótkie i długie bo są tam zarówki H4, a w wewnętrznych sa H1.
Czy wewnętrzne powinny byc długimi a zewnętrzne tylko krótkimi, czy można zdublowac długie na 4 lampach :?: :?:

Ale nioonia wygląda , szkoda ze moja sie nie doczekała na te lampiony :zly: :<

Autor:  RIC [ 26.kwi.2005 19:10:02 ]
Tytuł: 

Ja mam coprawda 200-tke ale u mnie wyglada to tak:
wewnetrzne = dlugie
zewnetrzne = mijania + pozycja

Autor:  emcior [ 27.kwi.2005 00:05:47 ]
Tytuł: 

dzieki RIC, czyli masz tak samo jak w mojej 90, ale zastanawiamy sie nad dodatkowym przeaznikiem i zrezaniu 4 długich :P . Praktycznie jest to możliwe ;-)

p.s. dzisiaj dorezalismy spoiler pod zderzak i nioonia nabrała powagi :peace:

Autor:  RIC [ 27.kwi.2005 14:44:03 ]
Tytuł: 

To moze cakiem ciekawie wygladac :D a w sumie to i pewnie poprawi troche dzialanie dlugich jak "bedzie ich wiecej" :):

Autor:  jmm [ 28.kwi.2005 00:03:40 ]
Tytuł: 

Chyba kolega Michał vel Mechitro ma zrobione długi na 4 oczy :diabel:
Fabrycznie długie sa w wewnetrznych

Autor:  Góral [ 28.kwi.2005 11:44:59 ]
Tytuł: 

jmm napisał(a):
Chyba kolega Michał vel Mechitro ma zrobione długi na 4 oczy :diabel:
Fabrycznie długie sa w wewnetrznych


Zew krotkie, wew dlugie. Ale polecam zorbic tak jak ma Mechitiro. Poniewaz ja u siebie w zespolonych lampach mam podwojne dlugie.


Ps.....Jmm za ten podpis dalbym CI bana :):

Autor:  geeza [ 06.maja.2005 10:21:50 ]
Tytuł: 

Góral napisał(a):
Zew krotkie, wew dlugie. Ale polecam zorbic tak jak ma Mechitiro. Poniewaz ja u siebie w zespolonych lampach mam podwojne dlugie.


Jest tak oryginalnie, czy male rezanko bylo? ;) Ja mam wrazenie ze w momencie kiedy puszczam wajche przelacznika, to cos swiatelek robi sie mniej jakby. Do tej pory sadzilem, ze H4 pozastaja na mijanych a H1 dorabiaja drogowe. A wedlug tego co sugerujesz to w H4 gasnie zarnik mijanych a zostaje drogowy + H1. Daj znac jak jest w zespolonych, bo calkiem skolowacialem :diabel:

pozdrowionka
Andrzej

Autor:  CoRvAx [ 06.maja.2005 10:31:01 ]
Tytuł: 

jak podpinal mi elektrikos te swiatelka powiedzial ze drogowe sa na wew i zew i mam wlasnie tak podpiete. krotkie nie sa rewelacyjne ale dluuuuuuugie sa naprawde dluuuuuuuuuuuuuuuuuuugie:) i do tego ten wyglad:) :peace:

Autor:  marex [ 06.maja.2005 13:09:26 ]
Tytuł: 

nie wiem dlaczego, ale nie chce sobie zamieniac a la american style :039: Lepiej sie podoba original :D a do tego kupilem juz xenony, wiec wstawie je :okulary: jakosc u nas nie chca kierowcy przepuszczac kiedy migasz jim nie xenonami, a kiedy widza xenony, odrazu znikaja z drogi :-D

Autor:  Góral [ 06.maja.2005 14:24:55 ]
Tytuł: 

marex napisał(a):
nie wiem dlaczego, ale nie chce sobie zamieniac a la american style :039: Lepiej sie podoba original :D a do tego kupilem juz xenony, wiec wstawie je :okulary: jakosc u nas nie chca kierowcy przepuszczac kiedy migasz jim nie xenonami, a kiedy widza xenony, odrazu znikaja z drogi :-D


widze, ze nie tylko ja tak robie :)

Autor:  geeza [ 09.maja.2005 06:58:03 ]
Tytuł: 

geeza napisał(a):
Góral napisał(a):
Zew krotkie, wew dlugie. Ale polecam zorbic tak jak ma Mechitiro. Poniewaz ja u siebie w zespolonych lampach mam podwojne dlugie.


Jest tak oryginalnie, czy male rezanko bylo? ;) Ja mam wrazenie ze w momencie kiedy puszczam wajche przelacznika, to cos swiatelek robi sie mniej jakby. Do tej pory sadzilem, ze H4 pozastaja na mijanych a H1 dorabiaja drogowe. A wedlug tego co sugerujesz to w H4 gasnie zarnik mijanych a zostaje drogowy + H1. Daj znac jak jest w zespolonych, bo calkiem skolowacialem :diabel:



Góralu, chyba przeoczyles mojego posta. ;)
Napisz jak tam wyglada sytuacja w zespolonych. plizzzz

pozdrowionka
Andrzej

Autor:  marex [ 09.maja.2005 07:43:57 ]
Tytuł: 

Góral napisał(a):
marex napisał(a):
nie wiem dlaczego, ale nie chce sobie zamieniac a la american style :039: Lepiej sie podoba original :D a do tego kupilem juz xenony, wiec wstawie je :okulary: jakosc u nas nie chca kierowcy przepuszczac kiedy migasz jim nie xenonami, a kiedy widza xenony, odrazu znikaja z drogi :-D


widze, ze nie tylko ja tak robie :)


:D

Autor:  marex [ 09.maja.2005 07:44:56 ]
Tytuł: 

Góral napisał(a):
marex napisał(a):
nie wiem dlaczego, ale nie chce sobie zamieniac a la american style :039: Lepiej sie podoba original :D a do tego kupilem juz xenony, wiec wstawie je :okulary: jakosc u nas nie chca kierowcy przepuszczac kiedy migasz jim nie xenonami, a kiedy widza xenony, odrazu znikaja z drogi :-D


widze, ze nie tylko ja tak robie :)


:D

Autor:  jmm [ 09.maja.2005 08:32:05 ]
Tytuł: 

Geeza w zespolonych jest tak samo jak w kwadracikach, wiem bo zmieniałem kwadraciki na zespolone i wtyczki sa te same

A wiec wygląda to tak w zewnetrznych masz swiatła mijania, a w wewnetrznych swiatła drogowe (H4), jak wlaczysz długie( H1), to sie wewnetrzne zapalja, nic nie gasnie (testowałem wiele razy :peace: )

Chociaz mógłbyś pokombinowac z instalacją, zeby po właczeniu długich w H4 zapalał sie drugi zarnik, miałbys wtedy dłuuuuuuugie :peace:

Autor:  geeza [ 09.maja.2005 09:18:05 ]
Tytuł: 

jmm napisał(a):
Geeza w zespolonych jest tak samo jak w kwadracikach, wiem bo zmieniałem kwadraciki na zespolone i wtyczki sa te same

A wiec wygląda to tak w zewnetrznych masz swiatła mijania, a w wewnetrznych swiatła drogowe (H4), jak wlaczysz długie( H1), to sie wewnetrzne zapalja, nic nie gasnie (testowałem wiele razy :peace: )

Chociaz mógłbyś pokombinowac z instalacją, zeby po właczeniu długich w H4 zapalał sie drugi zarnik, miałbys wtedy dłuuuuuuugie :peace:


dzieki :peace: wiec dobrze mi sie wydawalo. Piszac ze 'swiatelek robi sie mniej' mialem na mysli to, ze w momencie przelaczania na drogowe (kiedy wajcha jest na maxa pociagnieta do kiermany) pala sie wszystkie zarniki we wszystkich zarowkach. Dopiero po puszczeniu wajchy zostaje (jak twierdzisz) H4(mijania)+H1. Wiec tsza zrobic male rezanko :diabel: Zeby skutek na poz 'drogowe' byl: H4(drogowe)+H1. Roznica w poborze mocy to 10w wiec nie ma sie co szczypac.

dzieki i pozdrawiam
Andrzej

Autor:  Paluch [ 09.maja.2005 10:54:25 ]
Tytuł: 

Witam :)
U mnie w podwojnych a'la america po wlaczeniu dlugich zapalaja sie wewnetrzne H1 i dodatkowy zarnik swiatel dlugich w H4 zewnetrznych, ale chyba poprzedni wlasciciel coz narezal, za to dlugie mam jak w tirze ;D

Autor:  emcior [ 10.maja.2005 01:54:20 ]
Tytuł: 

w swiezo zakupinym Gt , po zapaleniu długich, jenogłosnie z Corvaxem rzucilismy "... o zes ... "(dopasowac co kto lubi :P )
są podpiete wszystkie wolne zarniki i jest meeeega jasno :peace: , w 90 długie mam na wewnetrzrnych, ale trzeba to bedzie szybko zmienic , polecam :!: :peace:

Autor:  geeza [ 10.maja.2005 07:36:03 ]
Tytuł: 

emte napisał(a):
w swiezo zakupinym Gt , po zapaleniu długich, jenogłosnie z Corvaxem rzucilismy "... o zes ... "(dopasowac co kto lubi :P )
są podpiete wszystkie wolne zarniki i jest meeeega jasno :peace: , w 90 długie mam na wewnetrzrnych, ale trzeba to bedzie szybko zmienic , polecam :!: :peace:


A ja bym sie tak zbytnio nie cieszyl, jesli faktycznie swieca wszystkie zarniki, czyli H4(drogowe+mijania)+H1.
- Po pierwsze obciazenie instalacji =(55W+60W+55W)x2=340W. To jest pare niezlych amper (nie chce mi sie liczyc :P ). Ciekawe co na to kostka w stacyjce, no chyba ze rezanko jest na tyle fachowe ;) i ktos zadbal o dodatkowy przekaznik. A co na to biedny alternator, reg napiecia, etc. Gdyby jeszcze do tego wlaczyc halogeny i wentyl chlodnicy, to bedzie potrzebna spooora gasnica. Mysle ze niewarto.
- Po drugie (albo nawet juz piate ;)) Nie chce mi sie rowniez liczyc jaka bedzie temperatura zarowek H4, ale conajmniej x2. Wiec mamy czynnik zywotnosci zarowek, byc moze luster i kloszy (jesli opryska sie zimna woda np z kaluzy).

Ok, wystarczy juz tego czarnowidztwa :diabel:
Mysle ze naprawde zdrowym podejsciem do rezania oswietlenia jest np: przy perzlaczeniu na drogowe niech zgasnie zarnik swiatel mijania w H4, i zaswieci sie zarnik drogowych. Wtedy bilans mocy bedzie nastepujacy: H4(drogowe)+H1 x2=60W+55Wx2=230W. To jest juz do zniesienia dla instalacji, bo wzrost poboru mocy zwiekszy sie jedynie o 10W w stosunku do rozwiazania fabrycznego. Takie rezanie ma sens, bo swiatlosci bedzie niewiele mniej i bespieczniej dla nas, naszej niuunki i portfela.

pozdrowionka
Andrzej

Autor:  geeza [ 10.maja.2005 07:44:16 ]
Tytuł: 

....uuups, wlasnie skumalem, ze to podforum Tuning (raczej zewnetrzny) a ja tu pojechalem z wywodem i obliczeniami ;) nadajacymi sie raczej 'pietro wyzej'
sorki za OT ;)

pozdro
Andrzej

Autor:  RIC [ 10.maja.2005 16:15:19 ]
Tytuł: 

A gdyby tak zrezac swiatla mijania tez na wewnetrzne( w sumie czesciej sie z mijania korzysta ) byla by lepsza widocznosc a i wglad ciekawsz. Dalbo by rade cos takiego zrobic?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/