.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
Turbina i intrcooler w Coupe jak to zrobić ?? https://audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=78811 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | LukaszTG [ 29.maja.2008 19:16:51 ] |
Tytuł: | Turbina i intrcooler w Coupe jak to zrobić ?? |
Witam jestem tu nowy i moze na wstepie sie przywitam. Od jakiegos czsu nosze sie z zamiarem kupca coupe 2.8 quattro z ciekawosci chcialem zapytac czy mozna wsadzic turbine i intercooler naprzyklad z S2 jakie elementy poza turbina i intercoolerem sa jeszcze potrzebne, jak bardzo skomplikowana jest ta przerobka. No i oczywiscie o ile wzrosnie moc i moment. Z góry dziekoje za odpowiedzi Pozdrawiam |
Autor: | Leo [ 29.maja.2008 19:26:12 ] |
Tytuł: | |
hehe , koszty ? na początek jakieś 10.000 zł. a potem... kto wie. |
Autor: | Kornel [ 29.maja.2008 19:29:50 ] |
Tytuł: | |
Czytając takie posty niektórzy zrobią tak ![]() Ja będę poważniejszy i powiem kliknij tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php i poszukaj tego co cię interesuję ![]() ![]() |
Autor: | LykaN [ 29.maja.2008 20:52:50 ] |
Tytuł: | |
Ja nie wiem z czego sie smiejecie. Było ostanio ogłoszenia kolegi ze sprzeda swoje uturbione 2.3NG wiec sie DA takie cos zrobic. I to za nieduze pieniadze 9 000zł. Jakbym miał kupca na moją padline to bym dołozył i chetnie kupił takiego wynalazka. |
Autor: | Kornel [ 29.maja.2008 21:01:14 ] |
Tytuł: | |
LykaN popatrz, że to V-ka a nie rzędówka, tutaj jest trochę trudniej, zresztą wiadomo nie od dziś, że uturbianie to skarbonka bez dna. |
Autor: | Leo [ 29.maja.2008 21:09:28 ] |
Tytuł: | |
chociażby z tego powodu że we Vałce jest wszystko x2 ![]() A sprzęt to nie wszystko - nie znam kogoś kto specjalizuje się w grzebaniu elektroniki 2.8 mpi w celu zaadoptowania do turbo.... |
Autor: | jobu [ 29.maja.2008 21:27:28 ] |
Tytuł: | |
![]() A no było Coupe 2,3NG TURBO, pojechało do UK. Jeździło super, gość który ją kupił był w niezłym szoku po szybkiej rundce. Koszty takiej operacji też nie są niskie (podwojenie wartości auta, przy sprzedaży byłem w plecy jakieś 8 tyś ,ale cóż zabawki dużych chłopców są drogie są drogie) a sam mod jest dość prosty mechanicznie (tylko trochę wyobraźni jest potrzebne) strojenie w moim przypadku trwało około 2 miesięcy (próby drogowe, szybkie starty, i jazda z pełnym butem) efekt był bardziej niż zadowalający. Taki motor jak 2,8 też pewnie się da zaturbić ale koszty są cholernie wysokie, trzeba robić kolektory, przerabiać elektronikę sterującą (najlepiej wsadzić mega squirta), a sam silnik do najmocniejszych nie należy, więc ja osobiście bym się w to nie bawił. Jeżeli dobrze się wystroi takiego wynalazka jak 2,3 z turbo to powiem Wam szczerze że nie ma wielu aut, które mają jakiekolwiek szanse przy ostrym ściganku ![]() |
Autor: | Bobo [ 29.maja.2008 21:29:42 ] |
Tytuł: | |
Borys pod Białymstokiem, mechanicznie zrobi Ci wszystko co do strojenia to sie nie wypowiadam. Cena hmm wszystko zależy od tego za ile dorwiesz części i czy będą pasowały dajmy na to od 2.7 t lub 2.7 bi-t. Jeśli wszystko przyjdzie CI robić ręcznie to współczuje ![]() |
Autor: | nTonio [ 30.maja.2008 09:17:08 ] |
Tytuł: | |
Ale dla czego koszty mają być podwójne ? Jeśli chłopak podejdzie do tego hobbistycznie a nie max profesjonalnie (czytaj zakup wszystkich gotowych rozwiązań) to koszty naprawdę nie będż takie straszne. Po pierwsze po co dawać dwie dmuchawy jak można jedną ![]() I nie mieszając za dużo zewnętrznych mechaników wychodzi zaskakująco obiecująco. Dla ciekawych świata powiem tylko że przy opcji V single Turbo nie wymieniamy kolektorów ![]() |
Autor: | Leo [ 30.maja.2008 10:31:27 ] |
Tytuł: | |
oczywiście, można. Był nawet diesel 2.5 v6 z jedną turbiną ... można iść po taniości, tylko to nie wróży dobrze. |
Autor: | Bobo [ 30.maja.2008 14:58:01 ] |
Tytuł: | |
jak by nie było to trzeba liczyc dwie uszczelki pod głowice obrabianie głowic turbina intercooler przeróbki wydechu przeróbki dolotu bardzo możliwe że nowy układ wtryskowy mnóstwo pierdół typu smarowanie i powrót strojenie tego wszystkiego Myślę że nawet po taniości wyjdzie parę ładnych tysiączków Jeśli masz kasę, wiadomości i chęć do pracy oraz liczysz się z ewentualna klęską to możesz się zabierać. |
Autor: | mAlIbOr [ 30.maja.2008 15:09:56 ] |
Tytuł: | |
to moze lepiej gotoy kompresor do 2.8 ... ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Bilo [ 30.maja.2008 16:54:21 ] |
Tytuł: | |
Kompresor bylby chyba najlepszym rozwiazaniem i chyba w US juz na 100% ktos robil taki modzik. Trzeba w sieci poszukac. Jest jeden szkopul. Kompresor bedzie drozszy od turba w sensie ceny czesci ale pod maska bedzie mniej plataniny i calosc ma szanse byc bardziej zwarta w budowie. Rozumiem jednak ze jest to watek czysto fantastyczny bo jestem w stanie zrozumiec jesli ktos ma dosyc nowego A6 i ma grymas zrobic sobie zabawke i uturbic stare 2.8 ... ok jego czas i kasa. Co innego gdy ktos kupuje auto w sumie do uzytku wlasnego i zamiast doprowadzic je do idealu chce zaturbic a potem wsadzic........ LPG. Po przejazdzce swapowanym 126p na 1.2 16v MPI odkrylem ze sa duzo fajniejsze auta niz uturbione 2.3 czy 2.8 bo co to za dziwota dostac w d... od Audi na swiatlach ![]() ![]() |
Autor: | Mauzer [ 31.maja.2008 23:25:50 ] |
Tytuł: | |
Bilo napisał(a): Po przejazdzce swapowanym 126p na 1.2 16v MPI odkrylem ze sa duzo fajniejsze auta niz uturbione 2.3 czy 2.8 bo co to za dziwota dostac w d... od Audi na swiatlach
![]() ![]() a skręcałeś tym g..nem kierownicą czy tylko a'la mistrz prostej? ![]() |
Autor: | szogun0 [ 03.cze.2008 21:19:43 ] |
Tytuł: | |
Pewnie, że kręcił, w każdą stronę do oporu. ![]() A ono dalej prosto jechało jak po szynach ![]() ![]() |
Autor: | scob [ 04.cze.2008 12:51:54 ] |
Tytuł: | |
jak wyzej pisano: bezsensowna dłubanina w któej utkniesz i sie zaplaczesz. Zakup sobie gotowego kompresora z usa - efekt fajny, roboty 1/10. http://www.superchargersonline.com/prod ... ES-2830VSC -zobacz, jakie to proste ![]() o, tu http://www.motodyne.com/frames/12vsc.html masz nawet dedykowane do 12-zaworówki ![]() |
Autor: | oliwer78 [ 09.cze.2008 21:37:41 ] |
Tytuł: | |
szogun0 napisał(a): Pewnie, że kręcił, w każdą stronę do oporu.
![]() A ono dalej prosto jechało jak po szynach ![]() ![]() ... na dachu te powyzsze kompresorki w USA robia furore, juz coraz wiecej tego jezdzi. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |