.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
jak "odchudzić" swoje auto https://audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=80348 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | K.J.R. [ 05.lip.2008 17:51:07 ] |
Tytuł: | jak "odchudzić" swoje auto |
Zapewne jest tu kilku maniaków którzy zmniejszali masę swojego Audi, jestem ciekaw jakie rozwiązania zastosowaliście? Tylko nie piszcie że nie wozicie koła zapasowego ![]() |
Autor: | Simpson [ 05.lip.2008 17:55:35 ] |
Tytuł: | |
najbardziej skuteczne to: - wywalenie wnętrza (siedzeń itp) i zastosowanie kubełków - lżejsze felgi (różnica w masie felg może być znaczna) bardziej radykalne: - laminaty, włókna węglowe, szyby z plexi, wywalenie boczkó drzwi i wygłuszeń |
Autor: | *Robi* [ 05.lip.2008 19:14:07 ] |
Tytuł: | |
A czemu ma to służyc?? |
Autor: | LykaN [ 05.lip.2008 19:17:38 ] |
Tytuł: | |
*Robi* napisał(a): A czemu ma to służyc??
AGRO-PARADZIE ![]() ![]() |
Autor: | K.J.R. [ 05.lip.2008 19:36:33 ] |
Tytuł: | |
LykaN napisał(a): *Robi* napisał(a): A czemu ma to służyc?? AGRO-PARADZIE ![]() ![]() O czym ty piszesz !!?? Czy wiesz co oznacza tuning ? Zmniejszanie masy samochodu = zwiększanie jego osiągów Jeżeli ktoś lubi wcisnąć pedał gazu to musi się liczyć z jak to napisałeś "papusianiem" a jak ktoś chce jeździć ekologicznie dla portfela to przy 2500 obrotów zmienia bieg ![]() ![]() |
Autor: | Bobo [ 05.lip.2008 19:37:56 ] |
Tytuł: | |
na poważenie chcesz z 2.3 pod maską zrobić auto z dobrymi osiągami ? |
Autor: | K.J.R. [ 05.lip.2008 19:42:18 ] |
Tytuł: | |
będzie ciężko ale na razie nie mam nic innego pod ręką ![]() |
Autor: | LykaN [ 05.lip.2008 20:38:08 ] |
Tytuł: | |
wiem co oznacza tuning... patzrac na foto z twojego podpisu cienko to widze albo wcale niewidze. Zrób tuning z prawdziwego zdzenia to cie bedzie kosztowało wiecej niz twoj <wymoderowano>. Juz był temat o masce z carbonu...jak szybko powstał tak szybko upadł ![]() EDIT: A jescze jedno...auto po tuningu mechanicznym ma <wymoderowano>.. jak myslisz zeby zmnijszyc wage auta zeby zuzycie siana było lepsze to załoz sobie cyklona. GrzesB: Takiego zachowania na forum AKP nietolerujemy! Karteczka! |
Autor: | K.J.R. [ 05.lip.2008 20:53:47 ] |
Tytuł: | |
LykaN napisał(a): wiem co oznacza tuning... patzrac na foto z twojego podpisu cienko to widze albo wcale niewidze. Zrób tuning z prawdziwego zdzenia to cie bedzie kosztowało wiecej niz twoj strucel. Juz był temat o masce z carbonu...jak szybko powstał tak szybko upadł
![]() EDIT: A jescze jedno...auto po tuningu mechanicznym ma zapiedalac.. jak myslisz zeby zmnijszyc wage auta zeby zuzycie siana było lepsze to załoz sobie cyklona. Człowieku zupełnie cie nie rozumiem. Założyłem nowy temat ogólnie o odchudzaniu Audi a ty ani razu nie wypowiedziałeś się na temat. |
Autor: | scob [ 05.lip.2008 21:41:02 ] |
Tytuł: | |
spookój dzieci. kolego K.J.R : B4 2,3 to nie jest baza do tuningu, wierz mi. W b2 - to może i owszem LykaN: przypomniec ci, co ci pisalem w temacie cieknącej kupeji rok temu? dlaczego w takim azie jezdzisz po innych? |
Autor: | TimeMaster [ 06.lip.2008 11:47:30 ] |
Tytuł: | |
Miałem kiedyś 2.3E 10V w Coupe. Było nieco lepiej niż w Sedanie (9,2 do setki zamiast 9,8), ale i tak zdecydowanie za mało. Na standardowych 15-nastkach i z samym kierowcą jeszcze w miarę się zbierał, jednak na 17-nastkach i z dodatkową osoba w środku był baaaardzo ospały i ciężko się nim pamiętam jeździło. ![]() Próbowałem w nim kiedyś zwiększyć moc i z pomocą Forumowiczów doszedłem do następujących wniosków : - doprowadzić silnik do serii tj. powymieniać wszystkie filtry, oleje i resztę, która ma wpływ na ograniczenie osiągów, - jeśli auto ma gaz 2 generacji (mieszalnik) zamienić na sekwencję, przyrost mocy gwarantowany o 10-15%, - jeśli sonda lambda znajduje się przd katalizatorem wywalić go i wstawic rurę z kwasówki. Podobno zwiększa się moc ze 133 do 136KM w B4, bo w B3 fabrycznie było właśnie 136 w 2.3E 10V, - tankować dobre paliwo, czyli Tesco odpada ![]() - jeśli koła są cięższa (większe felgi) lub szersze (opony) od standardowych powrócic do orginału (to w sumie pamiętam miało najiekszy wpływ u mnie, zupełnie inaczej autko zbierało się na zimowych 195/60/15 i letnich 215/40/17), - wywalić niepotrzebne rzeczy z auta tj. subwoofer, koło zapasowe (można dojazdówkę wozić lub spray) i różne śmieci z bagażnika (wiele osób ma u siebie mini garaż), - zapisać się na aerobik i schudnąć o 40kg lb kazać dziewczynie jeździc za nami autobusem albo taksówką, zawsze to 50-60kg mniej ![]() Reasumując próba podniesienia mocy w wolnossącym, słabym silniku jest nielogiczna, silnik nadal będzie słaby, my zbiedniejemy i nadal będziemy niezadowoleni. Lepiej poczekać i kupić coś mocnego, sam tak zrobiłem. Pozdrawiam. |
Autor: | Bobo [ 06.lip.2008 11:56:15 ] |
Tytuł: | |
nie wstawisz sekwencji do 2.3 10v |
Autor: | TimeMaster [ 06.lip.2008 12:24:52 ] |
Tytuł: | |
Fakt, mechaniczny wtrysk, reszta aktualna. |
Autor: | eszkesz [ 06.lip.2008 12:55:14 ] |
Tytuł: | |
Bobo napisał(a): nie wstawisz sekwencji do 2.3 10v
Ale wstawi 3 generacje(wtrysk ciągły) |
Autor: | sebolec [ 06.lip.2008 13:13:44 ] |
Tytuł: | |
Kubica gubi kilogramy, żeby tym sposobem polepszyć osiągane wyniki. Może warto zacząć właśnie od tego? ![]() |
Autor: | zuru [ 06.lip.2008 16:30:51 ] |
Tytuł: | |
eszkesz napisał(a): Bobo napisał(a): nie wstawisz sekwencji do 2.3 10v Ale wstawi 3 generacje(wtrysk ciągły) Sekwencje tez. A 2.3 10V ZDROWE z fabryczna kompresja wcale nie jest takie mulaste. Nawet w q daje rade niejednemu TDI. Audi nie robilo mulastych fur (teraz robi np A4 1.6 buahahaha). A pierwsza ich wpadka z beznadziejnym silnikiem to bylo b4 1.6 i odtad juz poszlo...to dla ludzi, ktorzy lubia szpanowac marka z niczym pod maska...ale skoro sa tacy...i to jest ich nie malo to firma musi przygotowac dla nich oferte. |
Autor: | Bobo [ 06.lip.2008 16:38:38 ] |
Tytuł: | |
zuru wstawienie sekwencji do 2.3 łączy się z ogromnym problemem. Pokaż mi 2.3 10v z sekwencją. Na upartego to diesla zagazujesz. |
Autor: | emcior [ 06.lip.2008 16:42:23 ] |
Tytuł: | |
widzielismy ostatnio MC na sekwencji, a fata morgana to nie byla ![]() Co do odchudzania, to kolo zamachowe w 5 garowce mozna zredukowac do 6-7 kg ![]() |
Autor: | Bobo [ 06.lip.2008 17:02:55 ] |
Tytuł: | |
Coś więcej wiecie jak zostało to zrealizowane ? |
Autor: | martab99 [ 06.lip.2008 17:36:42 ] |
Tytuł: | |
Bobo napisał(a): zuru wstawienie sekwencji do 2.3 łączy się z ogromnym problemem. Pokaż mi 2.3 10v z sekwencją.
Zagadaj do gurbensa |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |