.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/ |
|
[B6 BFB 1.8T] Podkrecanie silnika https://audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=87459 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Ivo [ 27.gru.2008 12:38:48 ] |
Tytuł: | [B6 BFB 1.8T] Podkrecanie silnika |
na poczatku stycznia daje autko do mechaniora celem ogledzin i wymiany tego, co trzeba ![]() Auto do A4 B6 z 2002 roku, silnik BFB 163Km, przebieg ORI 256000. Celem wszystkiego bedzie doprowadzenie do serii i podniesienie mocy ![]() Jakie moce można wyciagnac z tego silnika, by nie trzeba bylo zbytnio w sam silnik ingerowac i aby mozna bylo autem pojezdzic troche bez robienia kapy po 3 miesiacach ![]() Czy nie bawić sie w polsrodki i zrobić swapa na mocniejsza jednostke i wtedy zaczac zabawe? czytalem ze silniki BFB sa dosc podatne na modyfikacje... ![]() Nie interesuja mnie moce wyższe jak 250 KM ![]() dodam jeszcze, ze auto jak wyjechalo z fabryki, tak jezdzi do teraz bez zadnych modyfikacji. Co polecacie zeby zwiekszyć moc? Układ wydechowy bedzie przelotowy robiony w siemianowicach ![]() ile trzeba modyfikacji by osiagnac ok 250KM? ![]() |
Autor: | Simpson [ 27.gru.2008 12:47:22 ] |
Tytuł: | |
kolektor + turbo K04, wtryski, IC, 250KM bydzie jak nic ![]() |
Autor: | Ivo [ 27.gru.2008 13:58:41 ] |
Tytuł: | |
Simpson jakie koszty szacunkowo? ![]() |
Autor: | L.I.O.N [ 27.gru.2008 15:30:20 ] |
Tytuł: | |
http://www.a4-klub.pl/smf/b5b6b7_modyfi ... 254.0.html Życzę miłej lektury. |
Autor: | uki [ 27.gru.2008 20:42:33 ] |
Tytuł: | |
Witam ![]() Temat z linka dotyczy silnika poprzecznego a kolega Ivo ma silnik montowany wzdłużnie i nie wszystkie graty które tam są wymienione podpasują do silnika BFB. Do wzdłużnych pasuje turbina o oznaczeniu K04-015 jeżeli jest mowa o rodzinie K04, a na niej to z tego tego co ja czytałem to 250 KM ciężko jest osiągnąć ![]() Turbo K04-015 - w stanach około 1000 $ IC - około 600 zł wtryski można kupić używki za jakieś około 300 zł remap - 1500 zł kolektor wydechowy 1000 - 1500 zł no i reszta wydechu 1000 zł W praniu może się okazać że dojdzie jeszcze kilka pierdół, a no i do tego nie doliczałem robocizny. |
Autor: | rafala6 [ 27.gru.2008 20:45:04 ] |
Tytuł: | |
To nie lepiej kupic 2.7bit.Samym wirusem będzie okolo 300KM. |
Autor: | uki [ 27.gru.2008 20:47:02 ] |
Tytuł: | |
moze i lepiej ale o wiele trudniej jest kupić 2.7 bit i droższe w utrzymaniu i jeszcze kupe kasy trzeba za nie zapłacić ![]() |
Autor: | *Robi* [ 27.gru.2008 22:01:15 ] |
Tytuł: | |
uki napisał(a): Turbo K04-015 - w stanach około 1000 $ IC - około 600 zł wtryski można kupić używki za jakieś około 300 zł remap - 1500 zł kolektor wydechowy 1000 - 1500 zł no i reszta wydechu 1000 zł i do tego nie doliczałem robocizny. I do oski to wszystko ![]() ![]() ![]() |
Autor: | uki [ 28.gru.2008 00:42:06 ] |
Tytuł: | |
ja mam quattro ![]() |
Autor: | Ivo [ 28.gru.2008 04:06:47 ] |
Tytuł: | |
*Robi* napisał(a): uki napisał(a): Turbo K04-015 - w stanach około 1000 $ IC - około 600 zł wtryski można kupić używki za jakieś około 300 zł remap - 1500 zł kolektor wydechowy 1000 - 1500 zł no i reszta wydechu 1000 zł i do tego nie doliczałem robocizny. I do oski to wszystko ![]() ![]() ![]() moj inwalida wsysnie cie nawet teraz ![]() |
Autor: | uki [ 28.gru.2008 11:06:28 ] |
Tytuł: | |
oj tam nie przesadzajcie z tym quattro, inwalida też sobie poradzi ![]() |
Autor: | Ivo [ 28.gru.2008 11:56:04 ] |
Tytuł: | |
uki napisał(a): oj tam nie przesadzajcie z tym quattro, inwalida też sobie poradzi
![]() dokladnie, mam quattro, FWD i RWD i jakos wszystkim da rade jezdzić. Jakoś jezdza po swiecie auta z mocami powyzej 300KM z napedem na jedna oś i dają sobie rade ![]() edit: ile ta turbinka K04 nówka lub po renomowanej regeneracji moze kosztować? Wlasnie wisi w dziale ogłoszeń za 2400 PLN, swoja mam juz prawie kaput wiec nie ma sensu wstawiac takiej samej ![]() |
Autor: | *Robi* [ 28.gru.2008 12:23:58 ] |
Tytuł: | |
Ivo napisał(a): *Robi* napisał(a): uki napisał(a): Turbo K04-015 - w stanach około 1000 $ IC - około 600 zł wtryski można kupić używki za jakieś około 300 zł remap - 1500 zł kolektor wydechowy 1000 - 1500 zł no i reszta wydechu 1000 zł i do tego nie doliczałem robocizny. I do oski to wszystko ![]() ![]() ![]() moj inwalida wsysnie cie nawet teraz ![]() na tych 3 garach nie da rady ![]() ![]() |
Autor: | uki [ 28.gru.2008 12:47:58 ] |
Tytuł: | |
Tu masz cenę oryginału: http://www.kineticmotorsport.com/produc ... 7-251.html W Polsce ciężko jest dostać taka turbinę, ca ta z działu ogłoszeń to jakaś dziwna jest, żadnej tabliczki, żadnych oznaczeń na muszli. Porównaj sobie tą z ogłoszeń i z linka. Teraz pełno jest chinoli i można się naciąć. Zamieść ogłoszenie na www.racingforum.pl że kupisz takie turbo i może ktoś się odezwie. Ivo a co się dzieje z turbiną u Ciebie w aucie że jest kaput, zasrana jest olejem, bierze olej czy może nie łąduje jak trzeba ![]() |
Autor: | marwins [ 02.sty.2009 14:58:02 ] |
Tytuł: | |
K04-15 jest w zasadzie nie do dostania w USej przynajmniej jest z tym mega problem... Możesz iść też w GTRSa eliminatora ,jest większy od 04ki pasuje P&P ( http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... Code=VVWTK ) , jest pokazany w moim temacie w "teraz my". A reszta części to: Wtryski 380-420cc (nówki ACCEL 550zł lub BOSH 750 zł ) DV forge 350zł lub z TT 225 konnej 120 zł kolektor ATP żeliwny - 1400 złoty FMIC - 1000 ( jakbyś robił od podstaw to najlepiej żeby rury i wejścia do fmica miały taka samą średnice jak przepustnica) wydech z dp 2.5'' około 2000 zł ( ale to niby odpada ) zegary ( ciśnienie oleju, doładowania, EGT) - wszystkie 900 zł Pompa paliwa walbro 255L - 400 zł Przepływka 3'' ( a raczej sama tubka reszta zostaje seryjna, nie wiem jak u ciebie ale do AEB wchodzi tubka z golfa VR6, ze względu na wtyczkę 5 pinową ) Program ( musisz jechac do firmy która napisze program wyłączający 2 sondę lambda np. Unitronic z Wawy) - 2000 zł Rura z airboxa do turbo z kwasówki XXX złoty lub SAMCO 700 zł Sprzęgło made by Radzikowski 700 zł jak twoje padnie. Turbo może to być jeszcze GT2X eliminator ale to stare turbo jeśli chodzi o technike ( nie ma chłodzenia wodą ). Osobiście mając ośkę wziąłbym trochę więszke turbo ze względu na to żeby był większy lag. Jeśli czasami chcesz z kimś stanąć na kresce to spokojnie możesz powalczyc z q jeśli będziesz miał dobry zawias i dobrą opone |
Autor: | sebolec [ 02.sty.2009 17:21:37 ] |
Tytuł: | |
marwins, na stronie Kinetic Motorsport, przytoczonej przez ukiego, k04-15 wydaje się być dostępna. http://www.kineticmotorsport.com napisał(a): Nov. 3/08 - K04-015 Turbochargers are in stock and ready to ship.
uki, k04-15 jest plug and play do seryjnych bebechów, wobec czego kolektora nie będzie trzeba zmieniać. |
Autor: | marwins [ 02.sty.2009 17:29:58 ] |
Tytuł: | |
Już na niektórych stronach też widziałem, że były a okazywało się całkiem co innego ![]() To że k04-15 wchodzi P&P to fakt, ale nie jest powiedziane, że seryjny kolektor to wytrzyma. Znajomy wsadził gt2x do auta i powyżej 5000rpm nie trzyma mu ciśnienia, do tego tam są węższe kanały przez co turbo się bardziej męczy. Trzeba kupić założyć i sprawdzić ![]() Aha jeszcze jedno, kupując turbo dowiedz się czy Gruszka jest na 7psi czy 14 psi, bo jeśli jest 14tka to nie objedzie się bez MBC albo trzeba zrobić "swapa" gruszki z seryjnego K03. |
Autor: | 2rafal7 [ 02.sty.2009 17:33:51 ] |
Tytuł: | |
uki napisał(a): oj tam nie przesadzajcie z tym quattro, inwalida też sobie poradzi
![]() To widać, że nie jeździłeś ![]() ![]() |
Autor: | *Robi* [ 02.sty.2009 21:48:03 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): uki napisał(a): oj tam nie przesadzajcie z tym quattro, inwalida też sobie poradzi ![]() To widać, że nie jeździłeś ![]() ![]() Ja nie jezdziłem 2.7T wystarczyło mi A6/C4 Ael w ośće i wiem jak to świrowało szczegolnie na mokrym ![]() Wiadomo mozna ładować ale czy jest sens? |
Autor: | marwins [ 02.sty.2009 23:14:22 ] |
Tytuł: | |
PANOWIE! Czy ktoś pytał czy jest sens robić 250 KM w ośce ? Jedyne co wnieśliście do tematu to wielkie NIC... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |