.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.cze.2025 22:54:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 1,9 Tdi] Zapala się lampka ciśnienia oleju
PostNapisane: 29.sty.2007 10:31:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2006 16:33:31
Posty: 77
Lokalizacja: olsztyn
Witam. czy ktoś z was spotkał się z taką usterką w silniku AAZ ? Zapala się lampka ciśnienia , gdy czujnik wysokiego ciśnienia poda minus . Jeżeli zdejmę zniego wsuwkę ,to gasnie i zachowuje się tak jakby wszystko było ok to znaczy po uruchomieniu gaśnie lampka i nawet przy ostrej jeździe ani mrumru.Zdaje sobie sprawe z tego , że nie działa mi system kontroli ciśnienia dynamicznego, dlatego sprawdzałem ciśnienie manometrem i jest ok. Wolałbym , żeby wrazie czego (odpukać) usłyszeć brzęczek niż jakiś chrobot . Czujniki ,filtr , olej wymieniłem. Podejrzewam ,że problem tkwi gdzies w desce ,ale gdzie dokładnie :( [/code]

_________________
AUDI B4 TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 15:56:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 19:02:14
Posty: 870
Lokalizacja: Lublin
zapewne w MiniChecku...
możesz spróbować kupić uzywkę na allegro - ok 25zł
skoro czujnik jest ok, ciśnienie też, to zostaje MC

_________________
B4 1,9TD AAZ sedan
B4 2,6 V6 ABC quattro avant Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 17:51:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2006 16:33:31
Posty: 77
Lokalizacja: olsztyn
Cobra, dzięki za podpowiedź, ale czy mógłbyś mi to bardziej sprecyzozwać bo nie wiem dokładnie gdzie to jest i jak to wygląda.

_________________
AUDI B4 TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 18:11:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 19:02:14
Posty: 870
Lokalizacja: Lublin
MiniCheck to jest moduł wyswietlający kontrolki (te 3 w górnym kwadracie).
Jak wyjmiesz zegary to moduł do którego podłączasz krótka białą wtyczkę nazywa się MC. Na allegro jest sporo tego ustrojstwa...Nie wiem tylko jak jest z wartościami ciśniena oleju, ale chyba w TD jest takie samo jak w benzynie 0,5bara i 3bary przy 2800obr/min... więc powinno pasować
na wszelki wypadek zdałoby się sprawdzić nr w ETCE

_________________
B4 1,9TD AAZ sedan
B4 2,6 V6 ABC quattro avant Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 22:24:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2006 16:33:31
Posty: 77
Lokalizacja: olsztyn
Dzięki myślałem, że wystaczy wymienić jakiś opornik, a to jednak grubsza sprawa :peace: .

_________________
AUDI B4 TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2007 19:46:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2006 16:33:31
Posty: 77
Lokalizacja: olsztyn
Założyłem drugie zegary i problem jest ten sam . Czy ktoś ma jeszcze jakieś sugestie ? Ja stawiam na przekażnik , ale niewiem , gdzie on jest i jak wygląda .

_________________
AUDI B4 TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2007 23:19:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 19:02:14
Posty: 870
Lokalizacja: Lublin
a czujnik kupiłeś oryginał... bardzo często zamiennkiki to o kant dupy potluc, psują się zanim wyjdziesz ze sklepu

_________________
B4 1,9TD AAZ sedan
B4 2,6 V6 ABC quattro avant Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2007 09:22:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2006 16:33:31
Posty: 77
Lokalizacja: olsztyn
Czujniki wmieniałem , przynajmniej pięć szt. Dla pewności założyłem od bryki kumpla i ciągle to samo .

_________________
AUDI B4 TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2007 18:50:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
a ja mam coś bardzo podobnego w AAZ jeśli silnik się dobrze nagrzeje to przy odpuszczaniu gazu przy prędkości około 95KM/h zapala mi się kontrolka z olejarką na AC i piszczy przez chwilę po czym gaśnie oleju mam max na bagnecie, czujniki wymieniłem na nowe obydwa, olej wymieniłem dwa razy bo raz myślałem że może jest jakiś trrefny filtry też i dalej to samo. Wie ktoś może co to może być? wyczyściłem nawet chłodniczke oleju i ciągle to samo. Też sobie pomyślałem że może to jakieś zimne luty w liczniku albo w AC ale nie wiem czy to może mieć coś wspólnego bo dlaczego akurat przy danej prędkości a nie różnie. POMOCY!!!

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: