.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 11:48:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dlaczego nie odpalamy "na pych"???
PostNapisane: 26.sty.2005 17:23:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2004 17:23:43
Posty: 213
Lokalizacja: białystok
Chodzi o pasek rozrzadu - przeciez w trakcie normalnego odpalania czy chociazby hamowania silnikiem tez dzialaja na niego duze sily.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 18:26:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Nie głównie chodzi o katalizator gdyż w katalizatorze zalanym benzyna moze nastapic detonacja i automatycznie ulegnie uszkodzeniu.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dlaczego nie odpalamy "na pych"???
PostNapisane: 26.sty.2005 18:30:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
realista napisał(a):
Chodzi o pasek rozrzadu - przeciez w trakcie normalnego odpalania czy chociazby hamowania silnikiem tez dzialaja na niego duze sily.


no dobra ale gdy odpalasz na pych i np ci nie wyjdzie a silnik mimo tego
troche zakreci i zgasnie.???? Nie sadzisz ze to moze spowodowac
przestawienie rozrzadu a nawet zerwanie paska???

tak jak maly v8 zauwazyl spowoduje to rowniez uszkodzenie kata

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 18:36:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Pasek nie ma z tym absolutnie nic wspólnego to tak samo jak by ktos powiedział ze przy gwałtownym hamowaniu urwie sie pasek. :galy:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 18:38:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Trochę was poniosło z tym paskiem :): :): :):

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 18:56:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 11:34:57
Posty: 107
Lokalizacja: Rzeszów
No ja tam jakis znawca nie jestem ale zawsze myslalem ze to o przeskoczenie paska chodzi i dlatego nie wolno na pych palic. Z katem to i owszem ale mi zawsze mowiono ze to o rozrzad chodzi.
Przeciez w samochodach z lancuszkiem rozrzadu w ostatecznosci dopuszcza sie zapalenie na pych, bo tam jest mniejsze ryzyko przeskoczenia.
To jak to jest w koncu??

Pozdrawiam :sindbad:

_________________
Audi A4 1.8 ADR `96 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 19:04:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
mały v8 napisał(a):
Pasek nie ma z tym absolutnie nic wspólnego to tak samo jak by ktos powiedział ze przy gwałtownym hamowaniu urwie sie pasek. :galy:


Sory ale juz kilka razy widzialem auta z przestawionym rozrzadem
wlasnie po odpalaniu napych :galy: :galy:

Znajomy odpalal kiedys Siene 1.6 16V na pych.
Efekt - zostawil 4000 w serwisie :/

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 19:21:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
666 napisał(a):
mały v8 napisał(a):
Pasek nie ma z tym absolutnie nic wspólnego to tak samo jak by ktos powiedział ze przy gwałtownym hamowaniu urwie sie pasek. :galy:


Sory ale juz kilka razy widzialem auta z przestawionym rozrzadem
wlasnie po odpalaniu napych :galy: :galy:

Znajomy odpalal kiedys Siene 1.6 16V na pych.
Efekt - zostawil 4000 w serwisie :/
Nie ma to nic do rzeczy w sumie rozrusznik kreci tym zamum kołm m co skrzynia więc co to ma do rzeczy , najsczesciej pasek przeskakuje przy rozruchu na dużym mrozie , a jak komus tam się przy odpalaniu na pych stało to nic nie znaczy.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 19:21:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
No to o co chodzi z tym nieodpalaniem na pych, pomijając katalizotor-bombę? Tez slyszalem, ze coś moze stać sie z paskiem zarządu, ale nie znalazlem jakichś szczególnych okoliczności sprzyjających jego zerwaniu w trakcie rozpychania. Tak czy inaczej wałek rozrządu obraca sie ciągnięty paskiem od wału korbowego, podczas rozpychu jest identycznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 19:56:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
Być może to chodzi oto że jak siedzi akumulator to pompka paliwowa nie poda paliwa bo niema co ją zakrecić i wtedy niema jak zapalić.

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 20:02:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
666 napisał(a):
mały v8 napisał(a):
Pasek nie ma z tym absolutnie nic wspólnego to tak samo jak by ktos powiedział ze przy gwałtownym hamowaniu urwie sie pasek. :galy:


Sory ale juz kilka razy widzialem auta z przestawionym rozrzadem
wlasnie po odpalaniu napych :galy: :galy:

Znajomy odpalal kiedys Siene 1.6 16V na pych.
Efekt - zostawil 4000 w serwisie :/


Bez obrazy kolego ale porównywanie fiata do audi jest troche nie fer ponieważ wiesz że jest powiedzenie że ''fiat i ford jest ch..a wort'' a co do przeskoczenie paska rozrządu to jest to kochani nie możliwe.Przecież pasek jest naciągnięty i zazębia nie na jednym zębie tylko na 3/4 koła zębatego a żeby przeskoczył musiał by nie mieć zębów.A teraz coś co mi się stało w ostatnim czasie tzn.zauważyłem że coś mi żegocze pod osłoną rozrządu ale że pracuje po 12 godzin to nie miałem czasu sprawdzić.Wreszcie se mówie że cza coś z tym zrobić więc odkręciłem obudowe rozrządu a tu wielka niespodzianka pasek luźny jak majtki na ku...e a nie uwieżycie dla czego a to dla tego że urwało się koło zębate od pompy wodnej(dla niedowiarków moge przesłać zdięcia)a wiecie że to koło akurat jest naciągiem paska.Więc pasek wogule nie był nacięgnięty i nie przeskoczył a wierzcie nie wierzcie jeżdże naprawde agresywnie.To by było wszystko z mojej strony i jak ktoś kiedyś w rzyciu mi powie że przez pych przeskoczył mu pasek(w audi)to go wyśmieje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 20:27:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
666 napisał(a):
Sory ale juz kilka razy widzialem auta z przestawionym rozrzadem
wlasnie po odpalaniu napych :galy: :galy:

Znajomy odpalal kiedys Siene 1.6 16V na pych.
Efekt - zostawil 4000 w serwisie :/


... Pewnie pasek byl juz zerwany, a czlowiek nie mogąc odpalić z roszrusznika próbował na pych :):

P.S. Siena to nie jest dobry samochód :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 20:41:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
Tedi napisał(a):
Być może to chodzi oto że jak siedzi akumulator to pompka paliwowa nie poda paliwa bo niema co ją zakrecić i wtedy niema jak zapalić.

popieram tą teze jak i teze z katalizatorem. :D

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 20:49:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
Nie chodzi tylko o zerwanie paska. Wystarczy tylko aby ściąć kilka zębów i juz może przestawić się rozrząd. Szczególnie jest to niebezpieczne w silnikach 16V przy dwóch wałkach rozrządu.
Co do katalizatora to też tak słyszałem.

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 22:11:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
eszkesz napisał(a):
666 napisał(a):
mały v8 napisał(a):
Pasek nie ma z tym absolutnie nic wspólnego to tak samo jak by ktos powiedział ze przy gwałtownym hamowaniu urwie sie pasek. :galy:


Sory ale juz kilka razy widzialem auta z przestawionym rozrzadem
wlasnie po odpalaniu napych :galy: :galy:

Znajomy odpalal kiedys Siene 1.6 16V na pych.
Efekt - zostawil 4000 w serwisie :/


Bez obrazy kolego ale porównywanie fiata do audi jest troche nie fer ponieważ wiesz że jest powiedzenie że ''fiat i ford jest ch..a wort'' a co do przeskoczenie paska rozrządu to jest to kochani nie możliwe.Przecież pasek jest naciągnięty i zazębia nie na jednym zębie tylko na 3/4 koła zębatego a żeby przeskoczył musiał by nie mieć zębów.A teraz coś co mi się stało w ostatnim czasie tzn.zauważyłem że coś mi żegocze pod osłoną rozrządu ale że pracuje po 12 godzin to nie miałem czasu sprawdzić.Wreszcie se mówie że cza coś z tym zrobić więc odkręciłem obudowe rozrządu a tu wielka niespodzianka pasek luźny jak majtki na ku...e a nie uwieżycie dla czego a to dla tego że urwało się koło zębate od pompy wodnej(dla niedowiarków moge przesłać zdięcia)a wiecie że to koło akurat jest naciągiem paska.Więc pasek wogule nie był nacięgnięty i nie przeskoczył a wierzcie nie wierzcie jeżdże naprawde agresywnie.To by było wszystko z mojej strony i jak ktoś kiedyś w rzyciu mi powie że przez pych przeskoczył mu pasek(w audi)to go wyśmieje.


Chyba sobie zarty robisz :galy:
Jak przeskoczenie paska nie jest mozliwe skoro takie rzeczy sie dzieja :!:
Owszem sytuacje jakie widzialem nie dotyczyly Audi, ale tak sie akurat składa ze mam paru kumpli w serwisach i znam z opowiesci. Fiat, Renault to marki o ktorych slyszalem. I nie wciskaj mi kitu bo i tak nie uwierze.
Owszem moze miales farta ze Ci sie nic nie stalo z motorem ale to mogl byc przypadek. Szczegolnie narazone sa silniki 16V tzn wielozaworowe niech bedzie prosciej.

PS: Życie piszemy przez ż :D

Pozdrawiam niedowiarka

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 22:44:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sty.2005 22:23:36
Posty: 2
Panowie chodzi o to ze silniki sa przystosowane do przenoszenia napędu z tłoków poprzez korbowody wał korbowy, skrzynie i połoski na kola a nie odwrotnie, co prawda przy chanwaniu silnikiem wystepuje podobny efekt ale nie jest on tak drastyczny jak przy odpalaniu na popych . po zatym w nowoczesnych silnikach wiekszoscia osprzętu (min pompa paliwa) oraz fazami pracy silnika steruje jednostka główna i odpalanie wymuszone moze doprowadzic do jej uszkodzenia. to jest oczywiscie to co moze sie stac ktos moze odpalac auto na popych 15 razy i mu sie nic nie stanie, a inny sprubuje raz i uszkodzi auto. nie ma na to rególy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 23:45:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
dawno temu odpalałem zastawę 1100p na dużym mrozie na hol pasek przeskoczył i wycieło wszystkie zawory ale to było coś koło-15 stopni mrozu w normalnych temperaturach nic się nie powinno stać.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2005 01:09:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
W zeszłym tygodniu odpalalismy espero 1,5 16V na sznurku, finał byl taki ze naciągnął sie pasek rozrządu i walil o obudowę-pasek był po 65 tys km , a co by było jak by maił wiekszy przebieg :?: . pewnie by się zerwał lub w zalezosci od stanu uzebienia mogłby sobie przeskoczyc :zly:

Tez zawsze sobie mówilem :" ...nigdy nic się nie stało to tym razem też będzie ok" i doopa,dobrze ze koszta tylko w postaci paska + napinacza :P

Pozdrawiam i zycze jeszcze wiekszego optymizmu :!!: :diabel: :):

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2005 01:25:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

co do tej elektrycznej pompki paliwa to sie nie zgodze

bo to ze aku siedzi nie moze przekrecic rozrusznikiem to nie znaczy ze nie moze zakrecic pompka zreszta podczas obrotu silnik obraca sie takze
alternator

jezeli ktos zapalna na pycha w takich sposob ze nagle strzela ze sprzegla no to sory ale jak sie ma cos tam nie poprzestawic czy jak tam

ja tam jak w audi mi cos sie stalo z aku moze z 3 razy i to 2 razy przez radio raz przez pompke centralnego

to podczas holowania przez inne autko dobierlame wysoki bieg zeby silnik sie powoli krecil powoli puszczajac sprzeglo a nie szczelajac z niego jak na wysigu

>>>>>>
W zeszłym tygodniu odpalalismy espero 1,5 16V na sznurku, finał byl taki ze naciągnął sie pasek rozrządu i walil o obudowę-pasek był po 65 tys km
<<<<<

sorry ale 65 kkm to chyba troche za duzo na pasek ???

druga sprawa ze wiekszosc ludzi wymieniajac pasek nie wymienia kol rozrządu

3 jest to nie zalecane ale jezeli mus to mus

co do tego fiat to nie rozsmieszajcie mnie z takimi wynalazkami
oni dobrze nie umiej klamek z plastiku zrobic a co dopiero mowic o silniku
:P

pozdrawima

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2005 01:29:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
juziooo napisał(a):
sorry ale 65 kkm to chyba troche za duzo na pasek ???



Może i tak, ale ja mam fabryczny oryginał, aktualnie 16 lat i 142kkm przebiegu, a śmiga dalej :): :): :):

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: