.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.cze.2025 15:13:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: To już jest koniec :-)
PostNapisane: 10.sty.2007 11:54:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Kapral napisał(a):
P.S. Jesli wczesniej zwieralem 2 piny w tym niebieskim zujniku na kroccu od sterownika slilnika to jest mozliwosc ze w ten sposob moglem cos uszkodzic? Mam nadzieje, ze nie ;-)


Nie. Gdybyś uszkodził, to już byś to odczuł. :peace:

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: To już jest koniec :-)
PostNapisane: 16.sty.2007 09:19:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2005 08:15:45
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
sebolec napisał(a):
Kapral napisał(a):
P.S. Jesli wczesniej zwieralem 2 piny w tym niebieskim zujniku na kroccu od sterownika slilnika to jest mozliwosc ze w ten sposob moglem cos uszkodzic? Mam nadzieje, ze nie ;-)


Nie. Gdybyś uszkodził, to już byś to odczuł. :peace:


Trzyma temperature 90 stopni nawet teraz wieczorami poznymi jak wracam z wyapdow na miasto i temp. na zewnatrz jest ponizej 0 to po 5 minutach mam juz 90 - to dla tych co uwazaja ze w zimie to trzeba uzywac jakiej przeslony na atrape albo wogole jezdzic z niedogrzanym silnikiem bo to "zima" ;-)

_________________
Moja niuńka:
Audi80 B4 ABK 2.0E 1993


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 19:49:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Pytanko odnośnie tych czujników,a zwłasza niebieskiego. Byłem w trzech sklepach.W pierszym sklepie,tylko na zamówienie i cena wynosiła jakieś 60 zł :galy: Natomiast w drugi facet miał ale jak pokaza, to kolor czujnika nie był niebieski, tylko taki trochę fioletowy.Czy kolor ma tu jakieś znaczenie? No i cena wynosiła 20 zł,więc trzy razy niższa. W trzeci sklepie sprzedawca mówił,że te czujniki ma również po około 20 zł. O co chodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2007 07:55:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2007 10:45:22
Posty: 21
Lokalizacja: Tychy
Najlepiej kup sobie orginał. Dwu pinowy niebieski steruje ECU. Jeśli nie chcesz mieć problemów to po czujnik do ASO. Oststnio też chciałem zaoszczędzić i kupiłem nieorginalny ten szary trzypinowy z okrągłą wtyczką od wskaźnika i niestety zamiast 90 pokazywal 110 stopni. Podobno 1 na 10 ma prawidłowe wskazania. Niestety musiałem kupic orginał za 115 zł ale za to mam prawidłowe 90 st.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2007 08:08:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
Mam ten sam problem tylko u mnie temperatura jak jadę pokazuje 80 stopni, jak stoję rośnie do 90-95 a kiedy znowu zaczynam jechać spada do 75-80 stopni. Które dokładnie kablę w czujniku trzeba zewrzeć żeby nic nie spalić? Chciałbym sprawdzić czy działa.

Z góry THX

Czy ktoś może mi podać numer seryjny czujnika albo dać zdjęcie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2007 16:45:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 664
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
Spike napisał(a):
Mam ten sam problem tylko u mnie temperatura jak jadę pokazuje 80 stopni, jak stoję rośnie do 90-95 a kiedy znowu zaczynam jechać spada do 75-80 stopni. Które dokładnie kablę w czujniku trzeba zewrzeć żeby nic nie spalić? Chciałbym sprawdzić czy działa.

Z góry THX

Czy ktoś może mi podać numer seryjny czujnika albo dać zdjęcie?

W Twoim przypadku obstawiał bym raczej termostat jako przyczynę takiego zachowania wskaźnika. :)

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2007 19:04:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
sylwiasty napisał(a):
Spike napisał(a):
Mam ten sam problem tylko u mnie temperatura jak jadę pokazuje 80 stopni, jak stoję rośnie do 90-95 a kiedy znowu zaczynam jechać spada do 75-80 stopni. Które dokładnie kablę w czujniku trzeba zewrzeć żeby nic nie spalić? Chciałbym sprawdzić czy działa.

Z góry THX

Czy ktoś może mi podać numer seryjny czujnika albo dać zdjęcie?

W Twoim przypadku obstawiał bym raczej termostat jako przyczynę takiego zachowania wskaźnika. :)


Termostat nówka Wahlera.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 16:33:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2006 12:01:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Spike napisał(a):
sylwiasty napisał(a):
Spike napisał(a):
Mam ten sam problem tylko u mnie temperatura jak jadę pokazuje 80 stopni, jak stoję rośnie do 90-95 a kiedy znowu zaczynam jechać spada do 75-80 stopni. Które dokładnie kablę w czujniku trzeba zewrzeć żeby nic nie spalić? Chciałbym sprawdzić czy działa.

Z góry THX

Czy ktoś może mi podać numer seryjny czujnika albo dać zdjęcie?

W Twoim przypadku obstawiał bym raczej termostat jako przyczynę takiego zachowania wskaźnika. :)


Termostat nówka Wahlera.







Mam taki sam problem i juz delkiatnie zgłupiałem ale na początek wymienię regulator napięcia,bo czujnik troszkę kosztuje w ASO :/

_________________
Moje- było
Audi 80 b4 2,6 v6 avant + LPG KME EGO
Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2007 11:09:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
U mnie też tak prawidłowo zaczoł działać ale żeby było śmiesznie poprawiło się jak samochód zaczoł dostawać dobrą mieszankę.

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 54#1045985

Nic z tego nie rozumiem ale ciesze się że działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2007 06:58:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
Guzik. Znowu warjuje :/ Mam prośbę. Czy ktoś mógłby sprawdzić jaką wartość ma opornik pod regulatorem napięcia w desce?Znajduje się on zaraz pod regulatorem, lekko z prawej. Niestety przepalił mi się i nie wiem jaka tam powinna być wartość a chciałbym go wymienić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2007 23:12:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 01:54:44
Posty: 109
Do Spike. Mam radę - wywal Wahlera i kup oryginalnego Behra w ASO. Miałem identyczne skoki temperatury co ty na kilkumiesięcznym Wahlerze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 02:09:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
gronk napisał(a):
Do Spike. Mam radę - wywal Wahlera i kup oryginalnego Behra w ASO. Miałem identyczne skoki temperatury co ty na kilkumiesięcznym Wahlerze.


Jaka cena tego oryginału?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2007 19:51:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2006 12:01:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Ja kupowałem orginał w ASO i dostałem Wahlera,a mam takie same objawy jak Spike i napewno to będzie czujnik ale on w ASO kosztuje ok.350zł :/ Jutro podjadę i zapytam się czy mają ten regulator napięcia jak będzie w normalnej cenie to go wezmę i zobaczę jaki będzie efekt.

_________________
Moje- było
Audi 80 b4 2,6 v6 avant + LPG KME EGO
Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2007 20:22:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
matys80 napisał(a):
Ja kupowałem orginał w ASO i dostałem Wahlera,a mam takie same objawy jak Spike i napewno to będzie czujnik ale on w ASO kosztuje ok.350zł :/ Jutro podjadę i zapytam się czy mają ten regulator napięcia jak będzie w normalnej cenie to go wezmę i zobaczę jaki będzie efekt.


Matys80 Ja wymieniłem i nic to nie dało. Cena regulatora to około 50pln.
Zaczynam się skłaniać do kolejnej wymiany termostatu. Może faktycznie wadliwy trafiłem :zly:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2007 22:10:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2006 12:01:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Na 100% to jest czujnik.Ten czujnik co kupiłeś nie orginalny wskazywał u Ciebie po wyżej 100 stopni czyli to czujnik.Nie ładuj się w koszta z termostatem.Odłuż kasę i kup orginalny czujnik ja tak zrobię.

_________________
Moje- było
Audi 80 b4 2,6 v6 avant + LPG KME EGO
Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2007 23:43:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 01:54:44
Posty: 109
Ja płaciłem za oryginalnego termka w ASO 83 złote, więc chyba można dać i zaryzykować , nie?? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2007 05:28:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
gronk napisał(a):
Ja płaciłem za oryginalnego termka w ASO 83 złote, więc chyba można dać i zaryzykować , nie?? :D


Tyle to mogłeś zapłacić za 2 pinowego. Ten o którym mówimy kosztuje coś ok.350 pln


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2007 23:53:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 01:54:44
Posty: 109
Pisałem o termostacie a nie o czujniku to po pierwsze. A nie mogłeś kupić oryginalnego Wahlera, bo oryginał to Behr( napisane jest BTT). Oba zdecydowanie różnią się konstrukcją i wyglądem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: