.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.cze.2025 21:05:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ACQ 2.3 20V] Rozrusznik raz dziala raz nie
PostNapisane: 13.maja.2007 22:21:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
Od jakis 3 tygodni coraz czesciej i z narastajaca czestotliwoscia wariuje mi rozrusznik. Jak jest zimny nigdy nie mialem problemy aby rozrusznik nie zareagowal na przekrecenie kluczykiem. Ostatnio coraz czesciej, jak gdzies zgasze na chwile samochod i probuje go za moment odpalic, to tak jak by rozrusznik nie dostawal napiecia. Poboru pradu w tym momencie nie ma, wskaznik naladowania stoi caly czas w tej samej pozycji. Po prostu przekrecam kluczyk, gasna diody od podgrzewania foteli lusterek, klimatronica, a rozrusznik nie kreci (mozna tak zrobic ze 20 razy pod rzad i nic to nie daje). Pomaga tylko odczekanie paru minut (lub rekordowo 20) i nagle zaskakuje. Ma ktos moze schemat instalacji do 7A ? czy jest tam po drodze jakis przekaznik? moze on zaczyna nawalac. Jakie moglyby byc objawy jesli silnik mialby zla mase? Z gory dzieki za wszelkie sugestie:)

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2007 22:49:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
zawieszają się szczotki na rozruszniku, do wymiany szczotki tudzież rozrusznik.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 09:22:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
powodem moze tez byc uszkodzona kostka stacyjki - mialem tak kiedys w B4

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 11:35:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
dzieki leo, przyjrze sie temu

stacyjke tez podejrzewalem, ale wszelkie proby poruszenia ja nie dawaly skutku (odlaczenie, podlaczenie raz jeszcze, trzymania w pozycji rozrusznika przez parenascie sekund itp itd). Zauwazylem ze objawy te nasilaja sie w momencie kiedy samochodem mocno potrzesie przez jakis czas (100km/h przez bardzo diurawa droge itp)

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2007 23:30:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
i jak obadałeś już temat??
Jak nie to zwróć uwagę też na kabelki idące do rozrusznika, szczególnie pod autem

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2007 23:05:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
Hej,

jeszcze nie mialem zbytnio mozliwosci (czas i miejsce) zeby to obejrzec, poki co dziala bez zarzutu ale jak juz dawal znaki ze cos nie halo to na pewno odezwie sie jeszcze kiedys. Kabelki chyba ok, bo wielokrotnie jak byly z nim jakies hece to probowalem nimi poruszyc i za chwile wystartowac - bez rezultatu

EDIT> jednak kabelki;) a dokladnie jeden taki cieniutki idacy prawdopodobnie do automatu. Troche byl juz popsuty i nie kontaktowal. Dzieki za sugestie i temat mozna zamknac.

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2007 14:29:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
Skoro temat nie zamknięty to opiszę swój problem.
Otóż czasami rozrusznik nie kręci mi kołem. Przekręcam kluczyk i przez ułamek sekundy zakręci, a potem kręci samum wirnikiem. Tak jakby zębatka nie dosięgała koła. Słysząc to dopuszczam kluczyk i przy odpuszczaniu znowu zaskakuje ale zaraz wyhamowuje. Wiadomo, kluczyk już cofnięty. Za drugim podejściem jest już dobrze, czasami za trzecim.
Czy może to być elektromagnes czy może coś innego?
Czy do 7A były specjalne rozruszniki czy podejdą od innych modeli, chodzi mi głównie o zębatkę?

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2007 15:05:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
pasuje z każdego r5 :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2007 15:22:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Mauzer napisał(a):
pasuje z każdego r5 :)


A właśnie, że nie z 1.9 WN z B2 nie pasi ;)

Ale generalnie lepiej wyremontować swój na nowych częściach ;)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2007 21:24:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Zebatke do kola dosuwa el. magnes. Wiec to ze zebatka sie cofa jest jego wina. Demontuj, rozbieraj,wyczmyj-wysusz. Przy okazji skontrolujesz szczotki. Zrob proby na samym el.magnesie. Bedziesz widzial czy cofa sie zebatka.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2007 20:36:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2006 16:17:58
Posty: 3
opperator napisał(a):
Zebatke do kola dosuwa el. magnes. Wiec to ze zebatka sie cofa jest jego wina. Demontuj, rozbieraj,wyczmyj-wysusz. Przy okazji skontrolujesz szczotki. Zrob proby na samym el.magnesie. Bedziesz widzial czy cofa sie zebatka.

Po prostu bendix


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2007 23:06:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jmm napisał(a):
Mauzer napisał(a):
pasuje z każdego r5 :)


A właśnie, że nie z 1.9 WN z B2 nie pasi ;)


uuuuu motyla noga twój dziadek jeszcze pamięta te motory? :056: :okulary:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2007 10:45:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2007 10:31:06
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa
Jak masz problem z rozrusznikiem to odezwij się do mnie na gg 6342348 zajmuje się profesjonalną regeneracją, jestem z wa-wy ty też więc możesz wpaść a szybko ci sprawdzę co z nim masz nie tak tylko go wymontuj a jak potrzebujesz części to u mnie masz taniej w końcu dla klubowiczów mam zniżkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: