|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| sero c4 |
|
||||
Dołączył(a): 15.sty.2006 18:28:18 Posty: 896 Lokalizacja: Olsztyn |
|
||||
| Góra | |
||||
| gosc |
|
|||
Dołączył(a): 13.maja.2007 21:27:39 Posty: 47 Lokalizacja: UK leeds |
|
|||
| Góra | |
|||
| enduro7777 |
|
|||
Dołączył(a): 24.mar.2004 23:33:12 Posty: 1207 |
|
|||
| Góra | |
|||
| wowo |
|
||||
Dołączył(a): 07.sie.2003 13:16:47 Posty: 4194 Lokalizacja: Łomża |
|
||||
| Góra | |
||||
| MiKev |
|
||||
Dołączył(a): 19.lut.2007 01:46:01 Posty: 1347 Lokalizacja: Chełmno-Coventry Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI |
|
||||
| Góra | |
||||
| mq |
|
||||
Dołączył(a): 01.sty.1970 02:00:00 Posty: 2989 Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse |
|
||||
| Góra | |
||||
| gosc |
|
|||
Dołączył(a): 13.maja.2007 21:27:39 Posty: 47 Lokalizacja: UK leeds |
|
|||
| Góra | |
|||
| sero c4 |
|
||||
Dołączył(a): 15.sty.2006 18:28:18 Posty: 896 Lokalizacja: Olsztyn |
|
||||
| Góra | |
||||
| MiKev |
|
||
Dołączył(a): 19.lut.2007 01:46:01 Posty: 1347 Lokalizacja: Chełmno-Coventry Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI |
|||
| Góra | |
||
| ADAM 12 |
|
|||
Dołączył(a): 01.gru.2003 19:23:22 Posty: 5629 Lokalizacja: Olesnica Auto: T&C 3.8 |
|
|||
| Góra | |
|||
| MiKev |
|
||||
Dołączył(a): 19.lut.2007 01:46:01 Posty: 1347 Lokalizacja: Chełmno-Coventry Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI |
|
||||
| Góra | |
||||
| gosc |
|
|||
Dołączył(a): 13.maja.2007 21:27:39 Posty: 47 Lokalizacja: UK leeds |
|
|||
| Góra | |
|||
| gosc |
|
|||
Dołączył(a): 13.maja.2007 21:27:39 Posty: 47 Lokalizacja: UK leeds |
|
|||
| Góra | |
|||
| MiKev |
|
||||
Dołączył(a): 19.lut.2007 01:46:01 Posty: 1347 Lokalizacja: Chełmno-Coventry Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI |
|
||||
| Góra | |
||||
| gosc |
|
|||
Dołączył(a): 13.maja.2007 21:27:39 Posty: 47 Lokalizacja: UK leeds |
|
|||
| Góra | |
|||
| ADAM 12 |
|
|||
Dołączył(a): 01.gru.2003 19:23:22 Posty: 5629 Lokalizacja: Olesnica Auto: T&C 3.8 |
|
|||
| Góra | |
|||
| sero c4 |
|
||||
Dołączył(a): 15.sty.2006 18:28:18 Posty: 896 Lokalizacja: Olsztyn |
|
||||
| Góra | |
||||
| ciechwoj |
|
||||
Dołączył(a): 04.sie.2006 11:36:43 Posty: 866 Lokalizacja: Długołęka[WROC] |
|
||||
| Góra | |
||||
| MiKev |
|
||||
Dołączył(a): 19.lut.2007 01:46:01 Posty: 1347 Lokalizacja: Chełmno-Coventry Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI |
|
||||
| Góra | |
||||
| gosc |
|
|||
Dołączył(a): 13.maja.2007 21:27:39 Posty: 47 Lokalizacja: UK leeds |
|
|||
| Góra | |
|||




Może masz możliwość wkleić mały filmik z tej operacji to by ułatwiło sprawę.




pamiętam jak w swoim AAH zdejmowałem tylko jedną wtykę i już silnik kulał! przy trzech to powinien mocno kuleć ale jutro podjade do kumpla i sprawdzę jeszcze raz jak to jest przy trzech odpiętych? nie wierzę że przy trzech zdjętych praca silnika wyrówna się skoro już przy jednym odpietym wtrysku silnik kulał! 
jest