.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.cze.2025 23:11:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: obroty na biegu jałowym 1200
PostNapisane: 05.lut.2005 16:54:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
no własnie jak odpale motor obroty wskakują na 1000, przejade 3 km. i wskakują na 1200 i tak moge przejechać całe miasto i nie spadną.
ale.... jak sie rozgrzeje silnik i go wyłacze na chwile i pózniej zapale to obroty stoją na 950 i jest git.
lecz jak sie wybieram w niedługą podróz to nie chce gasic silnika tylko po to żeby obroty spadły. do czego sie zabrać w pierwszej kolejnosci?
może czujnik temp. ma coś z tym wspólnego?
aha - nie mam gazu.

_________________
A6,C5 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2005 21:30:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
no co jest ? pomóżcie. szukałem w szukaczce ale nie znalazłem nic podobnego(chyba że słabo szukam).

_________________
A6,C5 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2005 08:17:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
A jak porządnie dasz w pałę, 5-6 tyś obrotów to dalej nie spadają? Pedał gazu się podnosi jak obroty Ci wzrosną do 1200? Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2005 09:50:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
jak przygazuje to wejdą nawet ponad 1200, z pedałem gazu nie zauważyłem żeby sie cos działo.

_________________
A6,C5 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2005 10:40:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2004 21:11:58
Posty: 69
Lokalizacja: Olsztyn
Podłączam się z pytaniem. Mam to samo.

_________________
Passat B4 1.8
80 B4 2.0 16v 6A
Mondeo MkII Kombi 2.0 16V
Mondeo MkIII 2.0 16V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2005 12:30:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Nie będę orginalny... Spróbuj odłączyć akumulator na noc i później sprawdź... Ja mam podobny objaw, ale u mnie czasami źle układa się linka gazu i stąd ból.. Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2005 12:58:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
tylko jak u mnie sie rozgrzeje i wyłącze silnik a pózniej zapale to jest w porządku.

_________________
A6,C5 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2005 13:07:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Sprawdź rozwiązanie z akku... Pozatym sprawdź szczelność dolotu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2005 09:10:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
odłaczenie akku nic nie daje.może to jakiś czujnik?? dolot też jest w porządku,czy jest jakis czujnik od ssania??

_________________
A6,C5 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2005 09:37:16 
Uminator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 11:27:19
Posty: 1008
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie/Toruń
gietek napisał(a):
odłaczenie akku nic nie daje.może to jakiś czujnik?? dolot też jest w porządku,czy jest jakis czujnik od ssania??


Moze sprawdź czujke od temp., albo czy nie lapie ci fałszywego powietrza, ja mialem problem z falszywym i pływała mi niunia na obrotach.

_________________
JEST: PASSAT B5FL 2001 1.9TDI AVF
było: B3 '88rok 1,9E(SD) benzin/LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2005 09:41:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
tylko mam własnie pytanie który czujnik jest od temp. bo z prawej strony głowicy patrząc od przodu mam 3 czujniki wszystkie koło siebie jeden od spodu i dwa od góry.który jest za co odpowiedzialny.

_________________
A6,C5 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2005 10:10:26 
Uminator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 11:27:19
Posty: 1008
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie/Toruń
gietek napisał(a):
tylko mam własnie pytanie który czujnik jest od temp. bo z prawej strony głowicy patrząc od przodu mam 3 czujniki wszystkie koło siebie jeden od spodu i dwa od góry.który jest za co odpowiedzialny.


Niestety ja nie jestem w stanie odpowiedziec ci na te pytanie.

Dopiero zaczynam przygode z AUDI

_________________
JEST: PASSAT B5FL 2001 1.9TDI AVF
było: B3 '88rok 1,9E(SD) benzin/LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2005 18:52:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
a czy ktoś jest w stanie mi pomóc??????????????

_________________
A6,C5 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2005 23:26:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
witam
napewno na dwa styki odlaczaj pojedynczo na zimnym i jak odlaczyssz wlasciwy to albo niezapalisz albo zaro zgasnie
a moze regulator ci sie wiesza jak bedzie miec te 1200 popukaj w niego kombinerkami zobaczysz czy niespadna obr
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2005 00:12:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2004 10:59:02
Posty: 583
Lokalizacja: z miasta Łodzi się pochodzi
prawdopodobnie czujka na przepływomierzu potrzac na silnik z lewej strony mocowana do bloku na dwa imbusy jest wpieta w przelot na węzu - niestety trzeba kupic całość oryginał ok 4 paczek samej czujki za 3 dychy nie da rady ja mam to samo jak odpale na benznie 900/obr po małej jeździe 1500/obr na gazie tego rodzaju numerów nie mam
chwilowa rada ustawic idealnie zapłon dla konkretnego modelu silnika i wyregulowac obroty u mnie zesszlo do 1200/obr dalej nie chce

_________________
life is brutal and full of zasadzkas
kiedys mlody i gniewny teraz stary i wk....
Obrazek,
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2005 16:19:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
już naprawione - kabelki od tej właśnie czujki o której pisze quark777 były pourywane i nie dochodził do niej prąd.

jako ciekawostke powiem że w serwisie Bosch na ul. Bora Komorowskiego za zdjagnozowanie przyczyny chcieli 200zł. a w takim samym serwisie na ul.B.Lindego razem z naprawą i ustawieniem obrotów i mieszanki skasowali 50zł.!!!!!!!!

_________________
A6,C5 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: