łoo boże...
Chodzi ci o ten czujnik co zaznaczyłeś? czy o zasilanie olejowe??(przewód koło zaworu).
W turbawce masz swa obiegi jeden olejowy (przewód zasilający od filtra oleju a powrotny grubszy, pod turbiną) a drugi z cieczą chłodzącą (przewód zasilający od gumowego trójnika pod czujnikiem temp./wtrysk a powrót z boku turbiny i zachodzi w dół do głowicy).Banglasz

?
sadki napisał(a):
Mauzer napisał(a):
Hmmm, chłodniczka olejowa przy turbosprężarce przy filtrze oleju;)
byle do wiosny hehe...
Nie przy filtrze oleju, tylko po tej stronie silnika, co filtr oleju, bo tuż pod turbiną znajduje się chłodnica powieetrza z turbawki.
Ja bym się pieruńsko bał o turbinę, przegrzanie jej może kosztować krocie.
Apropos, na przewodzie olejowym znajduje się jakiś czujnik. Kto wie co to jest?

specjalnie tak napisałem bo kolega zamotał z tą chłodnicą oleju (która znajduje się po prawej stronie silnika

a ty już całkiem o czym innym prawisz
a coś nie tak z chłodzeniem Sadki?