GrzesB napisał(a):
Jak rozpędzasz auto klima ma prawo się rozłączyć... aby dostarczyć dychawicznemu 1.9 trochę mocy - później powinna się załączyć ponowne... w 2.5 TDI działa to tak samo...
Grześ
Z naprawdę wielkim szacunkiem ale ośmieliłbym się poprosić Cię o podanie "podstawy prawnej"

dowodzącej słuszności tego co powyżej napisałeś

.
Na poważnie: Spotykam się po raz pierwszy w życiu z taką "definicją" i dlatego jestem zaskoczony ... .
Owszem - bywają sytuacje w których ECU wyłącza wszystko co możliwe żeby zachować podstawowe funkcje życiowe

ale w innych ("bardziej awaryjnych") sytuacjach.
Inna sprawa - nie znam prawidłowej odpowiedzi na pytanie Kolegi
Adzik'a ale po sprawdzeniu ciśnień i tym podobnych podstawowych parametrów - typowałbym słaby ("zużyty") kompresor lub (mało prawdopodobne) zawór "rozprężny" na wejściu do skraplacza.
Adzik - czy krótko po włączeniu klimy uruchamia się wiatrak elektryczny "na" chłodnicy ??
Odczytaj też, czy nie pokazuje się błąd czujnika ruchu (zapisany w sterowniku klimy).
