.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.cze.2025 11:34:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4] problem z klimą
PostNapisane: 17.lip.2007 16:54:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2006 10:05:47
Posty: 132
Lokalizacja: STALOWE MIASTO
dziś pojawił się problem z klimą:
-sprężarka chodzi i rozłącza klime podczas jazdy/co kilka sekund/
-na wolnych wszystko oki
-na postoju po przgazowaniu znów rozłącza
Dodam że klime nabiłem 2 m-ce temu i do tej pory hulała
poradźcie proszę

_________________
201ps 426Nm 1.7Bar 1.9TDI AVF
320-288MM tylko zdolność hamowania daje prawo do prędkości
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ba ... d93e2.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2007 17:21:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2006 10:05:47
Posty: 132
Lokalizacja: STALOWE MIASTO
dzięki za liczne podpowiedzi,pozdro

_________________
201ps 426Nm 1.7Bar 1.9TDI AVF
320-288MM tylko zdolność hamowania daje prawo do prędkości
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ba ... d93e2.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2007 17:53:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
chwilowo pewnie wrozka nie ma dostepu do neta.
zaczalbym na twoim miejscu od sprawdzenia czy klimy nie wywala bledow.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2007 23:01:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
A ja ci powiem, że masz dziurę i gaz uciekł lub uszkodznony presostat.
Może być też przytkany zawór.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2007 19:03:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 13:27:38
Posty: 140
Lokalizacja: Wroclaw
Każda instalacja ma taki czujnik który chroni kompresor. Ten czujnik jest odpowedzialny za sprawdzanie czy jest gaz w instalacji. Brak gazu w instalacji + chodzący kompresor = zatarcie kompresora.

W twoim przypadku:
1. Sprawdz, jeśli masz mozliwość, komputer i błędy klimy - dobra rada Bilu.
2. Sprawdz ten czujnik. Między silnikiem a podszybiem jest taka kostka z dwoma kabelkami - rozłącz ją i załącz klime. Jesli Ci załączy kompresor to masz do wymiany ten czujnik albo do przeczyszczenia, jeśli nie załączy to znaczy, że wszysko z nim ok (zakładam, że teraz Ci załącza ten kompresor tak jak w opisie).

Nie do końca sie zgadzam z Tobą szogun0 ''uszkodznony presostat''. Presostat?? A może chodzioło Ci o ten czujnik temperatury pod filtrem przeciw pyłkowym, który odpowiedzialny jest za zamykanie klapy wlotu świerzego powietrza do parownika, żeby w zimie go nie rozsadziło?
Jeśli tak, to ten czujnik nie rozłączy kompresora. Jeśli nie o to Ci chodziło to sprecyzuj gdziejest ten ''presostat''.

To, że gazu może być malo to akutat prawda - pojedz do jakiejkolwik stacji gdzie napełniają instalacje i sprawdz czy masz ciśnienie. To jest kwestia 2 minut i dobrych chęci.

_________________
Audi A3 1.8 1998 benzyna
Audi A4 2.0 TDi 2009


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2007 08:04:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Nie wiesz co to jest presostat?
Przełącznik ciśnienia.
4 -pinowy.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2007 08:24:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 13:27:38
Posty: 140
Lokalizacja: Wroclaw
Chyba kazdy wie co to presostat, pytalem sie tylko gdzie on moze byc aby ulatwic danielsowi poszykiwania problemu. A tak prawde mówiac to presostat na perwno nie jest przelacznikiem cisnienia, no bo cisnienia sie nie przelacza.
Mozna tylko zmierzyc ewentualna roznice cisnien pomiedzy dwoma oddzelnymi miejscami i to wlasnie robi presostat. Jedyne miejsce ktore przychodzi mi do glowy to sprezarka albo zawor redukujacy ale osobiscie nie widzialem tam zadnego presostatu.

_________________
Audi A3 1.8 1998 benzyna
Audi A4 2.0 TDi 2009


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2007 23:40:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
michal A3 - daj sobie dłuuugą chwilę do namysłu :peace:
(presostat - czujnik ciśnienia a są dwa : zabezpiecza układ przed nadmiernym wzrostem/ nadmiernym spadkiem ciśnienia)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron