wordeck napisał(a):
Kiedyś tu było wszystko, ale ostatnio cosik nie działa:
http://cichy.100tka.net/akp/dane.phpNie powiem Ci o C4, ale w C3 różnica jest kolosalna (na korzyść 2,3 oczywiście). Jedzie szybciej, rozpędza sie płynniej, jest elastyczniejszy i do tego pali średnio litr mniej. Po prostu 2,0 się w tej budzie męczy - tam gdzie w 2,0 musisz dusić gaz do połowy, w 2,3 ledwo go muskasz...
W C4 będzie to samo, tylko dodaj sobie 100 kg masy samochodu.
Pozdrawiam
Sorry ale nie masz racji

Rozmawiamy o silnikach 5-cylindrowych. Miałem zarówno C3 NF 2.3 i C3 RT 2.0. Owszem 2.3 jest żwawsze, ale 5-cylindrowe 2.0 też daje radę. Bynajmniej ja aż takiej różnicy nie odczułem. Spalanie w moim NF było większe niż w RT.
Co do C4... 2.3 będzie elastyczniejsze, 2.0 16V musi nadrabiać obrotami i ma krótsze biegi