Bry

!!
spanky napisał(a):
Piotruś ... mozesz troszke szerzej napisac dlaczego ten problem dotyczy A6-tek ..
Spanky - ten problem dotyczy nie tylko a6-tek ...

. Tak samo nie dotyczy tylko silników V6 (inny sterownik jak słusznie zauważyłeś). Gratuluję Ci nowego "sprzętu"

/sorry za dwuznaczność

/ i pierwszych sukcesów w odczytach /bez ironii - wiem po sobie jak cieszy za każdym razem/ ale prędzej czy później przyjdzie rozczarowanie również w przypadku 1,9PD

.
"Poprostu" bez względu na to, że od jakiegoś czasu każdy sterownik skrupulatnie zapisuje przebieg, to nie z kazdego dziada udaje się te informacje wydostać poprzez złącze OBD ... .
Naprawdę - nie bądź zdziwiony jeśli podejdziesz do dwóch bliźniaczych (rocznikowo i modelowo) PD-ków, dajmy na to z rocznika np. 2003 ... i z jednego odczytasz, a z drugiego nie odczytasz ...

. A obok będzie np. trzeci PD - z rocznika 2000 ... i też odczytasz (albo i nie ... ).
Moje ostatnie porażki to: A6 AKE ('02), BAU (04), AVF ('02)-quattro, AVB ('03).
Zdaję sobie sprawę, że to co napisałem nie jest wyczerpującą odpowiedzią na Twoje pytanie
Spanky 
... . Cieszyłbym się, gdyby np.
Rogal zechciał nam wszystkim wyjawić dlaczego w jednych sterownikach wystarczy złącze OBD, a z innych trzeba wyciągać kości, umieszczać w podstawkach i atakować stosownym oprogramowaniem ... .
GrzesB napisał(a):
Piotruś napisał(a):
Chyba muszę sprostować (chociaz mógłbym Cię też odesłać ... do szukajki

):
Dawno mnie nikt nie odsyłał
Potraktuj to jak symaptyczną "zaczepkę"
Kiedyś już o tym

(na AKP)

.
GrzesB napisał(a):
Skoro nawet Ty tego nie potrafisz to tak samo jakby taka funkcjonalność w ogóle nie istniała
Po pierwsze - peszysz mnie i to bardzo ...

.
Po drugie - polityka Audi jest w tym obszarze (dochodzenia faktycznego przebiegu) bardzo przemyślana i celowa. Zawiera znacznie mniej błędów niż wiele rozwiązań technicznych ... . Gdyby było inaczej - "kilka" firm leasingowych powiedziałoby "papa" ... .
Po trzecie - zwróć uwagę, że dla Audi AG jest zupełnie obojętne co dzieje się z samochodem po zakończeniu gwarancji (nawet tej przedłużonej).
Po czwarte - Audi robi wszystko, żeby utrudnić życie firmom (serwisowym i handlowym) nie powiązanym kapitałowo.
Po piąte - według pierwotnych założeń VAG - program do odczytu rzeczywistego przebiegu najprawdopodobnie nie miał wypłynąć poza "bramy fabryki".
Po szóste - czym innym jest program odczytujący, a czym innym jest program umożliwiający "macherom od przebiegu" - "regulowanie" zawartości ECU ... .
GrzesB napisał(a):
Pozdrawiamy Żonę!
Grześ - Ty Punkciarzu
Ulka odczytała osobiście i trochę zarumieniona

(serio - hihi) prosiła bym ślicznie podziękował oraz przekazał Wzajemne Pozdrowionka
GrzesB napisał(a):
Tylko niech nam Piotrusia nie zabiera
Możesz być jednak spokojny - nigdy złego słowa na swoją żonę nie napisałeś

Eeee ...

. Nie ma strachu

. Ulka to bardziej "samochodziara" niż np. "modniara", co nie ukrywam - jest dla mnie niezmiernie wygodne w realizowaniu własnej motopasji ...

.
GrzesB napisał(a):
Ja np. chciałbym znać realny przebieg swojego dupowozu

To żaden problem, tylko w mojej ocenie szkoda rozbebeszać sterownik, wylutowywać kości, itd. . Twoje AKE pozostaje aktualnie w tak idealnej kondycji, że szukanie "dziury w całym" byłoby już tylko sztuką dla sztuki.
