.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.cze.2025 11:20:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 11:32:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sty.2007 11:31:11
Posty: 58
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi S6 V10
Dual napisał(a):
Czy nie w Wawie i okolicach żanej takiej firmy?
Wiem że jest w Krakowie i widzę że bę musiał jednak tam pojechać.

Pozdrawiam


Możesz zrobić to sam - jest to naprawdę proste, choć istnieje ryzyko uszkodzenia nawigacji.
Potrzebne pliki:
Menu PL: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=64309
Mapy: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=64307

_________________
--------------------------------
GÓRY dla górników,
ZIEMIA dla ziemniaków,
a księża na KSIĘŻYC.
--------------------------------
Audi S6 C6 5.2 V10 Quattro TipTronic
Audi A6 C5 2.5 TDI Quattro TipTronic Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2007 23:12:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Wreszcie dojrzałem do tematu :peace:

Zebrałem cały komplet - RNS-E + przejściówka zasilania i głośników + przejściówka antenowa. W ciągu 2h z czegoś takiego:
http://www.bramstal.pl/audi/navi/dx1.jpg
http://www.bramstal.pl/audi/navi/dx2.jpg

zmieniłem na coś takiego:
http://www.bramstal.pl/audi/navi/rns1.jpg
http://www.bramstal.pl/audi/navi/rns2.jpg
http://www.bramstal.pl/audi/navi/rns3.jpg
http://www.bramstal.pl/audi/navi/rns4.jpg

Co się zmieniło poza szczuplejszym budżetem? Sporo...
1. Mapy na DVD są nieporównywalnie lepsze od DX. Różnica to przepaść! Teraz palmtopa z automapą już nie zabieram ze sobą...
2. Mam wreszcie znowu MP3 w samochodzie (karty SD czyta wyśmienice)
3. Większy, lepszej jakości LCD - dużo bardziej czytelny i podaje więcej informacji
4. Koncówka mocy w RNS i DX to dwie różne bajki. Mam seryjne 8 głośników i sub fabryczny i o ile z DX było dla mnie akceptowalnie jak na fabryczny sprzęt to z RNS jest prawdziwa bomba! Nie da się porównać odsłuchu (choć w C4 miałem lepszy, ale zbudowany od podstaw). Dla samego "radia" warto!
5. Navi wyznacza trasę - a jeśli jest droga alternatywną ją również i później się tylko wybiera którą chce się jechać - to mi się bardzo podoba! Szybkość wyznaczania tras rewelacyjna, dużo szybsza niż automapa!

Największy problem jest z dostępnością map, ale juz i ten temat ogarnąłem :)

Zostało mi jeszcze podłączenie DVD które już miałem w aucie, ale czekam na odpowiednią wtyczkę. W planach mam też jeszcze coś związane z RNS-E ale to już jak zrobię to się pochwalę :) No i teraz następny stage to pewnie będzie TV tuner... choć nie prędko ;) bo to wymaga więcej roboty by było zrobione tak jak fabrycznie...


A z ciekawostek - ani na mapach DX ani na DVD (najnowszych) nie ma Trasy Siekierkowskiej w Warszawie mimo, że grubo od ponad roku można nią jeździć (jedna z większych tras w Warszawie - 3 a miejscami 4 pasy ;) )! Szkoda, ale to pikuś bo do celu i tak doprowadzi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 08:23:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Grześ, powoli zaczynam Ci zazdrościć... :)
Wyrazy uznania za konsekwencję...
Bardzo ładnie to wygląda, wrzuć więcej szczegółów technicznych.
Koszt, sposób podłączenia, czy nie było problemów z konsolą 2DIN, klimatronikiem.
Rozumiem, że po DX-ie wszystko działa na zasadzie plug&play ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 09:21:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Zastosowałem przejściówkę do RNS-E, dalej przejściówka antenowa, podłączyłem CANy i ominąłem CANGATEWAY - później upychanie tego z tyłu za NAVI i jak już się udało to trzeba było mapy załatwić :) Jak wiesz mam już patent na to - jakby policzyć wszystko dokładnie to jakieś 2000 poleciało z kieszeni przy założeniu, że od ręki sprzedałem, a w zasadzie po cześci zapłaciłem DXem za RNSa. No tak - nie mało... ale z drugiej strony jak się coś samemu zrobi to jaka przyjemność :diabel: Klimatronik i kosz pozostają bez zmian - wszystko elegancko pasuje.

@Carl - znasz moje dalsze plany - jak będzie sukces to się pochwalę :D


Jak się dowiedziałem kopiąc internet powinienem jeszcze podpiąć, a w zasadzie przepiąć sygnał od załączenia biegu wstecznego - z moich informacji wynika, że do DXa też był podpięty ale w inne miejsce - czekam tylko na potwierdzenie tej informacji i będę przystępował do działania :)


{+}
Oczywiście gdyby nie Kobra7 pewnie bym się nie zdecydował na przekładkę, ale wymęczyłem go ile się dało ;-) - to cud, że mnie nie pogonił :diabel: :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 14:47:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
GrzesB napisał(a):
@Carl - znasz moje dalsze plany - jak będzie sukces to się pochwalę :D



Znam, znam... :)
Wielki Brat będzie Cię obserwował z wielką uwagą... :): :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 22:02:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 10:46:27
Posty: 67
Lokalizacja: Toruń
GrzesB napisał(a):
Zastosowałem przejściówkę do RNS-E, dalej przejściówka antenowa, podłączyłem CANy i ominąłem CANGATEWAY - później upychanie tego z tyłu za NAVI i jak już się udało to trzeba było mapy załatwić :) Jak wiesz mam już patent na to - jakby policzyć wszystko dokładnie to jakieś 2000 poleciało z kieszeni przy założeniu, że od ręki sprzedałem, a w zasadzie po cześci zapłaciłem DXem za RNSa. No tak - nie mało... ale z drugiej strony jak się coś samemu zrobi to jaka przyjemność :diabel: Klimatronik i kosz pozostają bez zmian - wszystko elegancko pasuje.

@Carl - znasz moje dalsze plany - jak będzie sukces to się pochwalę :D


Jak się dowiedziałem kopiąc internet powinienem jeszcze podpiąć, a w zasadzie przepiąć sygnał od załączenia biegu wstecznego - z moich informacji wynika, że do DXa też był podpięty ale w inne miejsce - czekam tylko na potwierdzenie tej informacji i będę przystępował do działania :)


{+}
Oczywiście gdyby nie Kobra7 pewnie bym się nie zdecydował na przekładkę, ale wymęczyłem go ile się dało ;-) - to cud, że mnie nie pogonił :diabel: :):


A jeszce pytanko do ciebie co z Fisem tez bez problemu wyswietla wszytsko jak przy starej dx??

_________________
Audi A6 AVANT C6 2.0 TDI
A8 D3 4.2 FSI
VW TOUAREG V10 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 22:31:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Tak, bo komunikacja z zegarami odbywa się po czystym CANie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 21:07:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Część głównie własnych postów nt. RNS-E i instalacji w A6 C5 z Tunerem TV przeniosłem do nowego wątku aby było czytelniejsze.

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=66801


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: