.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.cze.2025 14:09:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2007 18:05:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Banalne pytanie.Klima nabiłeś ?? Tzn może inaczej czy się nie rozczelniła i czy czasem zawór ciśnienia nie odłącza sprężarki ze wzg na niskie ciśnienie ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2007 08:10:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
rado napisał(a):
kkarol napisał(a):
Kobra7 napisał(a):
Czemu nie chcecie mnie posłuchać i sprawdzić to co pisałem wcześniej, tam jest podana przyczyna nie pacującej sprężarki.


bo łatwiej jest gdybac i wymieniac na darmo pol samochodu :D


Dobre he he. Mam kuźwa dla odmiany problem z Vagiem bo się nie chce menda połączyć. Czy muszę jakiegoś kompa na sztukę kupić z wejściem COM i taki interfejs na coma czy da się coś zrobić z tym bardziej cywilizowanym? tzn. USB


Radek kompa mam interfejsu niestety już nie :(
sprawdź co pokazuje na 52 kanale jak się kompresor wyłączy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2007 10:48:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2007 21:03:45
Posty: 9
Wymieniłem czujnik temepratury silnika i wszystko wszystko wróciło do normy. Tzreba pamietać , żę trzy czyjniki ze sklepu nowe i trzy były wadliwe. W końcu załozyłem stary oryginalny czujnik. Pozdrwiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2007 14:23:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
Klima nabita a przez dwa lata eksploatacji nie ubyło nawet grama. Ten czujnik mostkowali ale może to jest to.
Ando, zakupię interfejsa i podjadę. Mam przykrą wiadomość. Buchnęli mi ta setuchnę. Jestem troszku wkur......

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2007 21:58:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
Kobra7 napisał(a):
Wchodzisz vagiem w klimę, wartości mierzone, blok 001 i w pierwszym polu od lewej masz stan sprężarki, jak pracuje to jest 0 ( silnik musi pracować i być właczona klima), jeżeli jest inna wartość niż 0 to znaczy że kompresor jest wyłączony, jak podasz co masz w polu to powiem Ci dlaczego nie pracuje klima.



Witam ponownie. Poczynając zgodnie z Twoimi wskazówkami piszę co następuje: klima sobie wariuje, wchodzę vagiem w klimę, ze dwa razy ją włącza i wyłącza (jakiś test chyba sobie robi) i GAŚNIE na dobre, przy czym w pierwszym polu po lewej w bloku 001 o dziwo widnieje "0". Podkreślam, że klima się wyłączyła, więc...............?????
Co dalej mam zrobić. Coraz częściej gasi mi silnik na jałowych obrotach a czasem jest objaw taki, że obroty spadają prawie do zera ale się zdoła podnieść. Kutwa jaka zagwostka....
Pozdrawiam

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2007 23:03:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Jeżeli klimatronik wyłącza sprężarkę to w pierwszym polu musi być inna wartość niż zero. Miernik w ręce i sprawdzać w którym miejscu następuje rozłączenie kompresora. Takie duszenie silnika może być oznaką zacierającej się sprężarki.

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2007 23:42:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
Rozumiem, że zgasi 1,8 ale żeby 4,2? Pasek by przypiszczał chociaż a tu objaw jakby na chwilę zapłon wyłączył. Jak pisałem wcześniej był podmieniony kompresor na próbę i też tak było. Mają taki testowy w pełni sprawny. Jako liczący się najbardziej znany w Łodzi zakład nie sądzę, żeby się też zacierał. Poza tym przy vagowaniu ją wyłącza a w polu widnieje mimo wszystko "0". Wychodzę z vaga i znowu zaczyna wariować. Miernikiem umię się posługiwać ale gdzie przytknąć to już nie :(

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2007 00:11:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
tak się zastanawiam, może to silnik "gasi" klimę (za niskie obroty)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2007 09:20:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
ando1414 napisał(a):
tak się zastanawiam, może to silnik "gasi" klimę (za niskie obroty)?


Może tak być, ale wtedy w wartościach mierzonych w klimie musi się pojawić unna wartość niż zero. Miałem taką A8 z 4.2, gdzie wymienili prawie wszystko w klimie, łacznie z klimatronikiem i dalej wyłączało sprężarkę. Powodem był uszkodzony sterownik silnika ( nie sterował silniczkiem wolnych obrotów) i z braku możliwości ustabilizowania wolnych obrotów odłączał kompresor. Naprawiłem ECU silnika i problemy zniknęły.
Do rado - sprawdź błędy w silniku.

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2007 23:34:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
Ok, sprawdzę silnik. Na vagu czysto ale odesłali mnie na vasa, więc on coś może powie

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 08:31:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.maja.2007 16:13:44
Posty: 23
Witam

Kobra7 napisał(a):
Wchodzisz vagiem w klimę, wartości mierzone, blok 001 i w pierwszym polu od lewej masz stan sprężarki, jak pracuje to jest 0 ( silnik musi pracować i być właczona klima), jeżeli jest inna wartość niż 0 to znaczy że kompresor jest wyłączony, jak podasz co masz w polu to powiem Ci dlaczego nie pracuje klima.


A możesz zdradzić co oznacza jeśli w tym miejscu jest "3"? Kumpel mnie posił, żebym mu podpiął kompa i sprawdzil, dlaczego klima się nie włącza. Podpiąłem, żadnych błedów nie ma, a sprężarka się nie włącza - przycisk klimy jest martwy.

Pozdrawiam
Holemur

_________________
Audi A6 Avant, 96 r. 1,9 TDI AHU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 10:18:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Czujnik niskiego ciśnienia, sprawdzić ilość gazu.

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: