.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 12:00:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Totalny spadek mocy 1.9 TDI !!!
PostNapisane: 18.lut.2005 22:08:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2004 01:24:11
Posty: 87
Lokalizacja: tarnowskie gory
Jest problem!!! Po wymianie uszczelki pod pokrywa musialem umyc silnik. W ten sam dzien przejechalem jeszcze z 20km i wszystko bylo ok. Na drugi dzien po przejechaniu 1km motor stacil moc. Wyglada to tak, ze jak przychodzi nawet niewielkie wzniesienie trzeba redukowac do 3-ki.Wczoraj trzymalem go przez 24h w cieplym pomieszczeniu i nie pomoglo. Pytanie brzmi co moglo sie tak zalac i gdzie to sie znajduje w tym silniku ?!!!Jutro jade podlaczyc drania pod kompa ale nie wiem czy cos wykarze :533: .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 22:15:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
byc moze jakis wezyk z podcisnieniem spadl
zobacz w okolicach turbo czy cos sobie nie dynda ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 23:16:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2004 00:27:12
Posty: 275
Lokalizacja: Wrocław
Kolego stawiam na kabelek od przeplywomierza. Sprawdz czy wtyczka nie wypadla.
Powodzonka.

_________________
Pozdrawiam KaRus
A4 1.9TDI 1999 AVANT

Dwie rzeczy sa nieskonczone:
wszechswiat i glupota ludzka. (Albert Einstein)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 09:30:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 12:37:31
Posty: 337
Lokalizacja: małopolska
....albo zbieg okoliczności poprostu i akurat teraz padł ci przepływomierz :):

podociskaj wszystkie wtyczki a jak nie pomoże to VAG i będzie jasność :peace:

_________________
pozdrawiam
lolek.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 12:14:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2004 01:24:11
Posty: 87
Lokalizacja: tarnowskie gory
a ile kosztuje przeplyomierz do 1Z???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 13:09:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ben napisał(a):
a ile kosztuje przeplyomierz do 1Z???

najpierw sprawdz niunie Vagiem a potem kupuj.....
a co do ceny to chyba jakies 300 złotych , ale nie jestem pewien.
zalezy z którego roku jest twoj 1Z ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 14:08:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2004 01:24:11
Posty: 87
Lokalizacja: tarnowskie gory
Mam podlaczonego waga ale nie umie sie polaczyc bo nie wiem jak nazywa sie moj komp. w 1z .To jest 93'grudzien


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 23:55:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2004 01:24:11
Posty: 87
Lokalizacja: tarnowskie gory
Nie udalo mi sie podlaczyc . Nastepna proba za tydzien.Jezeli chodzi o wszystkie wtyczki to sa na swoim miejscu. Nie tedy droga. To musi byc cos innego. Czy przeplywomierz po przekreceniu stacyjki ma przez jakis czas buczec i potem sie zgasic czy to jakies zwarcie?????????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 15:32:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2004 20:29:19
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
jeżeli coś buczy to najprawdopodobniej zawór recyrkulacji a nie przepływka i nieprzejmuj się tym. Sprawdź styki na wtyczce przepływomierza bo zmulenie jakie opisujesz pasuje jak najbardziej do tego typu usterki.

_________________
B4, 1,9 TDi, 1Z, 1992 r. czerwona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 15:41:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ben napisał(a):
Nie udalo mi sie podlaczyc . Nastepna proba za tydzien.Jezeli chodzi o wszystkie wtyczki to sa na swoim miejscu. Nie tedy droga. To musi byc cos innego. Czy przeplywomierz po przekreceniu stacyjki ma przez jakis czas buczec i potem sie zgasic czy to jakies zwarcie?????????

generalnie przeplywomierze w tych silnikach sa prawie niezniszczalne.... choc jak wszystko czasami sie psuja ... tak jak koledzy mowia wyglada to na przeplywomierz ale posprawdzaj wtyczki , kupno nowego to ostateczność.... poza tym czasami silniczki 1Z maja problemy z komunikacja z Vagiem... byl kiedy jakis post ,ktos cos pisal jak rozwiazal problem komunikacji z ECU.(poszukaj). powodzenia i jak sie wyjasni co dolega to napisz koniecznie.

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: przepływomierz
PostNapisane: 20.lut.2005 17:21:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2005 22:52:22
Posty: 37
Lokalizacja: Gdańsk
Słuchaj ja miałem taki problem w Passacie z 99' i był to przepływomierz. Byłem w serwisie 3 razy i nic nie wykryli. Wyciągnij po prostu wtyczkę i zobacz czy coś się zmienia. Ja jak wyciągnąłem wtyczke to moc troche wracała. Przepływomierz udało mi się trafić na allegro za 110 zeta, w serwisie koło 800 stówek.

_________________
!!!Są samochody i przyrządy do jeżdżenia. Moj samochod to Audi!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny spadek mocy 1.9 TDI !!!
PostNapisane: 21.lut.2005 09:02:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
ben napisał(a):
Jest problem!!! Po wymianie uszczelki pod pokrywa musialem umyc silnik. W ten sam dzien przejechalem jeszcze z 20km i wszystko bylo ok. Na drugi dzien po przejechaniu 1km motor stacil moc. Wyglada to tak, ze jak przychodzi nawet niewielkie wzniesienie trzeba redukowac do 3-ki.Wczoraj trzymalem go przez 24h w cieplym pomieszczeniu i nie pomoglo. Pytanie brzmi co moglo sie tak zalac i gdzie to sie znajduje w tym silniku ?!!!Jutro jade podlaczyc drania pod kompa ale nie wiem czy cos wykarze :533: .


1. Sprawdź wężyki podciśnieniowe - być może turbina nie jest sterowana a komp odpala tryb awaryjny
2. Czy występuje silne kopcenie ?
3. Jak ze zuzyciem paliwa ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2005 12:36:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2004 23:58:35
Posty: 226
Lokalizacja: Wrocław
wg mnie to przepływomierz moze podjedz do jakiegos warsztatu TDI i załóż na chwilę inny przepływomierz (w warsztacie bardzo czesto mają używki do tzw testów) i wtedy bedziesz miał pewnosć czy to on czy nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2005 17:31:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 00:30:59
Posty: 190
Lokalizacja: kraina medalików
A ja do tych wszystkich uwag zamieszczonych wcześniej też coś dorzucę:
jak miałem B4 avanta z 1,9 TDI też mi się podobnie stało i co się okazało:
w skrzynce bezpieczników jest prostopadle (tak mi się wydaje) umieszczona taka dziwna pomarańczowa (lub czerwona już teraz nie pamiętam) zaślepka trochę większa od bezpiecznika - pod nią jest bezpiecznik, sprawdź go - u mnie to właśnie on skomplikował mi życie, a to taka prosta sprawa. Daj znać co było jak naprawisz

_________________
Kiedyś:
długo by pisać

Teraz:
małe i zwinne A3 1,9TDI (AHF) 110KM
i parę innych jeżdzidełek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2005 18:26:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2004 01:24:11
Posty: 87
Lokalizacja: tarnowskie gory
Jutro biore sie za powtorne podlaczenie pod kompa. Jesli chodzi o kopcenie to nie kopci ,za to spalanie fajnie zmalalo na pol. baku ponad 500km. Wezyki i wtyczki sa raczej na swoim miejscu. Jtro napisze jak tam postepy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 08:00:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
ben napisał(a):
Jutro biore sie za powtorne podlaczenie pod kompa. Jesli chodzi o kopcenie to nie kopci ,za to spalanie fajnie zmalalo na pol. baku ponad 500km. Wezyki i wtyczki sa raczej na swoim miejscu. Jtro napisze jak tam postepy.


jeśli spadło spalanie to stawiam na przepływomierz. U mojego brejdaka w Golfie III 1.9 TDI dokładnie to samo - padnięta przepływka i spalanie spadło.

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 20:06:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2004 01:24:11
Posty: 87
Lokalizacja: tarnowskie gory
No i dupa komputer wykazal trzy bledy ale po skasowaniu to nic nie dalo. Mechanik na 99% twierdzi ze to turbina!!!!!!! Podobno sie nie zalacza wiec moze zdechla . Ma juz 270tys .W przyszlym tygodniu gosciu ma ja rozebrac i wtedy sie wyjasni co to jest. Moze juz spytam ile kosztuje regeneracja turbiny i na ile wystarcza po takim zabiegu? Ktos juz sie w to bawil?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 23:34:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
ben napisał(a):
Mechanik na 99% twierdzi ze to turbina!!!!!!! Podobno sie nie zalacza wiec moze zdechla

co znaczy ze sie nie zalacza? mierzyli ile pompuje?
niech fachowcy zanim dobiora sie do turbiny sprawdza zaworek ktory steruje cisnieniem ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny spadek mocy 1.9 TDI !!!
PostNapisane: 25.lut.2005 08:57:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 00:30:59
Posty: 190
Lokalizacja: kraina medalików
ben napisał(a):
Jest problem!!! Po wymianie uszczelki pod pokrywa musialem umyc silnik. W ten sam dzien przejechalem jeszcze z 20km i wszystko bylo ok. Na drugi dzien po przejechaniu 1km motor stacil moc. Wyglada to tak, ze jak przychodzi nawet niewielkie wzniesienie trzeba redukowac do 3-ki.Wczoraj trzymalem go przez 24h w cieplym pomieszczeniu i nie pomoglo. Pytanie brzmi co moglo sie tak zalac i gdzie to sie znajduje w tym silniku ?!!!Jutro jade podlaczyc drania pod kompa ale nie wiem czy cos wykarze :533: .


co ty masz za furke?
sprawdzaj od najłatwiejszych i najtańszych rzeczy!
odpisywałem Ci na forum o tym dodatkowym (trochę zamaskowanym) bezpieczmiku (nawet nie wiem co on zabezpiecza). Sprawdź go. Ja miałem 80 B4 1,9TDI ii był taki bezpiecznik w skrzynce bezpiecznikowej umieszczony równolegle do którejś ścianki. On od góry nie wygląda jak bezpiecznik bo na na sobie pomarańczową bądź czerwoną nakładkę z jakimś napisem. Ja go przez przypadek kiedyś wypiełem i miałem właśnie takie same objawy. Sęk w tym że jeśli podłączyłeśsprzęt pod komputer to raczej powinien wykazać brak jakiegoś zasilania w przypadku tego bepiecznika ale warto sprawdzić bo to jest drobnostka

_________________
Kiedyś:
długo by pisać

Teraz:
małe i zwinne A3 1,9TDI (AHF) 110KM
i parę innych jeżdzidełek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2005 10:49:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
A płynu chłodniczego nie gubisz? Może po kąpieli coś stało się z głowicą...

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: