Miałem u siebie w A8 podobne 8 czujek. Sprawa wygląda tak, że czujki są podłączone pod hamulec i wsteczny więc jeśli wciskałem hampel to od razu zapalał się monitor i dostawałem k****. Normalnie w autach działanie czujek przednich jest zależne od prędkości - działają załóżmy poniżej 30 km/h i wyświetlają na ekranie - patent z nowej 5-tki, co też nie jest dobre, bo stojąc w korku i oglądając TV wyświetla się odległość od przeszkody. Z hamulca działa TYLKO przód. Odłączyłem to w pi...u. Zostawiłem natomiast podłączenie pod wsteczny - tu działają wszystkie 8 przy włączonych światłach cofania. Sprawowało się bardzo dobrze.
Cenna uwaga. Wymierz dokładnie w którym miejscu wiercić dziury w zderzaku bo:
1. Czujnik może "widzieć" ziemię i będzie piszczał - lepiej niech "wali" w górę.
2. W zderzaku masz belkę wzmacniającą i musisz wiercić nad nią, bo wiadomo - nie włożysz czujki.
A poza tym jakbym teraz zakładał, to zrobiłbym DWA ODDZIELNE zestawy po 4 sztuki i to bez monitorka. Piszczyk od tylnych wrzucić pod tylną półkę, od przodu nad nogi. Taki patent jest w BMW. Teraz w Audi mam tylko tył ale to w zupełności wystarcza
