.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.cze.2025 17:05:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B4 2.8 AAH - brak iskry
PostNapisane: 08.lis.2007 13:07:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 16:18:17
Posty: 71
Lokalizacja: KŁODZKO
Proszę o Waszą pomoc - co może być przyczyną braku iskry - Vag łaczy się tylko z klima :(
Kable i świece nówki - co może być nie tak?

_________________
Audi B4 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2007 15:42:37 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
sprawdz czy dochodzi zasilanie do komputera silnika, sprwdz jezeli masz zabezpieczenia odcinajace doplyw zasilania do ECU

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2007 17:25:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 16:18:17
Posty: 71
Lokalizacja: KŁODZKO
hans napisał(a):
sprawdz czy dochodzi zasilanie do komputera silnika, sprwdz jezeli masz zabezpieczenia odcinajace doplyw zasilania do ECU


Na pewno niema zabezpieczeń na Ecu, poprzedni właściciel wymienił Ecu w ASO Audi w 2003 na nówkę więc też nie podejrzewam żeby umarło, chyba że jednak...
Sprawdzdę jutro to zasilanie i cewki (chociaż nie sądzę żeby umarły wszystkie naraz...)

_________________
Audi B4 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2007 12:42:00 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
skoro wymienial to jakas byla tego przyczyna. z drugiej strony w ECU nie ma sie co popsuc wiec dziwne. predzej szukalbym problemu w instalacji na przyklad zasiecidziale styki czy luzna masa. ale jezeli nie ma komunikacji z ECU i auto nie odpala to wskazuje na to ze ECU jest martwe. pomierz zasilania na kablach jak potrafisz a jak nie to zycze powodzenia bo znalezienie elektryka ktory bedzie chcial rozwiazac problem a nie tylko zarobic kase graniczy z cudem

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2007 14:41:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 16:18:17
Posty: 71
Lokalizacja: KŁODZKO
Najpierw chcą sprawdzić czujnik Halla - podobno często właśnie on zawodzi i takie są objawy.

_________________
Audi B4 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2007 15:47:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
najpierw to zrob tak zebys mial komunikacje z komputerem silnika
pozniej pojdzie juz latwiej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2007 18:01:18 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a jak chcesz sprawdzic halla jak nie masz komunikacji z ecu ? tak jak kolega pisze , zrob zeby byla komunikacja. a jezeli nie ma zabezpieczen to znaczy ze pewnie nie wiesz o tym a moze gdzies cos jest ... to nie przypadek ze 2 raz cos sie dzieje z ECU. zacznij od zmierzenia napiecia zasilania na wtyczce w ECU

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2007 13:21:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Zgadzam sie z Hansem(guru AAH). Musi iść zasilanie do kompa.Jak masz kogos znajomego blisko do podmień kompy i sprawa bedzie jasna. Co do samej iskry to mogły paść nastepujące elementy:czujnika halla, moduł zapłonu,czujnik położenia wału i czujnik liczący obroty. Ewentualnie cewka ale wątpie.

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2007 13:31:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 16:18:17
Posty: 71
Lokalizacja: KŁODZKO
Przewiozłem auto do autoryzowanego serwisu Boscha - będą szukać (prosiłem żeby przetrzepali Vagiem całe auto). Brak połączenia z kompem - prawdopodobnie mieli problemy ze swoim Vagiem, znajomy podstawił sprawne 2.6 i też się nie lączył :)
Dam znać co ją boli jak tylko dostanę diagnozę...

_________________
Audi B4 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 11:56:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 16:18:17
Posty: 71
Lokalizacja: KŁODZKO
Banał - po prostu jedna z wtyczek do kompa się wysunęła - żeby zdiagnozować taki detal trzeba jechać do serwisu boscha.... - co w takim razie potrafią "zwykli" elektrycy???? :D

_________________
Audi B4 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 13:16:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
troche dziwne bo raczej cięzko żeby taka wtyczka sama z siebie sie zsuneła....

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 14:47:40 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
banal ale trzeba bylo tam zajzec a z tego wynika ze nawet jak pisalem zebys sprawdzil kable doprowadzajace zasilanie do kompa to tego nie ruszyles. wtyczka mogla wypasc bo ktos ja nieudolnie tam wczesniej wstadzizl albo zaczepy sa juz tak powyginane ze nie zatrzaskuja sie

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 16:45:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 16:18:17
Posty: 71
Lokalizacja: KŁODZKO
hans napisał(a):
banal ale trzeba bylo tam zajzec a z tego wynika ze nawet jak pisalem zebys sprawdzil kable doprowadzajace zasilanie do kompa to tego nie ruszyles. wtyczka mogla wypasc bo ktos ja nieudolnie tam wczesniej wstadzizl albo zaczepy sa juz tak powyginane ze nie zatrzaskuja sie


... tylko że auto stało już wtedy u "elektryka" - prosilem żeb sprawdził ECU tak jak radziłeś - stwierdził że wszystko OK i że podejrzewa Halla.... w każdym razie wielkie dzięki za rady :peace:
Faktycznie zaczepy mogły być poluzowane wcześniej - tym bardziej że tak jak pisałem komp był wymieniany.

_________________
Audi B4 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 19:47:16 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
casami laickie podjescie do tematu i sprawdzenie najwiekszych banalow typu wtyczki jest bardziej fachowe od wiedzy niejednego majstra ktory zamiast podejsc do problemu metoda od najprostszej usterki do najbardziej skomplikowanej , zaczynaja snuc domysly od tylu i pozniej wychodzi ze pol auta wymienione a usterka usunieta gratisowo :P

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: