.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 13:27:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: hamulec reczny problem
PostNapisane: 17.lut.2005 20:09:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Nie mam pojecia o co chodzi w recznym czy jest tam jakis knif.sytuacjia wyglada tak.kiedys mialem reczny dobry potem sie z czasem podnosił coraz wyzej ostatnio podciagnołem linke i tak nie trzyma mi na jedno koło wogle a na drugie tak sobie.Do wymiany poszly kolcki bo juz ich prawie nie było i sytuacjia dalej ta sama nie ma recznego a linka podciagnieta.Czy w tym uchwycie przy kole co przychodzi linka i jest zachaczona jest jakis bajer i trzeba go jakos przestawic ??

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 17:10:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Tam przeważnie zacieraja sie te łapki co trzymają linke pewnie musisz to oczyścić i przesmarować.Same linki też puchna i reczny nie działa.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2005 16:23:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
mały v8 napisał(a):
Tam przeważnie zacieraja sie te łapki co trzymają linke pewnie musisz to oczyścić i przesmarować.Same linki też puchna i reczny nie działa.


Zajrzalem tam dzisjaj i tak ta łapka sie rusza i nawet podnosi do gory ale nic sie nie zmienia recznego dalej nie ma :( idzie to jakos wyciagnac zeby zobaczyc co tam sie dzieje.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2005 16:36:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
No jestem ciekaw rozwiazania bo u mnie to samo, lapie na dwa kola ale musze go pociaganc do samego konca zeby zlapal :(, szczeki dobre

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2005 22:34:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
albo zapieczone te dzwignie pociagane przez linke,albo uszkodzone samoregulatory, bardzo czesto sa one uszkadzane przez niewlasciwa wymiane klockow...

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2005 22:43:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2005 22:52:22
Posty: 37
Lokalizacja: Gdańsk
Ja mam z tyłu okładziny hamulcowe imiałem taż taki problem. Może być to wina tych zawleczek samoregulujących, bo mogly po prostu zardzewieć, lub linka jest już wytarta i na końcu niej są takie sprężynki-u mnie one się po prostu połamały ze starości.

_________________
!!!Są samochody i przyrządy do jeżdżenia. Moj samochod to Audi!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2005 10:15:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Wymień linki na nowe (nie kosztują majątku) jeżeli masz tarcze z tyłu daj zaciski do regeneracji i będziesz miał ręczny jak złoto - ja tak zrobiłem i jest super - szczególnie po sniegu, na suchym asfalcie przy odpowiedniej prędkosci też bardzo fajnie tyłem zarzuca w zakręcia. Nie gdybaj tylko wymieniaj :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2005 10:31:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Linki wylatają z trzymaków i dlatego zero efektu. Zajrzyj pod Niunię na spokojnie z wydrukiem z ETKI i za chwile będzie wszystko jasne. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2005 12:03:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
[quote="*Robi]
Zajrzalem tam dzisjaj i tak ta łapka sie rusza i nawet podnosi do gory ale nic sie nie zmienia recznego dalej nie ma :( idzie to jakos wyciagnac zeby zobaczyc co tam sie dzieje.[/quote]
sprecyzuj, gdzie zajrzałeś i która łapka ci się rusza? ta przy zacisku, czy ta przy lewarku w kabinie? bo jeżeli rusza ci się ta przy zacisku, to temat linek odpada i zaczynamy się zagłębiać w sam zacisk.
PZDR.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2005 16:27:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
BOZZ ile cie kosztowało regenerowanie zacisków bo wyglada to na zaciski drązek lewarka chodzi linki tez pracuja tylko ten zacisk cos szwankuje.Jak odpiolem linke i poruszałem samym zaciskiem to cos tam przeskakiwało i widac na to ze to jest to w 100% jedna i druga strona tak samo.Bozz napisz mi ile kosztuje taka usługa :)

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2005 20:34:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
We wrocku od 50zl za sztuke. Ale wolalem oddac do kolesia ktory 80 zl robi bierze za regeneracje sztuki - z wiadomych celow :). Taniej znaczy krocej. A co do linek nawet jak wygladaja na dobre i tak warto wymienic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2005 21:03:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
BOZZ napisał(a):
We wrocku od 50zl za sztuke. Ale wolalem oddac do kolesia ktory 80 zl robi bierze za regeneracje sztuki - z wiadomych celow :). Taniej znaczy krocej. A co do linek nawet jak wygladaja na dobre i tak warto wymienic.
A powiedz jeszcze na czym polega ta "regeneracja"? Bo zakładamy ze hamulce są tylko nie działa ręczny.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 10:59:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Nie wnikam na czym dokładnie polega metoda regeneracji - nie po to za nia płace ,zeby sie nad tym zastanawiać. Generalnie kpoleś rozbiera zapiecozne zaciski, nasmarowuje, wymienia gumki na nowe. I to wszystko zacisk nie przecieka - pracuje z większą siłą. Zapieczony wogóle nie pracuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 11:21:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jeżeli heble są a ręcznego niet, to regenaracja takiego zacisku polega na jego rozebraniu. Oczyścić i przesmarować należy taki "ślimak" który odpowaiada za wysuwanie i wciskanie cylinderka przez podciągani i upuszczanie linki. W zasadzie można wykonać to samemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 14:14:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
tak wygląda zacisk z zapieczonym ręcznym ->
Obrazek
a tak po regeneracji (przed założeniem gumek) ->
Obrazek
a tak wyglądają elementy (stare i nowe) które wypychają tłoczki
(żeby nie kupowac całych zacisków, dotoczyłem u tokarza i dospawałem do dźwigni) ->
Obrazek

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 14:32:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
O to właśnie ckodziło Pablo po co płacić fachowcom za regeneracje sprawnego zacisku jak można samemu to zwalczyć mniejszym nakładem. (przypuszczam ze majsterek by tylko obruszał i przesmarował) :peace:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 09:18:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Wszystko można samemu robić - ale jeżeli moge w danym czasie zarobic pare razy więcej niż zapłace za regeneracje to chyba normalne, ze szkoda czasu i do fachowca wole oddać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 12:10:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Pablo powiedz jeszcze jak wyciagnoles ten tłoczek od recznego z tego zapieczonego zaciku.Bo mi sie on tylko podniusł 2cm do gory i dalej nieche isc :( i sie tylko przekreca na boki 180C .trzeba wykrecic caly ten tłok ktory naciska na klocki i dopiero tą wajche od recznego czy jak to.Chyba sie podejme sam tego widze mniej wiecej jak to wyglada w srodku to bede działa. :)

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 12:48:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
*Robi* napisał(a):
Pablo powiedz jeszcze jak wyciagnoles ten tłoczek od recznego z tego zapieczonego zaciku.Bo mi sie on tylko podniusł 2cm do gory i dalej nieche isc :( i sie tylko przekreca na boki 180C .trzeba wykrecic caly ten tłok ktory naciska na klocki i dopiero tą wajche od recznego czy jak to.Chyba sie podejme sam tego widze mniej wiecej jak to wyglada w srodku to bede działa. :)


Trzeba wykręcic tłoczek, u mnie w jednym zacisku kręcił się ale nie chciał wyjśc więc pomagałem sobie kompresorem dmuchając w przwód

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2005 15:35:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Czy ktos moze mi sprawdzic w etce jaki jest rozmiar zimeringa ktory przychodzi od wajchy od recznego w zacisku.mam dwa nr z ksiazki na prawa strone nr 191 698 424 i lewa strona 191 698 423 .
Potrzebował bym sam zimering a idzie tylko dostac w komplecie z wajcha od recznego.Moze jak bede znał rozmiar zimeringa to dopasuje go.I jaki jest rozmiar tłoczka bo tez sa podobno dwa 36 i 38mm.A 90 2.2KV 90r ośka . :)

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: