.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.cze.2025 15:08:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2007 00:51:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2007 00:24:26
Posty: 42
Lokalizacja: Szczecin
boxer napisał(a):
teraz użytkuje A4 z V6 silnikiem, myślałem ze to w miare szybkie autko.... przesiadka z Seicento 1.1 była sporym szokiem, aczkolwiek rewelacji nie ma, gdyż po roku czasu robi sie mało...


o to witam w klubie, ja tez sie z seicento 1,1 przesiadlem, tylko ze na .... 4,2 :diabel:

czy my sie nie znamy z centomanii ? :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2007 00:57:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2004 10:01:53
Posty: 174
Norbi:
"Koleszko rozrząd w S4 to nie V6TDI cena gratów 850zeta, robocizna w granicach 400. Mam program na 300KM co tydzień upalam nielegalki strzelając ze sprzęgła z 5 rpm i jakoś wszystko żyje i ma się dobrze. koszty posiadania eSy są mniejsze i to duużo w porównaniu np z 2.5TDI. a spalanie identyczne jak w 2.6 (ABC) lub 2.8(AAH)
Gratuluje męskiej decyzji, o przebieg się nie martw to wytrzymały silnik . Ja mam 225tys i oleju nie bierze, a ganiana jest po ulicach i po torze."


Wszystko koleszko zależy ceny jakich gratów. Jeden kupi pasek w ASO drugi na allegro. Jeden zmieni pasek i rolkę a drugi kompletny rozrząd z pompą wody, termostatem i innymi uszczelniaczami. Taki lajf. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2007 10:59:01 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8330
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Koszty gratów do V8 na przykład to około 1200-1300 PLN (i wcale nie na allegro, tylko w źródłach zbliżonych do ASO), robocizna 300-500 zł
Więc jak widac nie za drogo, w V6 zapewne jeszcze taniej...

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2007 17:28:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Baron napisał(a):
Norbi:
"Koleszko rozrząd w S4 to nie V6TDI cena gratów 850zeta, robocizna w granicach 400. Mam program na 300KM co tydzień upalam nielegalki strzelając ze sprzęgła z 5 rpm i jakoś wszystko żyje i ma się dobrze. koszty posiadania eSy są mniejsze i to duużo w porównaniu np z 2.5TDI. a spalanie identyczne jak w 2.6 (ABC) lub 2.8(AAH)
Gratuluje męskiej decyzji, o przebieg się nie martw to wytrzymały silnik . Ja mam 225tys i oleju nie bierze, a ganiana jest po ulicach i po torze."


Wszystko koleszko zależy ceny jakich gratów. Jeden kupi pasek w ASO drugi na allegro. Jeden zmieni pasek i rolkę a drugi kompletny rozrząd z pompą wody, termostatem i innymi uszczelniaczami. Taki lajf. ;)
Pisałem o cenie kompletnego rozrządu, a nie jakiejś zapchaj dziury na sprzedaż. Podzespoły firm dających części na pierwszy montaż w Igolstadt.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2007 18:58:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 14:11:19
Posty: 416
Lokalizacja: WR
Auto: S4 biturbo
Rzucam kilka nowych fotek :) Tymrazem zrobione w nocy żeby nie było widac brzydkich zderzaków :D Niedługo bedzie jakiś niedługi filmik z odgłosami i jakieś małe boki :) Zapraszam do obejrzenia :):
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
S4 B5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2007 19:31:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2004 10:01:53
Posty: 174
Nie chcę robić OT ale nie chce mi się wierzyć w Wasze teorie na temat części a sprawdzać też mi się nie chce. ;)
Osobiście nie bardzo wierzę w zamienniki które są podobno na pierwszy montaż i o połowę tańsze. Kiedyś kupiłem klocki hamulcowe do A6 w sklepie gdzie zapewniano mnie że są na pierwszy montaż i po sezonie tak pruszyły że co 100m mogłem myć fele bo były czarne. Może mam zboczenie ale pewnych części (np. rozrządu) nie kupiłbym poza ASO. Napewno sporo przepłacam ale też obawa że coś się wysra jest mniejsza. Dlatego zdziwiłem się że za 1000zł można zrobić kompletny rozrząd z robocizną w silnku 2,7 (V6 bądź co bądź) jeżeli za same części w ASO do S8 V8 zapłaciłem około 3 tysi (rozrząd z pompką, termostat, uszczelniacze wałków, pasek wielorowkowy z napinaczem). Kiedyś za części do V6 w benzynie bez termostatu i uszczelniaczy też bulnąłem 2000zł.
Ale każdy ma prawo wyboru. Na moje prawo napewno miało wpływ też to że w firmowym T4 Transporterze 2.5TDI R5 rozrząd na częściach do pierwszego montażu zmieniany przez mechanika pracującego na codzień w ASO wysrał się po 3 tysiącach. Od tej pory nie lubię i nie używam części "wielkiego ryzyka" zwanych do pierwszego montażu lub teoretycznie tych samych tylko bez znaczka Audi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2007 20:34:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Baron uwierz mi,że o moją eSe dbam jak o nic na tym świecie :d i mechanik który od kilku lat robi moje Audiczki tak mi zawsze doradzał. Pracował w ASO 12 lat i orientuje się w temacie części. Uwierz mi gdyby tylko była taka potrzeba kupowałbym tylko w ASO. Zgodze się z Tobą ,że np V6 ale TDI już nie jesat tak tanie i za graty do tego motoru płaciłem 2 tys, a S4 pomimo ,że przebieg niemały i autko leciwe(98r) to sprawuje się dobrze i serwis jest stosunkowo tani, przynajmniej w porównaniu do wspomnianego 2.5TDI.
Wybór należy do Ciebie i nikt Cię nie zmusi do kupowania części poza ASO. Szanuje wybór i pozdrawiam.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2007 20:26:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 14:11:19
Posty: 416
Lokalizacja: WR
Auto: S4 biturbo
Odgrzewam kotleta bo nagrałem krótki filmik :D Nic specjalnego ale troszke słychac ;) POzdrwiam
http://pl.youtube.com/watch?v=fKy5OlaMFys

_________________
S4 B5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2007 20:48:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
I jak sie jeździ kfatro w porównaniu z RWD albo 2.8 osieks? :peace:
Chyba już zdążyłeś sie zapoznać z autem :):

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2007 20:52:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2007 08:40:46
Posty: 348
Wszystko OK, ale zepsułeś design tylnej klapy, naszą dużą polską blachą :P

_________________
Audi A8 D3 4.2 '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2007 20:55:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 14:11:19
Posty: 416
Lokalizacja: WR
Auto: S4 biturbo
Simpson napisał(a):
I jak sie jeździ kfatro w porównaniu z RWD albo 2.8 osieks? :peace:
Chyba już zdążyłeś sie zapoznać z autem :):


Nie ma porównania ;) Jeszcze jestem w trakcie poznawania ale juz boki coraz lepsze takze nie jest zle :peace: Spadnie snieg,wiecej filmików bedzie :-)

_________________
S4 B5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2007 08:57:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
najlepszy jest na koncu filmiku dzwiek zadowolenia kamerzysty :peace:

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: