Kody klimy są trudne w interpretacji dla niewprawnego oka (większość gubi się w natłoku cyferek). Proponowałbym jednak podłączyć Vaga (klimę czyta najprostszy Viaken) i sprawdzić co gdzie i jak...
Z zegarami sprawa je3st trudna do interpretacji na odległość. Trzeba by wymontować zegary i najlepiej podłączyć drugie "na próbę, żeby wyeliminować, lub potwierdzić ich usterkę. Dalej trzeba lecieć do czujników, ale zacząłbym od zegarów...
Z grzaniem dupek jest wiele możliwości. Zacząłbym od sprawdzenia kostek pod fotelem i pod kanapą z tyłu (wyciągasz ją po prostu pociągając siedzisko, lub, jeśli jeszcze nie była ruszana - w co wątpię, odkręcając 2 śrubki znajdujące się pod siedziskami pasażerów). Tam będzie leciała wiazka - możliwe, że ktoś po prostu jej nie podłączył.
Dalej trzebaby sprawdzić bezpieczniki (nie pamiętam, który za to odpowiada, ale jest opisane na wewnętrznej stronie zaślepki), a najlepiej polecieć jeden po drugim i wyłapać wszystkie, które są spalone (może było mieszane w kablach)...
I pochwal się co tam zakupiłeś...
