Oj z tym mierzeniem omomierzami to lepiej uważać (zwłaszcza jak by ktoś analogiem mierzył), a poza tym to co wyjdzie z takiego pomiaru może być trudne do oceny. Tak naprawdę to mierzy się oscyloskopem, ale poco oscyloskop skoro VAG-iem można wszystko pomierzyć. Wystarczy wejść w ABS, następnie w bloki pomiarowe i naszym oczom się ukaże (chyba w bloku 001) prędkość 4 kół. Wówczas wystarczy się przejechać i porównać czy prędkość wszystkich 4 kół jest identyczna.
Co do przedmiotowego błędu to napisz dokładnie czy podczas jazdy zapala się kontrolka ABS bo sam napis SERVIS na Fisie może oznaczać raczej komunikat nie związany z ABS.
Chyba że do komunikatu dołączona jest jeszcze jakaś informacja na fisie.
Napisz czy tak masz od kupna czy po jakimś czasie to się zaczęło wariować.
Z kolei zapalająca się kontrolka ABS i piszczenie podczas podłączenia komputera nie oznacza błędu tylko to że komputer połączył się ze sterownikiem ABS.
_________________ Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA Audi A6 C6 2.0TDI 140KM Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen i inne....
|