.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.cze.2025 12:29:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5 TDI 2003] zmienilem liczniki
PostNapisane: 08.sty.2008 18:54:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 08:52:59
Posty: 131
Lokalizacja: Łódź
Zmienilem liczniki na te z FIS`em. W starych mialem dwie kostki w nowych 3. Narazie podlaczylem 2 kostki ktore juz byly. FIS ladnie swieci, pokazuje zasieg itp. Rozumiem ze manetka bedzie podlaczona do miejsca w licznikach gdzie wchodzi trzecia kostka. W chwili obecnej FIS pokazuje mi na wyswietalczu bledy np. niskiego poziomu plynu w spryskiwaczach, braku oswietlenia itp. Rozumiem ze to zniknie po podlaczeniu trzeciej kostki... czy np. musze oprocz prowadzenia kabelkow cos jeszcze zrobic ?
Mala navi tez sie podlacza sie tez pod ta trzecia kostke ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 20:19:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
sprawdzałeś kodowanie licznika [tzn. zegarów]?

co do navi, to nie jestem pewien, lecz moim zdaniem będzie potrzebny Can-Gateway.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 21:01:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 08:52:59
Posty: 131
Lokalizacja: Łódź
kodowanie o ile dobrze pamietam bylo w jednych i drugich ustawione na 60 (???), chyba ze cos mieszam....

dlaczego can-gateway ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 08:42:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 08:52:59
Posty: 131
Lokalizacja: Łódź
Dzis sprawdzilem i mam nastepujace bledy

engine

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 907 401 P
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG D14
Software Coding: 01017
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: 00006059 130 106JC150_1.V79016945381
Additional Info: 00006059 130 106JC150_1.V79016945381
1 Fault Found:
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent

ABS

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 614 517 G
Component and/or Version: ABS/ESP front 3428
Software Coding: 06399
Work Shop Code: WSC 02325
1 Fault Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
49-10 - No Communications - Intermittent

Auto Trans

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B1 910 155 E
Component and/or Version: V30 01J 2.5lTDI RdW 3400
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 33898
1 Fault Found:
18270 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1862 - 35-10 - - - Intermittent


Instruments

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 920 933 G
Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D12
Software Coding: 00060
Work Shop Code: WSC 02590

2 Faults Found:
01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401)
49-00 - No Communications
01304 - Radio
49-00 - No Communications


kodowanie w instruments mam teraz ustawione na:

software - 60
workshop - 02590


rozumiem ze bledy powinny zniknac po podlaczeniu trzeciej kostki ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 23:21:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
o resztę powinieneś zapytać Kobrę7.
mam swój pomysł, ale nie chcę Cię wprowadzić w błąd.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 23:50:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Będziesz musiał podłączyć parę kabelków pod szarą wtyczkę licznika i zrobić adaptację. Nie pamiętam czy na Audiklub był zamiszczony opis złacz licznika, ale na pewno jest na A4klub, tylko szukaj opisu licznika modelu A4 B5.

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 08:47:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 08:52:59
Posty: 131
Lokalizacja: Łódź
ok. dziekuje.. juz wiem co laczyc.. ale czy kodowanie jakie podalem nie wydaje sie dziwne ??

bo z tego wynika ze mam aktywna kontrolek pasow bezp, w jezyku japonskim, 9 cylindrów (???) no i TDI (to sie akurat zgadza). - odczytalem to zgodnie z opisem znalezionym na tym forum.

no i jeszcze jedno pytanie - czy jest mozliwosc wylaczenia sprawdzania oswietlenia, bo z tego co sie dowiedzialem nie mam tej funkcji i bez sensu jest aby mnie ostrzegal ze nie mam swiatel :) a raczej nie podejmuje sie prowadzenia okablowania do kazdej zarowki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 14:19:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Cytuj:
STG 17 (Kombiinstrument) auswählen
STG Codierung -> Funktion 07


??xxx: Extra-Optionen und Mehrausstattungen (ab MJ 2000)

+00 - 70 Liter Tank Front- und Allradantrieb nicht Allroad
+01 - 80 Liter Tank für 8-Zylinder Otto-Motor und S6
+02 - Sicherheitsgurtwarnanzeige aktiv
+04 - Reifen für A6 Allroad Quattro

xx?xx: Länderauswahl

0 - Deutschland (D)
1 - Europa (EU) (bis MJ 1999)
1 - Rest der Welt Linkslenker (RdW) (ab MJ 2000)
2 - USA (US)
3 - Kanada (CDN)
4 - Großbritannien (GB)
5 - Japan (JP) (bis MJ 1999)
5 - Japan Linkslenker (JP) (ab MJ 2000)
6 - Saudi Arabien (SA)
7 - Australien (AUS)
8 - Rest der Welt Rechtslenker (RdW) (ab MJ 2000)
9 - Japan Rechtslenker (JP) (ab MJ 2000)

xxx?x: Zylinderzahl

4 - 4-Zylinder
6 - 6-Zylinder
8 - 8-Zylinder

xxxx?: Motorvariante

0 - TDI-Motor
2 - 4-Zylinder und 6-Zylinder Motor
3 - 8-Zylinder Motor
4 - Turbo-Motor (ab MJ 2000)



00060 jest zatem poprawne.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 15:55:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 08:52:59
Posty: 131
Lokalizacja: Łódź
meszrum napisał(a):
00060 jest zatem poprawne.


to wynika ze mam jezyk niemiecki, a jest po angielsku.. chyba ze czegos nie rozumiem....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 16:15:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
komzik napisał(a):
meszrum napisał(a):
00060 jest zatem poprawne.


to wynika ze mam jezyk niemiecki, a jest po angielsku.. chyba ze czegos nie rozumiem....


...z tego wynika, że auto jest na rynek niemiecki.
Sprachvariante ustawiamy w adaptacji na kanale 004.

;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 18:28:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Do świateł - trzeba zmostkować 14pin i 16 szarej do masy, a poziom spryskiwacza 15.

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 21:55:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 08:52:59
Posty: 131
Lokalizacja: Łódź
ok rozumiem i dziekuje za pomoc. Jutro dalszy ciag walki z licznikami :)

po walce. okazuje sie ze samo zmostkowanie 14 i 16 nic nie dalo. Caly czas mam info o spalonych zarowkach... chyba ze.. no wlasnie.. nie polozylem tego na mase. Rozumiem ze 15 tez trzeba polozyc na mase.

Tak to wychodzi jak sie robi bez sieci pod reka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2008 15:31:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2007 18:25:32
Posty: 55
Lokalizacja: Jelenia Góra
Tak kolego, musisz połączyć je z masą (14,16). Generalnie to prawie wszystkie "żółte" komunikaty można deaktywować podając na odpowiedni pin masę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2008 15:43:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 08:52:59
Posty: 131
Lokalizacja: Łódź
dzieki. Jutro to zrobie. No coz... skleroza nie boli :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: