|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| kontestator |
|
||||
Dołączył(a): 16.mar.2007 14:47:43 Posty: 478 Lokalizacja: Wrocław Auto: S4 C4 V8 |
|
||||
| Góra | |
||||
| mateo |
|
|||
Dołączył(a): 25.sty.2008 09:41:56 Posty: 2 Lokalizacja: Wałbrzych |
|
|||
| Góra | |
|||
| Mauzer |
|
||||
Dołączył(a): 06.lis.2004 00:06:05 Posty: 5522 Lokalizacja: Kęty Auto: Audi A8 D2 4.2E |
|
||||
| Góra | |
||||
| Kubaj |
|
||||
Dołączył(a): 25.kwi.2007 13:15:32 Posty: 191 Lokalizacja: Łódź |
|
||||
| Góra | |
||||
| Pablog1 |
|
|||
Dołączył(a): 22.paź.2007 18:57:32 Posty: 36 Lokalizacja: Warszawa |
|
|||
| Góra | |
|||
| zuru |
|
|||
Dołączył(a): 08.sie.2003 06:47:23 Posty: 2385 Lokalizacja: Krakow |
|
|||
| Góra | |
|||
| SebastianS |
|
|||
Dołączył(a): 03.sie.2005 11:55:28 Posty: 691 Lokalizacja: Gliwice |
|
|||
| Góra | |
|||




chodziło mi o to, że to niekoniecznie może być zawór, ale np. trzpień tłoka wtedy po odłączeniu 'wadliwego' cylindra stukanie trochę ucichnie. A to, że klekoczący zawór może być słyszalny w kabinie to odrębne zdanie, nie odnoszące się do testu z odłączaniem świec. przepraszam za namieszanie.

jeden opisuje doświadczenia z poloneza drugi pisze o vacumpompie w 20v 