.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.cze.2025 23:42:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2.0 90 KM] Jaki obrotomierz?
PostNapisane: 01.lut.2008 20:17:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2005 17:43:08
Posty: 32
Lokalizacja: Włocławek
Tak jak w temacie jaki obrotomierz do AUDI 80 B4 2.0 w benzynie wersja 90 KM z 93 roku! Mam budzik i chce obrotomierz zamontować , tyle że:
1. Nie wiem od jakich wersji silnikowych pasują zegary do mojej niuni! Mam z B3 1.8 zegary, ale nie wiem czy będzie właściwie obrotomierz chodził. Orientuje się ktoś jak to sprawdzić?
2. Czy jak już mam zegary z obrotomierzem to wystarczy całe zegary (te z budzikiem) wyjąć i wsdzić w to miejsce drugie z obrotką? Bezrezania żadnego będą pasować kable itd (tak jak no w golfach to było)? Proszę o pomoc....

P.S. Wiem wiem tych tematów było wiele ale nigdzie nie znalałem odp na oje pytania więc pytam ja..... :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2008 20:24:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Obrotomierz bedzie pasowal tylko od wersji silnikowych 2.0 ABK 115KM i 2.3 NG 133 KM. Sam obrotomierz idzie przelozyc ale trzeba miec do tego plytke z ukladami scalonymi od tamtego drugiego licznika. Ta co jest w twoim liczniku nie ma paru opornikow i dlatego obrotomierz nie bedzie dzialal mimo ze wejdzie na miejsce.

-> http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=31060

Tutaj jest info jak to zrobic na przykladzie B3 ale trzeba odpowiednio ustawic obrotomierz. Lepiej jednak kupic caly i sprawny licznik, przelozyc obrotomierz z plytka ukladow scalonych a wszystko skrecic zachowujac oryginalny przebieg.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 20:33:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2005 17:43:08
Posty: 32
Lokalizacja: Włocławek
Dzięki KORU! Obrotka już wstawiona! Załatwiłem całe zegary od 2.3 NG 133 KM (bynajmniej tak mówił kumpel od którego owe zegary zakupiłem :) ) i przełożyłem swój licznik (tamten miał ponad 300 przejechane)! Troche było roboty bo sprawa bardziej skomplikowana była niż w HOW-TO mac79 ale dało rade! Tak jak KORU polecił mi obrotek od 2.3 tak musze przyznać że działa elegancko! Dzięki wielkie za pomoc!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2008 13:31:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2006 11:10:51
Posty: 27
Lokalizacja: Sosnowiec
Koru nie masz racji, pasuje kazdy tylko trzeba sobie wyregulowac potencjometrem, ktory jest w obrotomierzu, nawet jest gdzies rozpiska jakie wartosci nastawic dla poszczegolnych silnikow.

W dizlach byl nieco inny obrotomierz, z krotsza skala, ale przy odpowiedniej regulacji dalo sie go podlaczyc.

_________________
B4 2.0 - ABT ' 92


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: