.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.cze.2025 22:15:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2.0 AAD] Dokładanie komputera pokładowego (BC) MC na AC
PostNapisane: 08.gru.2007 17:00:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Witam
Czytałem na forum o dokładaniu do autka modułu komputera pokładowego .
Poszukałem trochę na allegro i mogę nabyć liczniki z modułem bc.
Symbol licznika to
4a1 919 033p
czy będzie on pasował do mojego silnika czyli 2.0 aad 4-cylindrowy?
a być może można liczbę cylindrów ustawić jak w b4 ?
proszę o pomoc

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Ostatnio edytowano 05.lut.2008 22:51:15 przez rookie, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 11:09:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Uadło mi sie zdobyć BC z AC do mojego autka.

W moim autku mam niestety MC.

Czy ma ktoś schematy połączenia kabli do BC , czy są one podobne do tych z audi B4?


Niestety bede również zmuszony do podłączenia AC a nie chce rezać czujnika płynu spryskiwaczy czy jest jakiś sposób na oszukanie np. Podanie masy zamiast sygnału z czujnika?

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2008 22:50:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 13:29:32
Posty: 76
Lokalizacja: Częstochowa
nie musisz rezac czujnika poziomu plyn a takze swiatel stop na te kabelki dajesz mase i nie wyswietlaja sie komunikaty o zarowkach stop i poziomie plynu.

Nie pamietam rozpiski kabli ale napewno z jednej z wtyczek do licznika musisz odciac kabel od czujnika oleju i podlaczyc go do wtyczki od AC bo jak tego nie zrobisz to na AC bedzie ci sie wyswietlal komunikat o niskim cisnieni oleju taka oliwiarka.
Jeden kabel od BC musisz podpiac do wtyczki od komputera po nogami pasazera to jest impuls od spalania jak nie podlaczony to BC bedzie pokazywal zera.


Poszukaj na forum bylo sporo o tym temacie.
Ponizej masz link do strony z rozpiska wszystkich wtyczek licznika z AC i BC do A6 C4 ja robilem swojego w oparciu o ta rozpiske.

http://www.24max.de/audi-documents/ki_b ... /C4-KI.htm

pozdrawiam i owocnego rezania (bo warto u mnie dziala idealnie)

_________________
Audi 100 C3 1,8 było
Audi 100 C3 2,2 było
Audi C4 2,3 AAR było
Audi C4 2,6 V6 ABC było
Audi A6 C5 2,8 V6 QUATTRO jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2008 18:55:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
dzieki za podpowiedz czekam właśnie na części jedzie do mnie BC z AC oraz manetka z wiązką kabli od BC i AC :) pewnie w weekend rozpocznę przeszczep .


Jeżeli ktoś ma linki do schematów podłączeń przekaźników do kontroli świateł i innych czujników od ac proszę o linka lub wysłanie na maila levus@wp.pl

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 00:14:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 13:29:32
Posty: 76
Lokalizacja: Częstochowa
witam ponownie

znalazlem swoje notatki

czarna wtyczka od AC 14 bolców

1 - szary światła ( jak nie masz systemu sprawdzajacego żarowki to do masy)
2 - czerwony światła stop (jak nie masz systemu sprawdzajacego żarowki to do masy)
3 - zielony do radia (jak masz oryginalne)
4 - fioletowy radio
5 - dotyczy tylko TDI
6 - wolny
7 - wolny
8 - żółty radio
9 - wolny
10 - u mnie wolny
11 - czerwono zielony poziom płynu spryskiwacza(jak nie masz pompki z pozimem podlacz do masy nie bedzie sie wyswietlal komunikat)
12 - biały z szarym paskiem czujnik ciśnienia oleju (tu podłaczyłem kabel z wtyczki zielonej 26 pinow cisnienie oleju ten sam kolor odciolem go z tej wtyczki i podlaczylem do tej od AC jak tego nie zrobisz to po zapaleniu samochodu bedzie ci piszczał i swiecil sie na wyswietlacu olej)
13 - wolny
14 - wolny

czarna wtyczka od BC 10 bolców

1 - masa
2 - do manetki w lewo (przelaczanie wyswietlania)
3 - do manetki reset
4 - do manetki w prawo (przelaczanie wyswietlania)
5 - sygnał zużycia paliwa (podłączyc do komputera pod nogami pasażera u mnie był to 11pin w czerwonej wtyczce wpietej do ECU kolor kabla niebiesko czarny ale ja mam motor 2,6 V6 sprawdz sobie czy jest tak samo)


Jesli chodzi o dodatkowe zegary to w tej rozpisce ktora jest w tym linku to pod pozycja 1 w tej cztero stykowej wtyczce jest wolne natomiast w 100 C4 tam jest impuls z czujnika ciśnienia oleju, a w 2 tak samo temperatuta oleju

pozdrawiam milej pracy i daj znac czy zadzialalo

_________________
Audi 100 C3 1,8 było
Audi 100 C3 2,2 było
Audi C4 2,3 AAR było
Audi C4 2,6 V6 ABC było
Audi A6 C5 2,8 V6 QUATTRO jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 08:25:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
masz u mnie plusik kolego :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 20:52:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
przyszedł do mnie moduł komputera ale jest niestety minus , w miejscu gdzie powinny być szpile łączące mają płytę obrotomierza z płytą AC jest puste miejsce zastanawiam sie czy kupować szpile lutować czy może po prostu ta wersja płyty od moich zegarów nie ma zupełnie gotowej elektroniki do BC , prosze o szybką odpowiedź bo jeszcze mogę cofnąć przesyłkę manetki dodam ze mam płyte z obrotomierzem i 7 zegarów silnik aad 4 cylindry

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2008 02:10:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
I wszystko ruszyło ale nie tak od razu :/

Po pierwsze kupiłem długie szpilki w elektronicznym i wlutowałem je w płyte.
Po 2-gie ze względu ze AC zadziałało a BC nie (brak jakichkolwiek oznak życia , brak podświetlenia) musiałem przejrzeć całą płytę główną od obrotomierza z miernikiem w dłoni.
Okazało sie ze musiałem dodać 10 zworek i ruszył BC.
Teraz czekam na wiązkę i manetkę :)

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: