.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.cze.2025 13:23:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A 100 2,2 T] przewody zasilajac od urzadzenia grzewczego ?
PostNapisane: 30.mar.2008 07:28:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2008 14:24:42
Posty: 25
Lokalizacja: świetokrzyskie
mam takie pytanko audi 100 2.2 t q... silnik mc na 2 sensorach i teraz sytuacja : od urzadzenia grzewczego paliwa zamocowanego na bloku gdzie dochodza przewody paliwowe wtryskiwacza ida 2 przewody(kable) fabrycznie i sa gdzies tam podlaczone ja mam wczepiony 3 i podlaczony bezposrednio do przekaznika czy ktos moze wie w ktore miejsce ida te przewody wedlug schematu bo drazni mnie to obejscie i przypuszczam ze nie jest to rozwiazanie dobre mam wrazenie ze cos zostalo w ten sposob pominiete po podlaczeniu tego przewodu bezposrednio , patrzac na wiazke odnosze wrazenie ze wchodzi w kabine gdzies na wysokosci licznika , tylko gdzie dalej ? nie chcem bezsensownie rozbierac i potem skladac w kolo macieju bo to strata czasu , moze ktos wie jak to wyglada i w ktore miejsce ida fabrycznie te przewody ? pozdrawiam i z gory dzieki

Piotruś: Kolego naucz się proszę precyzyjnego i zgodnego z zasadmi nazywania tematów - pomożesz sobie i innym ... . Częściowo poprawiłem - reszta należy do Ciebie ... .

_________________
Audi 100 2.2 turbo quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 10:42:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.wrz.2005 09:58:12
Posty: 135
Lokalizacja: Dolnośląskie
Auto: A6 C4 2.5 tdi AEL
Piszesz tak chaotycznie, że aż się nie chce tego czytać i analizować - o co Ci właściwie chodzi? Czy wiesz, że stosowanie kropek, przecinków, dużych liter na początku zdań itp. drastycznie zwiększa czytelność tekstu?

Jeśli pytasz o zasilanie regulatora fazy nagrzewania, to jeden z przewodów (prawdopodobnie podwójny brązowy) jest podłączony do masy, a drugi do bezpiecznika na wyjściu przekaźnika pompy paliwa. Więc twoja prowizorka funkcjonalnie jest OK - tyle tylko, że nie jest zabezpieczona bezpiecznikiem. Chwilowo (ze względu na pogodę) też mam taką prowizorkę :) tylko że podpiąłem się za bezpiecznikiem.
Jeśli Ci to coś pomoże, u mnie ten bezpiecznik to S13, odpływ do regulatora ma oznaczenie B87F, do pompy paliwa H87F (możesz mieć podobnie).

Musisz zdawać sobie sprawę z tego, że jeśli zaczniesz wyciągać skrzynkę bezpiecznikowo-przekaźnikową, odłączać wiązki, szukać tego przewodu - mogą pojawić się nowe problemy z instalacją. Skoro nie masz nawet schematów elektrycznych (gdybyś miał, to byś nie zakładał tego wątku) - zastanów się, czy wiesz co robisz.

_________________
A6C4 AEL
A200 KG 2.1T - było (i *** jeździło)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 11:10:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
tu masz schemat:
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig03.pdf
Ten regulator o ktorym piszesz to Control Pres Regulator po lewej stronie ponizej literki C. Idzie do bezpiecznika nr 28

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: