.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 08:45:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4] padniety glosniczek w zegarach?
PostNapisane: 29.maja.2008 16:24:22 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Wymienialem zegary VDO w swoim Smoczku na wersje z AC i BC. Taka sama skala, tez manual, tez 2.8.
AC i BC dzialaja poprawnie, ale nie mam sygnalu dzwiekowego "piiii" jesli zostawie wlaczone swiatla, wyjme kluczyki i otworze drzwi. Czy mam padniety glosniczek (jaki to model, jak go naprawic) czy moze trzeba cos w ustawieniach zegarow poprzestawiac aby uaktywnic ta funkcje (jakis opis, grupa "Instruments 07", pod jakimi haslami szukac)?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

EDIT:
zdjecia sa z werjis bez AC i BC, ale glosniczek w obu przypadkach wyglada identycznie

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Ostatnio edytowano 29.maja.2008 19:23:46 przez speco, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 17:59:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2007 14:39:42
Posty: 263
Lokalizacja: Głogów
ja mam ten sam problem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 18:13:36 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
W starych zegarach, bez AC i BC byl sygnal ostrzegawczy, a w nowych nie ma. Czy ewetualne przeniesienie glosniczka ze starych do nowych rozwiaze problem?
Jak sprawdzic czy glosnik jest padniety?

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 18:40:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.kwi.2008 20:41:53
Posty: 37
Lokalizacja: Polska
jak sprawdzic glosniczek? wylutowac chu....a i do bateryjki malej np paluszek podlaczyc na krutko. :):

_________________
Audi B7 2.0TDI Avant ,Audi 80 B4 2.3NG quattro '93 swap -> 1.9 TDI 130 PS '03 AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 19:19:57 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
spechtu napisał(a):
jak sprawdzic glosniczek? wylutowac chu....a ...:

Wylutowac juz probowalem, nie jest latwo, 2 luty sa obok plastikowego zaczepu. Jak rozpuscilem luty to trzymal zaczep i ani drgnie (lekko sie przesunely, ale nic to nie dalo). Troche kiepska lutownice mam i balem sie ze stopi zaczep.
spechtu napisał(a):
jak sprawdzic glosniczek? ... do bateryjki malej np paluszek podlaczyc na krutko. :):

O tym nie pomyslalem, mozna podlaczyc na krotko bez wylutowywania, tylko trzeba wskaznik paliwa odkrecic. Zaraz sprawdze na dzialajacych zegarach czy da to jakis efekt/sygnal :)

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 03:10:16 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
spechtu napisał(a):
jak sprawdzic glosniczek? ... do bateryjki malej np paluszek podlaczyc na krutko. :):

Posluchalem rady koleg i pomoglo. Podlaczylem glosniczek pod beterie, najpierw pod paluszka 1,5V, pozniej pod 9V. Dzialajacy wczesniej glosnik dawal znaki zycia - slychac bylo trzaski, z drugiego glosniczka cisza.
Probowalem wylutowac styki z glosniczka, ale tylko przytopilem obudowe. Udalo sie metoda silowa, delikatnie wypchnalem brazowa obudowe z plytki drukowanej, a luty same sie urwaly. Trzeba tylko uwazac, aby nie wyginac plytki bo mozna spowdowac mikropekniecia.

"Wyrwalem" glosniczek ze starych zegarow, dolutowalem urwane nozki i zamontowalem w nowych zegarach. Dziala :)

Tak wygladal niedzialajacy glosniczek i jego obudowa mocujaca do zegarow, na spodniej stronie glosniczka jest cos w stylu pieczatki z liczba 35 w ramce.
Obrazek

Dzialajacy glosniczek ma wiecej oznaczen (digisound f/ d029 100f 01 02/ 96), moze ktos wie gdzie takie cudo mozna kupic w sieci i jak to sie fachowo nazywa, bo w google nie moge nic znalezc.
Obrazek

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 05:29:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.kwi.2008 20:41:53
Posty: 37
Lokalizacja: Polska
mozesz byle jaki wstawic maly glosnik!!!!!! jak nie znajdziesz podobnego wymiarami to po prosty idz do elektronicznego i kup buzzer i tez bedzie git

_________________
Audi B7 2.0TDI Avant ,Audi 80 B4 2.3NG quattro '93 swap -> 1.9 TDI 130 PS '03 AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2008 08:30:32 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Problem dawno zostal rozwiazany, ale zapomniale napisac. Zrobilem przeszczep glosniczka z jednych zegarow do drugich idziala. Proces nie byl latwy, korzystalem ze zwyklej lutownicy z Nomi, glosniczek ma plastikowy uchwyt na 4 zatrzaski i wlutowane 2 przewody. Jak poluzuje sie zatrzaski to trzymaja luty, jak zacznaja puszczac luty to trzymaja zatrzaski.

Zalecam wiele cierpliwosci, nie robcie nic na sile bo mozna za mocna wygiac plytke drukowana zegarow i zrobic mikropekniecie.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2008 08:50:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
A odsysacz do cyny użył ? Wtedy rozgrzewasz luty - odsysasz cynę i już nie trzyma. Potem zatrzaski i wszystko na wierzchu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2008 10:19:13 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Madness napisał(a):
A odsysacz do cyny użył ? Wtedy rozgrzewasz luty - odsysasz cynę i już nie trzyma. Potem zatrzaski i wszystko na wierzchu ;)

Mialem tylko lutownice, ale jakos sobie poradzilem. Nastepnym razem bede mial lepszy sprzet :)

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2008 10:55:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
speco napisał(a):
Madness napisał(a):
A odsysacz do cyny użył ? Wtedy rozgrzewasz luty - odsysasz cynę i już nie trzyma. Potem zatrzaski i wszystko na wierzchu ;)

Mialem tylko lutownice, ale jakos sobie poradzilem. Nastepnym razem bede mial lepszy sprzet :)


następnym razem zgłaszam się do pomocy :)

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: