.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 13:15:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2005 21:57:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Oki. Pamiętaj o mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2005 22:17:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
http://allegro.pl/show_item.php?item=45903682 To ten miernik był bazą do realizacji pomysłu. Polecam własną produkcję. Jaka radość z rezultatu... :peace: Miernik AFR też mam home made... Jest porównywalny pomiarami z tymi najtańszymi 30 x droższymi. Ale narazie nie zamontowałem. Zabudowany w obudowie od manometru przemysłowego średnicy 52mm czyli standard. Jeszcze tylko kilka detali i będzie ok. Oczywiście pochwalę się efektem. Może nie ma jakiś napisów w stylu Greddy...ale zrobiłem je dla samego zrobienia :)

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2005 22:31:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Niestety w sprawach elektronicznych jestem ciemna masa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 07:17:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Kefir kurde! Czemu się nie chwalisz!!! Dla mnie 1x EGT oraz 1x AFR proszę!
I bez wymówek bo ban :diabel: :P ;-)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 08:53:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Spoko Spoko :D To narazie w fazie testów. EGT z miernika to stary pomysł, ale odświerzyłem go sobie w poniedziałek i już mam. AFR leżał prawie rok i czekał na nowe auto z sondą lambda. Właśnie kupuję kilka tych mierników dla znajomych z pracy. Wezmę jeszcze jeden więcej i będę miał porównanie pomiarów dla różnych długości sondy i może nawet wstawię dwa w jedno miejsce. I trzeba koniecznie popracować nad szybkością reakcji miernika.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 08:54:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dobra. Razem z Leo czekamy na wyniki :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 22:15:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
To ja w sumie rowniez jestem zainteresowany takim wskaznikiem/wskaznikami, po wymianie kolektora mam 2 lambdy w wydechu lecz tylko jedna podpieta, druga jest w innym miejscu odpieta i moznaby ja wykorzystac...
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 23:50:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Testy do 150 stopni moje EGT zaliczylo na 5. Opóźnienia nie ma.
Namawiam Was na wykonanie tego we własnym zakresie. Oczywiście mogę wykonać je dla Was, ale to tylko zakup miernika, rozlożenie, przepiłowanie laminatu, połączenie ścieżek kabelkami, pomysł na umieszczenie i ewentualna obudowa... Roboty trochę jest... :) Poradami slużę i wszystko znajdzie sie na mojej stronie. No chyba że komuś zależy na wyłożeniu kasy na taką zabawkę... :D


Edit:

Zapomniałem dodać, że prace dostaly przyspieszenia. Ganiałem się dzisiaj z dość mocną furką i te marne 0,4 bara ledwo dawało rady. To raczej quattro wygrało a nie turbo. Jestem przyzwyczajony do osiągów ex Perełki i już właśnie mam komputer rozebrany na stole. Jutro fotosesja z rezystorkowania MAC'a 11C i zaległa MAC'a 5A. Plan na świąteczny likend to 0,6 bara...a może ciut więcej :D

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2005 00:30:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
gratuluję samozaparcia :D Czekamy na wyniki!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2005 13:32:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Małe sprostowanie. W moim aucie kolektor wydechowy ma we flanszy do której jest przykręcona turbosprężarka otwór, ale wstazwienie tam sondy nie będzie wiarygodnym pomiarem, bo w tej flanszy zbiegają sie 3 komory z kolektora i pomiar nie dotyczyłby wszystkich cylindrów.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2005 00:05:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
do ilu ta termopara mierzy?

druga sprawa jak kefir chcesz zrobic pomiar afr? z osobnej sondy?

trzecia sprawa to to że poczytałem sobie troszke o egr i wychodzi ze
pomiary za turbo mozna sobie wsadzic w **** bo nie wiadomo o ile spada...

no ale za 30 pln to moze tez bym chcial :D

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2005 01:03:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Taka termopara mierzy do 1000 stopni, także aż za dużo. Pomiar za turbo ma sens ale będzie zmienny (w malym stopniu) od temperatury zewnętrznej np. Ale to tylko teoretyzowanie. Dla mnie ma slużyć nie do dokąłdnej oceny temperatury spalin, tylko do wyłapania nagłej zmiany temperatury, która wskazywać bedzie na klopoty w silniku. A do tego wystarczy EGT za 30 PLN z napisem Gretty czy Delfi... :D A pozostale 770 PLN wydam na podwyzszenie temperatury w wydechu ostrym dlubaniem silnika ;-)

Mam nadzieję, ze pomiar afr moim miernikiem nie zakłóci pracy sondy seryjnej. Ten miernik pochodzi z e strony gazowników i ma kilka ewolucji. I jest stosowany w autach od dawna i to z powodzeniem.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2005 08:17:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no dobra ale skąd ten afr u Ciebie? osobna sonda?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2005 11:55:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
odgrzeję kotleta... jak tam prace? egr działa?

jakies fotoseszyn?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: