.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 00:35:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 A6'96] immobilizer "odrzuca" jeden z kluczyków
PostNapisane: 08.sie.2008 20:53:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Heloł :607:
tym razem taki problem: immobilzer w A6C4 nie dogaduje się z jednym z kluczyków.
Kluczyki mam dwa (oba oryginalne) Oba bezboleśnie otwierają wszystkie zamki/klapę bagażnika/stacyjka, ale jeden z nich uruchamia silnik tylko na około 1 sek, potem silnik gaśnie i miga kontrolka "kluczyk w aucie"

co z tym zrobić?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2008 21:08:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
Trzeba kulturalnie zapoznać immobilizer z kluczykiem ;) tzn. z pastylką w kluczyku.

- Dowolny kluczyk samochodu włożyć w wyłącznik zapłonu i włączyć zapłon

- Dodatkowym kluczykiem zamknąć drzwi kierowcy lub pasażera. Wyjąć kluczyk (celowe jest zamknięcie za pomocą tego kluczyka, którego kod ma zostać zapamiętany)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2008 21:31:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Madness napisał(a):
- Dowolny kluczyk samochodu włożyć w wyłącznik zapłonu i włączyć zapłon
- Dodatkowym kluczykiem zamknąć drzwi kierowcy lub pasażera. Wyjąć kluczyk (celowe jest zamknięcie za pomocą tego kluczyka, którego kod ma zostać zapamiętany)

Czyli ten pierwszy "dowolny" kluczyk to może być ten "dobry", a drzwi zamykam kluczykiem, który chcę zaprogramować, tak?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2008 21:32:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
Tak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2008 21:45:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Heveliusz napisał(a):
Cieszę się, że się przydało.
A teraz sprawa kluczyka...
Oto przepis: (co prawda do A100 ale powinno załapać.

Przepis na kodowanie według instrukcji Audi 100:

- Dowolny kluczyk samochodu włożyć w wyłącznik zapłonu i włączyć zapłon

- Dodatkowym kluczykiem zamknąć drzwi kierowcy lub pasażera. Wyjąć kluczyk (celowe jest zamknięcie za pomocą tego kluczyka, którego kod ma zostać zapamiętany)

- Kluczyk, którego kod ma zostać wprowadzony do urządzenia sterującego skierować na czujnik podczerwieni i krótko nacisnąć na przycisk nadawania jeden do czterech razy. W celu wprowadzenia danych do pierwszej komórki nacisnąć przycisk jeden raz, do drógiej - dwa razy itd. Nadawanie kolejnych impulsów nie może odbywać się szybciej niz co jedną sekunde. Każdy impuls jest potwierdzany sygnałem dźwiąkowym alarmu.

- Po przerwie 5 sekund od ostatniego nadania impulsu ponownie nacisnąć na chwile przycisk nadawania. Samochód zostanie odblokowany i przebieg programowania pamięci jest zakończony.

Zakonczenie procesu programowania musi nastąpić w przeciągu 30 sekund od zamknięcia samochodu (punkt 2). W przeciwnym przypadku należy proces powtózyć przez ponowne zamknięcie drzwi kierowcy lub pasażera obok kierowcy.

Uwaga
Opisany proces należy przeprowadzić dla każdego kluczyka. Jeżeli nie wiemy, która komórka pamięci jest wolna ( na przykład przy kluczyku zapasowym), to należy ponownie wprowadzieć do urządzenia sterującego kody wszystkich kluczyków.


Sprawdź i daj znać! :):

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... yka#201728

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2008 21:48:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
A ja to wynalazłem tu ;)

michal_ napisał(a):
Przepis na kodowanie według instrukcji Audi 100:

- Dowolny kluczyk samochodu włożyć w wyłącznik zapłonu i włączyć zapłon

- Dodatkowym kluczykiem zamknąć drzwi kierowcy lub pasażera. Wyjąć kluczyk (celowe jest zamknięcie za pomocą tego kluczyka, którego kod ma zostać zapamiętany)

- Kluczyk, którego kod ma zostać wprowadzony do urządzenia sterującego skierować na czujnik podczerwieni i krótko nacisnąć na przycisk nadawania jeden do czterech razy. W celu wprowadzenia danych do pierwszej komórki nacisnąć przycisk jeden raz, do drógiej - dwa razy itd. Nadawanie kolejnych impulsów nie może odbywać się szybciej niz co jedną sekunde. Każdy impuls jest potwierdzany sygnałem dźwiąkowym alarmu.

- Po przerwie 5 sekund od ostatniego nadania impulsu ponownie nacisnąć na chwile przycisk nadawania. Samochód zostanie odblokowany i przebieg programowania pamięci jest zakończony.

Zakonczenie procesu programowania musi nastąpić w przeciągu 30 sekund od zamknięcia samochodu (punkt 2). W przeciwnym przypadku należy proces powtózyć przez ponowne zamknięcie drzwi kierowcy lub pasażera obok kierowcy.

Uwaga
Opisany proces należy przeprowadzić dla każdego kluczyka. Jeżeli nie wiemy, która komórka pamięci jest wolna ( na przykład przy kluczyku zapasowym), to należy ponownie wprowadzieć do urządzenia sterującego kody wszystkich kluczyków.


http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... e+kluczyka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2008 09:08:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Przecież to jest instrukcja kodowania pilota, a nie transpondera do immo!!
Klucz do immobilisera można dokodować tylko za pomocą testera diagnostycznego typu VAG posiadjąc kod PIN (LOGIN).
Jak nie masz pinu możesz go zdobyć przez serwis lub u kogoś, kto potrafi go wyciągnąć z puszki immo. Jak sobie nie poradzisz to zapraszam do Włocławka, zrobimy wszystko w parę minut ;)

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2008 19:19:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
No właśnie: kluczyk "dogadujący się" z immobilizerem NIE OTWIERA centralnego zamczyska podczerwienią (baterie OK, dioda czerwona mignie)
Z kolei kluczyk "NIEdogadujący się" z immobilizerem otwiara/zamyka brzydala bez problemów.

Czyli jeśli dobrze rozumiem powyższe instrukje pozwolą mi uruchomić podczerwień w drugim kluczyku.
Co do immo: mam taką oryginalną zawieszkę z kodem literowo-cyfrowym. Sam (bez Vaga :( ) coś wywalczę?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2008 19:38:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Jeżeli tylko kluczyk jest sprawny to za pomocą procedury opisywanej przez Kolegów dokodujesz sobie drugiego pilota.
W temacie immo, jak masz PIN na przywieszce to już połowa sukcesu. Niestety tak jak pisałem VAG jest tu niezbędny. Jakbyś miał problemy z procedurą kodowania to dzwoń 606475602.

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2008 19:47:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
No chyba że posiadasz odpowiedni programator pamięci i wiesz co i jak nalezy przeedytować. ;)

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2008 20:02:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
OK - podczerwień udało mi się doprogramować.
A immo zrobimy pewnie we Włocławku osobiście, bo i tak będę tam na początku września.
Dzięki za pomoc
Marcin

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2008 20:30:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
W takim razie do zobaczenia we wrześniu.

Pozdrawiam
Olek

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2008 21:46:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
No i rachu-ciachu i po strachu ;)

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: