rodzynek napisał(a):
Co do tych z 2,2 turbo - Ty masz silnik 4 cyl. 2,2 - 5 cyl. Bez rzeźbienia na płycie nie będzie dobrze pokazywał obrotomierz.
e-e
U mnie dokonałem takiej zmiany, też był big-ben i półka. Ten sam motor 1.8 (PH), pełny zestaw zegarów, z kompem, autochekiem.
Wszystko będzie działać z wyjątkiem:
1. komputera (spalanie chwilowe, średnie) - trzeba podłączyć jeden sygnał z komputera do zegarów, bądź bezpośrednio z przepływomierza (1-5v lub 0-5v nie pamietam)
2. Ciśnienie oleju - brakuje czujnika
3. temperatura oleju - brakuje czujnika.
4. autocheck - będzie wyświetlał spalone żarówki, brak płynu spryskiwacza itp (kupa roboty zeby zrobić działające)
5. u mnie po przekroczeniu 2800 obrotów wyje z powodu braku ciśnienia oleju (brak czujnika).
Prędkościomierz, obrotomierz i voltomierz będą działać bez zarzutu.
Od V8 sie nie da bo tam są dłuższe zegary. Do tego zegary w V8 to jeden wielki komputer, tylko z wyglądu przypominający zegary z 100/200 czy C4.
Poszukaj na forum, byly schematy jak podłączyć wszystko żeby działało.
Żeby doprowadzić czujnik będziesz musiał prawdopodobnie zmienić podstawe filtra oleju.