.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 18:15:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: WSKAZNIK PALIWA AUDI A6 2005 r. 3,0 TDI QUATTRO
PostNapisane: 20.paź.2008 12:10:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.paź.2008 11:30:50
Posty: 1
witam...mam taki problemik...a mianowicie chodzi mi o to ze w moim audi (takim jak w temacie) wariuje wskaznik paliwa...tzn jest tak ze raz wskazuje ile jest paliwa w zbiorniku a następnym razem wskazuje zero...i tak w kółko się dzieje....teraz już w ogóle po odpaleniu samochodu wskazuje zero jakby się całkiem zepsuł...czy ktoś może powiedzieć jaka może być tego przyczyna i co ewentualnie należałoby wymienić???? proszę piszcie !!!!! pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 12:31:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
nie wiem jak w tym aucie jest dokladnie ale w baku powinien byc jakis plywak i mozliwe ze on sie zacina albo dziurawy jest

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WSKAZNIK PALIWA AUDI A6 2005 r. 3,0 TDI QUATTRO
PostNapisane: 20.paź.2008 12:59:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
dudiii84 napisał(a):
czy ktoś może powiedzieć jaka może być tego przyczyna i co ewentualnie należałoby wymienić???? proszę piszcie !!!!! pozdrawiam


Nie wymieniaj niczego "na pałę".
System diagnostyczny powinien umożliwić Ci wytypowanie wadliwej części / podzespołu. Problem może być ulokowany w liczniku, zbiorniku paliwa lub gdzieś "pomiędzy" ... .
Należy podpiąć urządzenie diagnostyczne (najlepiej VASa), przede wszystkim odczytać pamięć usterek - a jesli to nic nie da - przejść do testu elementów wykonawczych oraz blocków wartości mierzonych w poszczególnych sterownikach.
Średnio rozgarnięty ale wyspecjalizowany serwis - raczej na 100% da sobie z tym radę. Moim zdaniem - wymiana czegokolwiek "na slepo" - w tej generacji samochodów - na pewno wygeneruje poważne koszty ale czy usunie problem - w to już śmiem watpić ... :): .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: